abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:07:39 #301
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_43057738
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Verhip! Het stukje ervoor was toevallig precies de plek waar ik afgehaakt ben
ik haakte ook af, leek me een leuke reclamefolder, mee rniet, maar ik had toch nog ff via ctrl+f gezocht
quote:
@Munitieramp

Ik zal je uit je droom helpen. Ten eerste; ik ben zelf journalist en redacteur en ik mag graag opzienbarende verhalen publiceren, maar zorg eerst wel dat je overtuigend overkomt. Ik moest ontzettend lachen om het feit dat wij zgn. meewerken met de staatscensuur. Integendeel, dat werken we heel hard tegen, want persvrijheid is ons grootste goed.
Dat weet MR ook wel, alsof de pers ooit aan zoiets mee zou werken
quote:
Ten tweede; zorg voor een beknopte persbericht waar alle feiten in staan, want ik heb weinig tijd en zin om een reclamefolder door te lezen, want dat is jouw link in feite. Dat soort 'persberichten' gaan op een redactie heel snel de prullenbak in.
Precies wat ik zei Een leuke reclamefolder
quote:
Je hebt ettelijke pagina's de kans gehad om mensen te overtuigen van je gelijk, maar niemand neemt het serieus. Hoe moet ik dit als journalist publiceren als ik al bij voorbaat weet dat niemand dit serieus gaat nemen? Je hebt vaak genoeg in de krant gestaan, en meer dan dat kan er niet van gemaakt worden.
Met overtuigende bronnen en een objectievere blik zou hij zeker serieuzer zijn genomen
quote:
Tenzij je een AP-23 mijn bij defensie naar binnen gooit; kijk dan zijn we er als de kippen bij. Tip je me wel even van te voren? Ik wil natuurlijk wel het primeur hebben
foei!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')