Je hond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ik ben godverdomme geil geen wijf te vinden.
Als jij dan erachteraan gaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:02 schreef Haruhi het volgende:
Zullen we doen dat als DK al die kutawards wint, dat hij dan een permban uit VBL krijgt?
Dan moet je maar wat vaker komen, dame - het is allemaal vrij opzichtig en duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:58 schreef popolon het volgende:
Kan er geen apart topic komen waar de kliekjes even apart toegelicht worden? Ik snap er zelf ook bijzonder weinig van. Wie doet het nu met wie?
Dat maakt het wat overzichtelijker. En straks bij de uitslag kunnen we dan meteen zien of er sprake is van kliekjesfraude !
Hij heeft het niet zo op Ajacieden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Wat heb ik gedaan
Het is de hitte hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ik ben godverdomme geil geen wijf te vinden.
Ik hoor bij jou popo. Of je het wil of nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:29 schreef popolon het volgende:
Ik stem trouwens tegen.
De kwelling van de afgunst, is als een doorn in het oog.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Ajacieden.
En waar hoor ik volgens jou dan bij, toch niet bij de allesweters he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat vaker komen, dame - het is allemaal vrij opzichtig en duidelijk.
Je hebt de brave studenten, de dronken studenten, de ouwere jongeren, de vrouwen met hun homo, je hebt de allesweters en je hebt Tong80
Jump on the popo bandwagon!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoor bij jou popo. Of je het wil of niet![]()
Oh ja, je hebt ook nog een groepje Brabantse tokkiesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En waar hoor ik volgens jou dan bij, toch niet bij de allesweters he?
Ik heb die van mij ook op mijn CV gezet. Dat zou ik ook doen met een modschap.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef popolon het volgende:
Wat ik nou eigenlijk zo leuk vind zijn de icoontjes/avatars/whatever en signatures die aangepast worden als men 'gewonnen' heeft.![]()
Blijkbaar is het toch een statussymbool.
Je wilt het gewoon niet snappen. Het is niet meer dan een geintje man.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef popolon het volgende:
Wat ik nou eigenlijk zo leuk vind zijn de icoontjes/avatars/whatever en signatures die aangepast worden als men 'gewonnen' heeft.![]()
Blijkbaar is het toch een statussymbool.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Die icoontjes van Yeahinho zijn gewoon zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |