juistquote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Rosbief het volgende:
Dan neem je een bus vroeger/later...
Jou niet bekend dat mallorca een eiland is?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:25 schreef Rosbief het volgende:
Dan neem je een bus vroeger/later...
En jou de waterbus niet?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:26 schreef eXistence het volgende:
[..]
Jou niet bekend dat mallorca een eiland is?
als je dat pas op je tickets ziet heb je toch niet goed opgelet....quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef eXistence het volgende:
Kut zeg, kreeg net de tickets voor de vakantie naar Mallorca.
Is het je niet verteld bij de boeking, of hebben ze de tijden later veranderd.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef eXistence het volgende:
Nou het waren niet de goedkoopste hoor
Met gogo-tours en met Transaviaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:41 schreef Fliepke het volgende:
met welke organisatie ga je?
En met wie vlieg je?
nee die zijn dan ook nog niet bekend.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:46 schreef eXistence het volgende:
[..]
Met gogo-tours en met Transavia
On de tijden waren niet verteld bij de boeking.
Ik hoop dat ik dat dan niet heb, vlieg de 16e naar mallorcaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:46 schreef eXistence het volgende:
[..]
Met gogo-tours en met Transavia
On de tijden waren niet verteld bij de boeking.
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op maandag 24 juli 2006 17:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat dan niet heb, vlieg de 16e naar mallorca
*eensch is, er is daar echt geen hol te doen. Beetje rondbaggeren tussen de ouwe lui die er wonen, meer is er nietquote:Op maandag 24 juli 2006 17:24 schreef Homdeck het volgende:
Wees blij, Mallorca is toch kut. Eens maar nooit weer voor mij.
Het is maar wat je er zelf van maakt hequote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*eensch is, er is daar echt geen hol te doen. Beetje rondbaggeren tussen de ouwe lui die er wonen, meer is er niet
Als je van Huub Hangop, Henk Wijngaard, De Havenzangers en Bertus Staigerpaip houdt is Veronica idd een aanrader. Ik heb hun optredens met eigen ogen mogen aanschouwen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:57 schreef Boomlaars het volgende:
Mallorca was 3 jaar geleden supertof (natuurlijk in El Arenal, de enige gezellige plek), toen had je nog een tent genaamd Joy Palace, waar je voor 15 euro de hele avond gratis flessen champagne, bacardi, whisky (geen nepdrank, maar origjnele) en wat je maar wilde kon halen, als je wilde 3 flessen bacardi tegelijk.. zelf heb ik daar toen echt een supertijd beleefd, overdag kun je naar Megapark, waar je bier kunt zuipen en met Duitse schlagers mee kunt zingen (gezellig!), daar hebben ze ook een zwembad en een foam-area waar je in kunt rondspringen als je bezopen bent van de goedkope meters bier. Een jaar later zijn we weer naar Mallorca geweest, maar toen was Joy Palace failliet.. grote teleurstelling dus, dat is ook de laatste x geweest dat we naar Mallorca zijn geweest (de Veronica Bar is wel een aanrader)
Toen wij er waren draaiden ze gewoon Dance en R&B hoor.. Nederlandse kutmuziek wordt vooraf aangekondigd.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als je van Huub Hangop, Henk Wijngaard, De Havenzangers en Bertus Staigerpaip houdt is Veronica idd een aanrader. Ik heb hun optredens met eigen ogen mogen aanschouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |