Toen Chriz werd geboren waren de <99.999 userid's al op.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Chriz trouwens best geil. Waarom post hij niet in deze reeks?
Dat mag-ie niet van zijn moeder, dunkt me.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Chriz trouwens best geil. Waarom post hij niet in deze reeks?
Trachten is dan ook een hendig sjiek 19e eeuws woord.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag gebruik ik overigens zo veel mogelijk het woord trachten.
Nou ja, dat is zielig.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Toen Chriz werd geboren waren de <99.999 userid's al op.
Ouwehans das ook een mooi woord , uberhaupt.quote:
Is zijn moeder katholiek enzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat mag-ie niet van zijn moeder, dunkt me.
Welk kanaal anders?quote:
ferrari.quote:
Nu ben ik ook benieuwd. Plaats het hier dan maar.quote:
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Is zijn moeder katholiek enzo?
Nouja 't is op zich een gewone Skaai foto.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd. Plaats het hier dan maar.
Mocht de mogelijkheid zich aanbieden, zou je het dan trachten?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.
Doe maar foto's posten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neh, Chriz's's' moeder is zo een hendig sjieke MILF.
Mits toenaderingspogingen mochten beklijven.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Mocht de mogelijkheid zich aanbieden, zou je het dan trachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |