die goederen-treinen naar polen vroeger waren nog minder strengquote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef power_bram het volgende:
De NS wordt niet populairder met het zero-tolerance beleid...
Tuurlijk is het mijn eigen schuld, ik had van te voren het hele boekwerk met regeltjes van de NS moeten doornemen voordat ik de trein in kan met een kaartje, zonder dat ik bang ben dat het niet geldig is.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef Roellio het volgende:
Het is gewoon je eigen domme schuld hoor!
Juistquote:Op maandag 24 juli 2006 15:07 schreef Roellio het volgende:
Het is gewoon je eigen domme schuld hoor!
De vraag of het een kaartje moet zijn MET/ZONDER datum is een druk apart ook nog dacht ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Tuurlijk is het mijn eigen schuld, ik had van te voren het hele boekwerk met regeltjes van de NS moeten doornemen voordat ik de trein in kan met een kaartje, zonder dat ik bang ben dat het niet geldig is.
idd daar had je ook geen gezeik om een datum op je kaartjequote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef Pharell het volgende:
[..]
die goederen-treinen naar polen vroeger waren nog minder streng
Ja inderdaad het staat er ook nog. Al moest ik wel even zoeken.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef Pineda het volgende:
Hier kan je oefenen voor de volgende keer: http://webdemo.ns.nl/e2000.html
Er wordt duidelijk gevraagd of je een kaartje voor 'vandaag' of zonder datum wilt.
Nou genie, bedenkt nou eens waarom ze dat nou niet doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Allanon666 het volgende:
alsof het zo een groot moeite voor de condecteurs is om het alsnog af te stempelen.![]()
Want is je klacht nou? Het staat super duidelijk in beeld. Zelfs dat je moet stempelen als je andere datum kiest. Het is een wonder dat je kan fokken met jouw 'apparaattechnische kennis'. Zelfs 99% van de bejaarden kunnen het wel ..:')quote:Op maandag 24 juli 2006 17:36 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja inderdaad het staat er ook nog. Al moest ik wel even zoeken.
Why ?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe spraken ze je aan toen ze je op je fout wezen?
Check die "Techdemo"quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef Pineda het volgende:
Hier kan je oefenen voor de volgende keer: http://webdemo.ns.nl/e2000.html
Er wordt duidelijk gevraagd of je een kaartje voor 'vandaag' of zonder datum wilt.
Hier mag ik van Yvonne niets meer op zeggenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef Pharell het volgende:
[..]
die goederen-treinen naar polen vroeger waren nog minder streng
Heuj, collega.quote:
Nee, Rotterdam. Maar ik kom ook wel eens in die glazen bunkerquote:
Dan is het hek van de dam. Dan gaat iedereen zonder te stempelen reizen. Worden ze niet gecontroleerd dan gebruiken ze het kaartje voor een volgende keer.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Allanon666 het volgende:
alsof het zo een groot moeite voor de condecteurs is om het alsnog af te stempelen.![]()
Alleen als die boete met je OV te maken heeft (wanneer je 'm vergeet dus).quote:Op maandag 24 juli 2006 21:06 schreef XiChico het volgende:
Eerste boete @ OV kun je toch laten vervallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |