Anders weet ik ook nog wel wat leuke (matige) grappen voor als je in de snackbar bentquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Nou dan kan je nog ff wachten...die broedt er wel een tijdje op ben ik bang...tot ik het niet meer verwacht
Ervaring mee?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders weet ik ook nog wel wat leuke (matige) grappen voor als je in de snackbar bent
Ik heb langer in de snackbar gewerkt dan die spruit van je hoorquote:
is ze toevallig een Schorpioen? die hebben nogal een handje van dat soort actiesquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Nou dan kan je nog ff wachten...die broedt er wel een tijdje op ben ik bang...tot ik het niet meer verwacht
Ze heeft nog kans om je in te halenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb langer in de snackbar gewerkt dan die spruit van je hoor
Belabberde OPquote:Op maandag 24 juli 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
dit is de OP, er moet tekst in, daarom
ZIjn er wel hoor. De Pentax *ist serie loopt op AA-s.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef WurM het volgende:
[..]
De gemiddelde cam van het soort D50 en 350D (k ga morgen ofzo ff real-life shoppen om te bekijken welke t aantrekkelijkst is enzo...) loopt over het algemeen niet op AA-s toch?
Zout eens op naar Stad&Streek kneuschquote:Op maandag 24 juli 2006 16:22 schreef HMaster-II het volgende:
WurM jij leleijke trut... Speel eens in echte zalen..
Simplon![]()
't PleintjeWaren jullie te professioneel voor het Rosarium??
![]()
*tranen weer uit ogen veegt
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belabberde OPZet er dan op zijn minst een linkje naar de vorige SC in
Kwaliteit moet natuurlijk hoog in het vaandel staanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
En als we nu ook al eisen gaan stellen aan de kwaliteit van de OP van een SC, ga ik gauw zeuren over de ontoegankelijkheid van FOTzo'n kliekje
Nope, ze heeft een goede leermeester, haar vader kan dat ook zo ergquote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ze toevallig een Schorpioen? die hebben nogal een handje van dat soort acties![]()
Volgens mij heeft ze dat niet alleen van haar vader hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nope, ze heeft een goede leermeester, haar vader kan dat ook zo erg![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mensen die tijd genoeg hebben om een SC terug te lezen, hebben ook tijd genoeg om m op te zoeken.
En als we nu ook al eisen gaan stellen aan de kwaliteit van de OP van een SC, ga ik gauw zeuren over de ontoegankelijkheid van FOTzo'n kliekje
Check...zonde van de eerste post. Al die ruimte op het beeldscherm dat verloren gaat zoquote:Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik ben allang blij dat wij niet zo'n mega afbeelding elke keer in de OP hebben
![]()
Daar zegt u zo watquote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat even aan het werk nog maar
Hmm.. werk.. zal ik ook even misschien.... nah.. te gewaagd voor maandagmiddag half vijf....quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check...zonde van de eerste post. Al die ruimte op het beeldscherm dat verloren gaat zo
Ik ben met mijn zoon aan het MSN-en maar eigenlijk moet ik ook nog iets doen hierquote:Op maandag 24 juli 2006 16:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm.. werk.. zal ik ook even misschien.... nah.. te gewaagd voor maandagmiddag half vijf....
Werk? Ow, dat is waar ik vanmorgen naar toe reed, om er achter te komen dat de klant met vakantie was.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check...zonde van de eerste post. Al die ruimte op het beeldscherm dat verloren gaat zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |