Ja maar die zitten dus in Opera al jaaaaaaaaaaren. Werken prima. Dus dat vind ik dan weer niet echt een reden.quote:
Ja, Adsubtract, werkt prima. En verder?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef osmo het volgende:
Ik gebruik FireFox gewoon voor het adblocker plugin, als dat niet zou bestaan zou ik ook gewoon IE gebruiken want die loopt toch juist wat vlotter (en nee ik heb geen oud ding van een computer)
edit: idd en die tabs zijn ook wel leuk
ja nou ik heb nog nooit van m'n leven opera gebruikt. jij vraagt toch wat er goed is aan firefoxquote:Op maandag 24 juli 2006 13:29 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja maar die zitten dus in Opera al jaaaaaaaaaaren. Werken prima. Dus dat vind ik dan weer niet echt een reden.
Dus wellicht is het overhyped en weten veel mensen niet beter? Want dat zou het dan wel verklaren.... Opera draait op de sloomste computer nog uberspeedy.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef PLAE@ het volgende:
ja nou ik heb nog nooit van m'n leven opera gebruikt. jij vraagt toch wat er goed is aan firefox![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef trancethrust het volgende:
Wees nou maar blij dat iedereen of op IE of op Firefox geilt; blijft opera nochthans buiten schot van meer kwaadwillende ontwikkelaars.
Dat is voor mij ook de reden om van browser te wisselenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef trancethrust het volgende:
Wees nou maar blij dat iedereen of op IE of op Firefox geilt; blijft opera nochthans buiten schot van meer kwaadwillende ontwikkelaars.
lolquote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja nou ik heb nog nooit van m'n leven opera gebruikt. jij vraagt toch wat er goed is aan firefox![]()
Verder niks, ik zeg toch dat dat de enige reden is waarom ik FF gebruiktquote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja, Adsubtract, werkt prima. En verder?
Ik weet niet waar jij last van hebt, maar dit kan met elke browser, ja zelfs IE...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat handig is aan FireFox?
Als je nou in IE een link typt, maar je wilt die helemaal weghalen, dan moet je de hele link selecteren en verwijderen, of helemaal met Backspace deleten.
Mááááár met FireFox kun je gewoon Ctrl-A doen![]()
.
quote:
Kan in IE niet, ik gebruik eigenlijk gewoon altijd alt + d. Selecteerd ie ook het hele adresquote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij last van hebt, maar dit kan met elke browser, ja zelfs IE...
Hier heb ik eigenlijk ook geen last van. Op mijn werk laat ik FF gewoon permanent draaien (ik log vrijwel nooit uit) en dan draai ik vaak weken achter elkaar zonder dat ik problemen met resources heb. Het zou dus kunnen dan een extensie een memory leak heeft.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef Freeflyer het volgende:
Het enige nadeel wat Firefox heeft is dat het op een gegeven moment teveel resources gebruikt waardoor er maar één oplossing overblijft en dat is alles afsluiten.
Voor de rest valt het wat mij betreft wel wat mee alhoewel flash sites ook niet altijd goed werken in Firefox nu ik erover na ga denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |