Ja verdomd, er zit nu weer zo'n kakwijf, zijn het bekenden van Beau ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Het waren kakkers met al geld zat, wat een hockeytrutjes en corpsballen, die vriendenkring
Viel me ook op, vooral voor de reclame was het een knip en plakfestijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Veerboot het volgende:
Wat is het programma slecht gemonteerd trouwens. Ik heb vanavond wel 10 keer een duidelijke knip gezien.
Dat er veel geknipt moet worden is onvermijdelijk bij zo'n programma. Het spel kan zeer kort of zeer lang duren. Dus nemen ze in ieder geval in het begin maar veel op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Veerboot het volgende:
Wat is het programma slecht gemonteerd trouwens. Ik heb vanavond wel 10 keer een duidelijke knip gezien.
Ja als je meer dan 50.000 biedt zal men altijd voor het bod gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef SunChaser het volgende:
100 euro en 125.000 over maar een bod van 35.000?
Volgens mij hangt t af van wat voor bedrag hij in zijn koffer heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja als je meer dan 50.000 biedt zal men altijd voor het bod gaan![]()
Het is toch de bedoeling van de bank dat men voor het bod gaat en een deal maaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja als je meer dan 50.000 biedt zal men altijd voor het bod gaan![]()
Het is niet zo bij miljoenenjacht op basis van wat de kans is. Het is op gevoel. Zo was er laatst ook dat bod van 49 euro bij een koffer van 50 en van 1 euro dacht ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij hangt t af van wat voor bedrag hij in zijn koffer heeft.
Voor een "echte" bank ja, maar niet voor het spelquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling van de bank dat men voor het bod gaat en een deal maakt![]()
ach, die paar kijkers die het heeft, daar ligt geen andere zender wakker van.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben t GTST trucje overgenomen. Het programma eindigt 4 over half negen, dus alle andere programma's op de andere zenders zijn al begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |