Volgens mij was er een waarschuwing op het nieuws een paar dagen geleden:quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar vervuiling van uitlaat-gassen niet zo sterk zijn tol geëist hebben en Limburg dat voor veel meer staat dan natuur-gebiedenWaar je nog frisse lucht kunt inademen. Waar niet alles is volgebouwd.
dat was in heel Nederland hoor. Ozon alarm of zoietsquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:05 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Volgens mij was er een waarschuwing op het nieuws een paar dagen geleden:
Vervuilde lucht in Limburg, ozon en andere giftige meuk. Als enige provincie in Nederland ook nog wel![]()
Denk dat het in de Randstad wel wat erger is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:05 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Volgens mij was er een waarschuwing op het nieuws een paar dagen geleden:
Vervuilde lucht in Limburg, ozon en andere giftige meuk. Als enige provincie in Nederland ook nog wel![]()
Ze hadden het over een alarm specifiek voor Limburg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Champloo het volgende:
[..]
dat was in heel Nederland hoor. Ozon alarm of zoiets![]()
Om het over legionella nog maar niet te hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
In de randstaedelijke gebieden hebben ze "last" van "fijnstof". Spul wat er al jaren is en voornamelijk bestaat uit heel kleine deeltjes zeezout.
Maar volgens mejeugroepjes moeten we daar ineens allemaal last van hebben.
Voor Nederland wel specifiek Limburg. Ze zeiden dat het in de rest van Nederland wel meeviel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:00 schreef danielluh het volgende:
met dit weer zijn in vele landen en steden smog alarmen. zal echt nie specifiek limburg zijn
en ik klaag alleen maar over stijfkoppige ambtenarenquote:En dan maar klagen over stijfkoppige Friezen
Moet je een muilpeer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
Ik heb nog een hele flinke appel met een domme limburger te schillen...
Iemand interesse?
Domme Limburgers vind je alleen BUITEN Limburg ,de slimme wonen in Limburgquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
Ik heb nog een hele flinke appel met een domme limburger te schillen...
Iemand interesse?
hahaha, geloof je hetzelfquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Domme Limburgers vind je alleen BUITEN Limburg ,de slimme wonen in Limburg![]()
Blijkbaar niet vaak genoegquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hahaha, geloof je hetzelfWeet niet hoe vaak jij naar Parkstad komt
![]()
Wat wil je nu?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Djep het volgende:
Geloof mij nou maar,....er zitten er echt meerdere....
Ach en dom is op een bepaalde manier ook weer slim he!
maarehh....anyone?![]()
Maar ik dacht dat boven Zwolle ,Nederland ophield (zeggen mijn vrienden in Zwolle iig )quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef Djep het volgende:
Geloof mij nou maar,....er zitten er echt meerdere....
Ach en dom is op een bepaalde manier ook weer slim he!
maarehh....anyone?![]()
Hij bood me vanaaf nog een krantje aan.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef denka het volgende:
1 junk staat vaak op het einde van het station (de kant waar je de stad inloopt) en probeert nog wat krantjes geloof ik te verkopen. Maar dit lukt niet zo best omdat hij als een levenloze pop tegen de muur staat met zijn krantjes in de handen en verder doet hij niks..![]()
En zo zie je in de stad nog wel eens dezelfde groepjes lopen maar verder weet ik ook niet waar ze zitten..
Ach hij 'werkt 'tenminste voor zijn geldquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:58 schreef Ixnay het volgende:
Van die gast moet je echt niks kopen, die koopt er alleen maar stuff voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |