Wordt je moeder niet verschrikkelijk moe van je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:26 schreef Munitieramp het volgende:
Bedeankt dat je mij eraan helpt herinneren, "bronnen"
Een bron die de docu vermelde in de aftiteling was de msnp de msnp is een voortvloeisel van de Koninklijke Militaire Accedemie (KMA) Die jongens moesten in de docu defensie dekken, de msnp moest oa bevestigen voor defensie dat er teveel en te zwaar vuurwerk bij SE. Fireworks (SEF) had gelegen, wat ze dan ook plichtsgetrouw deden. De oprichter van de msnp was ook aanwezig bij SEF vlak na het het eerste vlammetje daar zijn foto's van en zijn alibi is niet waterdicht hij liegt daarover zelfs, en durft daar nu niet meer over te praten want hij spreekt zichzelf steeds tegen, vlak voor de ramp vroeg hij aan een buur van SEF of hij daar een auto kon laten ontploffen ivm film-opname's voor de pytische spelen, daar licht een verklaring van bij justitie maar justitie wil daar niets mee doen. dat staat ook op mijn munitieramp web-log.
Dus defensie licht discovery voor met de naam msnp om zelf buiten beeld te blijven.
De msnp (defensie dus) zegt ook in een rapport dat consumentenvuurwerk extremer ontploft dan munitie.
Tuuuuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:20 schreef Munitieramp het volgende:
Het O.M. heeft het onderzoek stopgezet terwijl er geen dader is gevonden, het O.M. neemt nog wel tips aan maar alleen tips die in de richting van de onschuldige Andre de V. wijzen.
Preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar jouw bronnen. Hoe kom je aan die wijsheden? Hebben 'de Ziekenhuizen' jou gebeld om te vertellen dat er veel meer mismaakte babies geboren werden? Ik vind dat nogal een uitspraak, en kan het me ook absoluut niet voorstellen.
Kom maar op met al je bronnen voor àl je beweringen.
@CarOnline: Jij hebt helemaal gelijk dat bewijs van die baby's heb ik 'nog' niet op mijn web-log gezet,quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar jouw bronnen. Hoe kom je aan die wijsheden? Hebben 'de Ziekenhuizen' jou gebeld om te vertellen dat er veel meer mismaakte babies geboren werden? Ik vind dat nogal een uitspraak, en kan het me ook absoluut niet voorstellen.
Kom maar op met al je bronnen voor àl je beweringen.
Nu nog betrouwbare bronnen voor de rest graag.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Munitieramp het volgende:
[..]
@CarOnline: Jij hebt helemaal gelijk dat bewijs van die baby's heb ik 'nog' niet op mijn web-log gezet,
daarom neem ik dat bij deze terug. Ik had dat over die baby's hier nooit mogen zeggen.
Dat doen ze dus ook niet, grote kolder. Er is alleen 1 persoon in dit topic die dat niet echt door heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom zou defensie eigenljk munitie/landmijnen midden in een woonwijk opslaan terwijl er waarschijnlijk tal van andere lokaties zijn die wat meer afgelege liggen?
Dat heeft vele voordelen, denk bijvoorbeeld aan de export naar Irael, Afghanistan, en Irak. Iedereen denkt dat het om vuurwerkhandel gaat dus komen er geen vragen, zo,n container laten ze aan de grens wel met rust ivm ontploffingsgevaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
@Munitieramp: Waarom zou defensie sowieso eigenljk munitie/landmijnen midden in een woonwijk opslaan terwijl er waarschijnlijk tal van andere lokaties zijn die wat meer afgelege liggen?
Maar waarom een vuurwerk opslag midden in een woonwijk inplaats van eentje die wat verder van de bebouwdekop ligt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:12 schreef Munitieramp het volgende:
[..]
Dat heeft vele voordelen, denk bijvoorbeeld aan de export naar Irael, Afghanistan, en Irak. Iedereen denkt dat het om vuurwerkhandel gaat dus komen er geen vragen, zo,n container laten ze aan de grens wel met rust ivm ontploffingsgevaar.
Dus zo lang je er een stikker met ontploffingsgevaar er op plakt kan je allles over de grens sturenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:12 schreef Munitieramp het volgende:
[..]
Dat heeft vele voordelen, denk bijvoorbeeld aan de export naar Irael, Afghanistan, en Irak. Iedereen denkt dat het om vuurwerkhandel gaat dus komen er geen vragen, zo,n container laten ze aan de grens wel met rust ivm ontploffingsgevaar.
Op het moment dat je denkt dat het niet meer mooier kan worden.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:12 schreef Munitieramp het volgende:
[..]
1) Vuurwerkexport is minder verdacht dan munitie-export. Defensie sloeg haar landmijnen bij particulieren op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:16 schreef Mojave het volgende:
Dus volgens jou is vuurwerk export naar die landen niet verdacht?
Uit niets komt naar voren dat er munitie oid heeft gelegen.
En die Andre de Vries... kom zeg, die is zo schuldig als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |