blijkbaar vind je het belangrijk genoeg om er op in te blijven gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of jij je aan me ergert. Je moet misschien het internet niet zo serieus nemenAls je trouwens wat verder zou kijken dan je neus lang is, dan zou je zien dat ik (op vandaag na, want ik post nooit in SC) altijd serieus reageer.
Hi-larisch zou ik haast willen zeggen.quote:
Selectief quoten is niet tof, Waldorfquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hi-larisch zou ik haast willen zeggen.
Kermis en kampers.
You just made my dayquote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want ik moet douchen want ik wil mn haar wassen en dat heeft tijd nodig te drogen want ik ga zo naar roze maandag
Ik bedoelde dus selectief interpreteren.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Selectief quoten is niet tof, Waldorf.
En ik mocht niet quoten.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus selectief interpreteren.
Nu weet je ook waarom iedereen hier krastquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
(ik snap nu ook waarom je je aangesproken voelde).
Ja maar... ik heb mijn mooiste kleren aangedaan voor de kermisquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Selectief quoten is niet tof, Waldorf
Uit welke SC ben jij weggestuurd?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
You just made my day(ik snap nu ook waarom je je aangesproken voelde).
Ik denk dat ze maar zo eens in de war zou kunnen zijn met skippy22 (die jij persoonlijk uit R&P FB hebt weggestuurd).quote:
Dit forum wordt mogelijk gemaakt door...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu weet je ook waarom iedereen hier krast.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:03 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat ze maar zo eens in de war zou kunnen zijn met skippy22 (die jij persoonlijk uit R&P FB hebt weggestuurd).
Ach, op die manier heeft Q. ook weer eens aanspraakquote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die kwam vervolgens hier vervelen, geloof ik?
Sorry nog.
Ja ja..quote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
Oh, en ik kras niet, maar dacht afgelopen weekend wel dat een struik me uit de weg zou gaan. Niet dus en nu heb ik een rare kras op de binnenkant van mijn bovenarm.
ow wauw heb ik net mn benen mee geschorenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit forum wordt mogelijk gemaakt door...
[afbeelding]
Ja, echt!quote:
Ah, Q.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |