Ik ook, in principe kan ik dat in een dag wel halenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga opletten zodat ik mijn 33.333ste post niet mis.
warm? waar?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, in principe kan ik dat in een dag wel halen
Maar daar is het te warm voor, dus dat doe ik niet
Jemig.. ik zit pas op 2258... ik doe niet genoeg mn best..quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef Copycat het volgende:
Ik ga opletten zodat ik mijn 33.333ste post niet mis.
Dat scheelt weer een sappige roddel... Kan mijn neurotische e-mailen naar jou al als stalkgedrag worden betiteld?quote:
Uiteraard. Ik moest wel even van dit monument aan tijdsverspilling kunnen genieten natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik gezien geloof ik. Was nog redelijk recent. Je was, al dan niet toevallig, net op een rond getal gestopt met posten...
hier nog iets minder dan 10.000 te gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jemig.. ik zit pas op 2258... ik doe niet genoeg mn best..![]()
Ik ben nog op zoek naar een leuk topic om de mijne te posten... Ik denk dat het dag- en weekstanden topic maar gebruik. De enige uitzondering die ik daarvoor maak is als Cc een foto in het S&G topic post en dat ik daar dan eenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik moest wel even van dit monument aan tijdsverspilling kunnen genieten natuurlijk.
Buiten. Ik heb mijn vorige record al op een warme dag gemaakt, dus nu even niet meer. RSI technisch gezien ook beterquote:
Ik wilde eigenlijk al iets zeggen van dat ik jouw slachtoffer toch al was. Enzeau. Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een sappige roddel... Kan mijn neurotische e-mailen naar jou al als stalkgedrag worden betiteld?![]()
Te ongeloofwaardig... Maar ik weet dan ook hoe het echt zit...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al iets zeggen van dat ik jouw slachtoffer toch al was. Enzeau. Hoe voorspelbaar.
Ja, ik word ondertussen wel een beetje gestoord van al diemailtjes
van jou.
Tering, houd eens op man.
En als 9.999e, en als 9.998e, en...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
dat ik daar dan eenpost als 10.000e post...
Jij charmeur!quote:
Je laatste mail was pas 6 dagen geleden. LAAT ME TOCH EENS MET RUST VERDOMME!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te ongeloofwaardig... Maar ik weet dan ook hoe het echt zit...
Die was geeneens voor jou persoonlijk. En die heb je in de SC beantwoordt. Mijn hartje brak wel toen...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je laatste mail was pas 6 dagen geleden. LAAT ME TOCH EENS MET RUST VERDOMME!
Oh, sorry daarvoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was geeneens voor jou persoonlijk. En die heb je in de SC beantwoordt. Mijn hartje brak wel toen...![]()
Niks wat met een tietenfoto meerdere tietenfoto's niet goed te maken is hoor...quote:
Mijn voorraad is in utrecht.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een tietenfoto meerdere tietenfoto's niet goed te maken is hoor...![]()
Wanneer ben je daar weer?quote:
En we hadden er al één...quote:
Ow? Wie dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En we hadden er al één...Nu zijn het er 2...
![]()
Zo spreekt je niet over klantenquote:
een inlikkerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En we hadden er al één...Nu zijn het er 2...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |