Ros je hem toch op zijn muil daarna?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef Robin2130 het volgende:
En als ik vraag of diegene wat zachter wil praten, dan krijg ik een kut opmerking naar me hoofd geslingerd.
Hee nog wat leuks gedaan van t weekend..quote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi om te horen wat die breezertjes te bespreken hebben![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hee nog wat leuks gedaan van t weekend..
[krr]Breezers gedronken [krr]
En hoe is t met berend; heb je die nog...
[krr] nou t was heel gezellig! Hihihihi [krr]
Oh neej;, Ga weg! Echt! Helemaal achterin enzo! Vet cool zeg! Hihihihihihi
ofzoiets..
En als je lacht dan staren ze je vreemd aan omdat je niet mee had mogen luisterenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Croupouque het volgende:
En met een beetje geluk kun je na een paar minuten je lachen niet meer inhouden.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Croupouque het volgende:
Zelf bel ik nooit in de trein, maar als er weer eens iemand druk aan het bellen is speel ik vaak in gedachten de persoon aan de andere kant van de lijn en maak er een heel erg vunzig gesprek van. De eerste vraag is gemakkelijk, omdat het antwoord altijd "In de trein" is. En met een beetje geluk kun je na een paar minuten je lachen niet meer inhouden.
Een hele leuke gespreksparter hoor.quote:
Op mij? Dat kan niet, ik bel nooit in de trein.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Een hele leuke gespreksparter hoor.
Hij is alleen een beetje doof, daarom moet je nogal HARD PRATEN. Anders verstaat ie je niet.
Nadeel is dat sommige medereizigers in de trein ofzo, nogal jaloers zijn op je.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Een hele leuke gespreksparter hoor.
Hij is alleen een beetje doof, daarom moet je nogal HARD PRATEN. Anders verstaat ie je niet.
Nadeel is dat sommige medereizigers in de trein ofzo, nogal jaloers zijn op je.
Dat snapt mijn aars ook nog wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef Camplo het volgende:
Zeur niet over lawaai in de trein. Je zit er nu eenmaal niet alleen.
Valt wel mee. Er zijn ook mensen wiens kledingdracht mij tegen de borst stoot. Die storen mij dus ook. Of ik dan zacht of hard bel weet ik niet, iig zoals normaal. Dat is niet schreeuwend oid.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dat snapt mijn aars ook nog wel.
Maar je kan wel rekening met iemand anders in de trein.
En in de treinen staat het ook aangegeven dat je het rustig moet houden.
Of ben jij zo'n zwans die dus nooit rekening houdt met anderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |