abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 11:28:15 #151
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41544136
Zou je nergens het eerste NOS Journaal van die dag kunnen downloaden?
pi_41544580
RTL nieuws heeft geloof ik wel een archief met afleveringen hiervan, 11 september, val van de muuur etc.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 6 september 2006 @ 11:44:14 #153
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41544602
Hmm, ff keer kijken dan.
pi_41544704
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Zwansen het volgende:
Zou je nergens het eerste NOS Journaal van die dag kunnen downloaden?
Doe het van een dag later, de NOS was heeeeel laat met het nieuws die dag. Ze hebben toen enorm afgedaan voor mij. Pas rond 22:00 begonnen ze met fatsoenlijke uitzendingen, met de onderbreking van het songfestival.
For great justice!
pi_41545487
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Doe het van een dag later, de NOS was heeeeel laat met het nieuws die dag. Ze hebben toen enorm afgedaan voor mij. Pas rond 22:00 begonnen ze met fatsoenlijke uitzendingen, met de onderbreking van het songfestival.
En dan dat denigrerende toontje van Kees Driehuis Zo'n achtergesteld provinciestadje zou het allemaal wel niet aankunnen....
A mind with a heart of it's own
pi_41546642
En Marga van Praag... 'Kan je spreken van een echte ramp dan?'
Screw them.
We're going home.
pi_41547151
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef CarOnline het volgende:
En Marga van Praag... 'Kan je spreken van een echte ramp dan?' [afbeelding]
Kees Driehuis vroeg zich af of er wel genoeg brandstof was voor de traumahelicopters. Er ligt hier gvd een grote luchtmachtbasis
  woensdag 6 september 2006 @ 13:16:49 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41547242
Hmm, viel me tegen. Voor Nederlanders was het allemaal natuurlijk ook niet zo interessant..
pi_41547447
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:14 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kees Driehuis vroeg zich af of er wel genoeg brandstof was voor de traumahelicopters. Er ligt hier gvd een grote luchtmachtbasis
Screw them.
We're going home.
  zondag 10 september 2006 @ 14:13:20 #160
158034 Munitieramp
Enschede-rampgetuige
pi_41674036
Hier kunt u een stukje zien wat discovery eruit had geknipt voor de Nederlandse kijkers, http://members.lycos.nl/discoveryenschede/

Ik heb de docu voor de Nederlandse kijkers gecensureerde versie gezien er wordt beweerd dat het publiek op een afstand van 300 meter werd gehouden ( dat is wat de brandweer en politie volgens de wet hadden moeten doen) in werkelijkheid stonden de omstanders (burgers) op een afstand van 20 meter en minder, 1 fotograaf was zelfs op het terein van SE Fireworks (SEF) toen de hel losbarste en vele burgers stonden voor de poort van SEF, er was niets ontruimd!!! De brandweer en politie liegen hier opzettelijk en overduidelijk discovery en haar kijkers voor als ze zeggen de buurt tot op 300 meter ontruimd te hebben. De internationale versie komt binnenkort op internet met de leugens die wij niet mochten zien.

Ik ben mijn eigen site begonnen zie http://munitieramp.web-log.nl/
  zondag 10 september 2006 @ 14:18:15 #161
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_41674164
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Munitieramp het volgende:
Hier kunt u een stukje zien wat discovery eruit had geknipt voor de Nederlandse kijkers, http://members.lycos.nl/discoveryenschede/

Ik heb de docu voor de Nederlandse kijkers gecensureerde versie gezien er wordt beweerd dat het publiek op een afstand van 300 meter werd gehouden ( dat is wat de brandweer en politie volgens de wet hadden moeten doen) in werkelijkheid stonden de omstanders (burgers) op een afstand van 20 meter en minder, 1 fotograaf was zelfs op het terein van SE Fireworks (SEF) toen de hel losbarste en vele burgers stonden voor de poort van SEF, er was niets ontruimd!!! De brandweer en politie liegen hier opzettelijk en overduidelijk discovery en haar kijkers voor als ze zeggen de buurt tot op 300 meter ontruimd te hebben. De internationale versie komt binnenkort op internet met de leugens die wij niet mochten zien.

Wat bejegent u de bezoekers van uw site toch positief. En om te beginnen zou ik er eens een spellingsboekje bij pakken, voor u uw bezoekers van een gebrekkig denkvermogen beticht.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zondag 10 september 2006 @ 14:32:11 #162
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_41674484
quote:

Freak
FCT
pi_41674759
quote:

Get a life
  zondag 10 september 2006 @ 14:46:31 #164
158034 Munitieramp
Enschede-rampgetuige
pi_41674832
Defensie de staat en de gemeente hebben de plaatselijke media in hun zak.
Dat van discovery (zie mijn eerdere bericht hierboven) verzwijgd de plaatselijke media dan ook.
De Nederlandse staat kan zelfs censuur bij discovery bewerkstelligen.
De plaatselijke media dekt dan ook de verantwoordelijken waar dat mogelijk is.
Ook op dit forum zie ik leden die vanaf dag 1 (de rampdag) de verantwoordelijken helpen.

@Hooghoudt: Het was een arbeiderswijk die ontploft is,
mijn kennis van de Nederlandse spelling is daarom ook niet 100%, maar daar zit ik niet mee.
  zondag 10 september 2006 @ 15:16:47 #165
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_41675827
quote:
Ik heb de docu voor de Nederlandse kijkers gecensureerde versie gezien er wordt beweerd dat het publiek op een afstand van 300 meter werd gehouden ( dat is wat de brandweer en politie volgens de wet hadden moeten doen) in werkelijkheid stonden de omstanders (burgers) op een afstand van 20 meter en minder, 1 fotograaf was zelfs op het terein van SE Fireworks (SEF) toen de hel losbarste en vele burgers stonden voor de poort van SEF, er was niets ontruimd!!!
Ik heb ook de gecensureerde versie gezien en daar werd duidelijk in verteld dat er nog een fotograaf op het terrein van SE Fireworks was.
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_41676353
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:16 schreef Jonnyboy het volgende:

[..]

Ik heb ook de gecensureerde versie gezien en daar werd duidelijk in verteld dat er nog een fotograaf op het terrein van SE Fireworks was.
Doe geen moeite, deze gast is toch voor geen rede vatbaar. Dat is op andere fora ook al wel duidelijk geworden.
  zondag 10 september 2006 @ 16:06:56 #167
158034 Munitieramp
Enschede-rampgetuige
pi_41677520
Hieronder het enigste onafhankelijk boek omtrent de Enschede-ramp,
lees vooral het hoofdstuk: 2 bommen.

http://www.peterrdevries.nl/tekst/extraboekvuurwerkramp.htm

Beste @Q: Gooi dat boek van de gemeentelijke tubantia maar in de prullebak.

Op de avond van de ramp begon men met de sloop en afvoer van het plaats delict,
toen de politie bij het ontplofte bedrijf aankwam twee dagen na de ramp voor onderzoek, was tot in de verre omtrek alles gesloopt en afgevoerd. men heeft zelfs niet de tijd genomen naar doden en overlevenden te zoeken.
Zo gaat men niet met een plaats delict om tenzij .......
  zondag 10 september 2006 @ 16:35:00 #168
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_41678493
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef Munitieramp het volgende:
Defensie de staat en de gemeente hebben de plaatselijke media in hun zak.
Dat van discovery (zie mijn eerdere bericht hierboven) verzwijgd de plaatselijke media dan ook.
De Nederlandse staat kan zelfs censuur bij discovery bewerkstelligen.
De plaatselijke media dekt dan ook de verantwoordelijken waar dat mogelijk is.
Ook op dit forum zie ik leden die vanaf dag 1 (de rampdag) de verantwoordelijken helpen.

@Hooghoudt: Het was een arbeiderswijk die ontploft is,
mijn kennis van de Nederlandse spelling is daarom ook niet 100%, maar daar zit ik niet mee.
Omdat er een arbeiderswijk is ontploft, kunt u niet spellen? Interessant. Gelukkig zit u er niet mee.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zondag 10 september 2006 @ 16:46:57 #169
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_41678921
Gast, hoezo denk jij het allemaal wel even te weten.
FCT
  zondag 10 september 2006 @ 16:52:16 #170
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_41679106
De documentaire valt inderdaad behoorlijk tegen Veel details kloppen niet, zoals de Grolsch, die dus absoluut niet heeft gebrand vooraf..
pi_41679186
Dan had die fotograaf vast een politieperskaart, en dan wordt je eigenlijk 9 van de 10x gewoon doorgelaten, en zolang je de hulpdiensten niet in de weg loopt zal je niet weggestuurd worden, tot het echt gevaarlijk wordt.

Ik ben trouwens benieuwd wat dat stuk dat weggeknipt was, op die site is het namelijk ook weggeknipt.

Daarnaast vind ik het best interessant om eens wat te lezen over wat jij denkt dat een munitieramp is. Helaas is het totaal onleesbaar.
  zondag 10 september 2006 @ 16:58:03 #172
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_41679253
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef Munitieramp het volgende:
Hieronder het enigste onafhankelijk boek omtrent de Enschede-ramp,
lees vooral het hoofdstuk: 2 bommen.

http://www.peterrdevries.nl/tekst/extraboekvuurwerkramp.htm

Beste @Q: Gooi dat boek van de gemeentelijke tubantia maar in de prullebak.

Op de avond van de ramp begon men met de sloop en afvoer van het plaats delict,
toen de politie bij het ontplofte bedrijf aankwam twee dagen na de ramp voor onderzoek, was tot in de verre omtrek alles gesloopt en afgevoerd. men heeft zelfs niet de tijd genomen naar doden en overlevenden te zoeken.
Zo gaat men niet met een plaats delict om tenzij .......
aandacht nodig ofzo? beelden van tv gemist?
  zondag 10 september 2006 @ 18:57:36 #173
158034 Munitieramp
Enschede-rampgetuige
pi_41682834
Ik woonde tijdens de ramp heel dichtbij het ontplofte bedrijf en was thuis. Mij werd de eerste dag al duidelijk dat daar niet alleen vuurwerk was ontploft, justitie wil/wilde geen verklaring van mij opnemen, eind mei 2000 en stuurde me het politiebureau uit.

@Q zegt het 20.00 uur journaal niet intresant is, dat is het dus wel. Uit tweede hand heb ik vernomen dat op het journaal van 20.00 uur werd gezegd dat er ondergrondse bunkers waren ontploft daarna is er nooit meer over ondergrondse bunkers gesproken.

Als er 1 getuige is dan spreekt men over een aanwijzing. Zijn er 2 getuigen dan spreekt men van bewijs. Wie meer bewijs wil dat er ook munitie (AP23) is ontploft dan moet hij of zij maar op onderstaande link klikken.

http://www.klokkenluideronline.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=202&mode=thread&order=0&thold=0
pi_41683209
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef Munitieramp het volgende:
justitie wil/wilde geen verklaring van mij opnemen, eind mei 2000 en stuurde me het politiebureau uit.
Om een of andere reden vind ik dat niet zo vreemd
  zondag 10 september 2006 @ 19:12:45 #175
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_41683287
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef Munitieramp het volgende:
Ik woonde tijdens de ramp heel dichtbij het ontplofte bedrijf en was thuis. Mij werd de eerste dag al duidelijk dat daar niet alleen vuurwerk was ontploft, justitie wil/wilde geen verklaring van mij opnemen, eind mei 2000 en stuurde me het politiebureau uit.

@Q zegt het 20.00 uur journaal niet intresant is, dat is het dus wel. Uit tweede hand heb ik vernomen dat op het journaal van 20.00 uur werd gezegd dat er ondergrondse bunkers waren ontploft daarna is er nooit meer over ondergrondse bunkers gesproken.

Als er 1 getuige is dan spreekt men over een aanwijzing. Zijn er 2 getuigen dan spreekt men van bewijs. Wie meer bewijs wil dat er ook munitie (AP23) is ontploft dan moet hij of zij maar op onderstaande link klikken.

http://www.klokkenluideronline.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=202&mode=thread&order=0&thold=0
Heb je ervaring met explosieven ofzo?
FCT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')