quote:Op maandag 24 juli 2006 18:48 schreef Q. het volgende:
Ik eet met dit warme weer veel pizza: weinig zin om een tijd achter zo'n warm fornuis te gaan staan.

Tis ge edit hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Nee hoor, ik ben maar één man.

quote:Op maandag 24 juli 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Je bent er wel ERG blij mee, Annie.

En weer een illusie armer...quote:

Ik zie hem niet meer. Jullie wel? Stomme Imageshack.quote:

Chocola met caramel erinquote:

ctrl-f5 werktquote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer. Jullie wel? Stomme Imageshack.

Hmm nooit van gehoordquote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Chocola met caramel erin.
Werkt enorm goed als troost-voer, net als kip-masala.
Of gewoon voor de lekker, natuurlijk!

Refreshen doet inderdaad de truc... Ik had je voorgesteld met een enorme coole Fonzie vetkuif. Ben je gewoon een krullenbol...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer. Jullie wel? Stomme Imageshack.

Beste Airwin, ik heb dit account al dik 5 jaar. Kapsels veranderen wel eens.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Refreshen doet inderdaad de truc... Ik had je voorgesteld met een enorme coole Fonzie vetkuif. Ben je gewoon een krullenbol...![]()

Als ik een mooie krullenbol wil zien, dan kijk ik wel in de spiegel...quote:

Ik zat meer te denken in de richting van je Morrissey icoontje...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Beste Airwin, ik heb dit account al dik 5 jaar. Kapsels veranderen wel eens.![]()

Dat kan ik ook doen, jaquote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een mooie krullenbol wil zien, dan kijk ik wel in de spiegel...![]()

Haha dat komt dan plat aan ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Mail me je adres, dan stuur ik een keertje een op.

Anders laat ik er één achter op een geheime locatie op de uni, en dan mail ik je aanwijzingen waaar je 'm kan vindenquote:

quote:

Ik zit er stevig over te denken om mezelf weer een vetkuif aan te laten meten eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken in de richting van je Morrissey icoontje...![]()

Hoe kan ik daar beter op reageren dan met:quote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zit er stevig over te denken om mezelf weer een vetkuif aan te laten meten eigenlijk.![]()

freakquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef nixxx het volgende:
ben ik weermet grote blikken grolsch en een hele boel groene kleertjes

Ik zou me bijna diep geroerd voelen. Ware het niet dat ik je veelvuldige 'ik zoek een leuke posters voor m'n nieuwe huis, want nu heb ik niks' posts als de dag van gister kan herinneren...quote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Of ik kijk naar de levensgrote AirwiN-poster boven mijn bed.

Hahaquote:Op maandag 24 juli 2006 20:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Anders laat ik er één achter op een geheime locatie op de uni, en dan mail ik je aanwijzingen waaar je 'm kan vinden.

quote:

Klopt! Daarom heb ik ook een levensgrote poster van jou laten drukken en nu heb ik wel iets leuks voor in m'n nieuwe huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou me bijna diep geroerd voelen. Ware het niet dat ik je veelvuldige 'ik zoek een leuke posters voor m'n nieuwe huis, want nu heb ik niks' posts als de dag van gister kan herinneren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |