Opzeeeekers vanavond checkenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef Sjotime het volgende:
Ik moest al gniffelen om de titel maar damn dat gegil van die gozer![]()
Can you imagine the pain?
Een Nissan Maxima V6 ookquote:Op maandag 24 juli 2006 12:53 schreef kepler het volgende:
BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG update
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
PEEETS hoor je ook echt.... en dan die schreeuwquote:Op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Opzeeeekers vanavond checkenDat zwaaien met die armen.
Dat verwijfd vechten van die gastjesquote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kUloOmwOzyg&NR
Zo.. rake klappen hier en daar hoor![]()
Die vrouwen ook...
quote:
heb em gewijzigd hoor vanmorgenquote:
Whahaha, goud!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kUloOmwOzyg&NR
Zo.. rake klappen hier en daar hoor![]()
Die vrouwen ook...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
SJO!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=w6f0tFPMfLE&mode=related&search=
En...
http://www.youtube.com/watch?v=E0KQ07j0Db4&NR![]()
![]()
Ja op KS inderdaad wel 100x gedraaidquote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHDie filmpjes weer.... dat kruipen van de eerste en die 2e in die stoel....
![]()
![]()
![]()
Op KS zagen we deze ook toch... prachtig !!!!!!
die filmpjes zijn zooooooooooooooo briljant......quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
SJO!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=w6f0tFPMfLE&mode=related&search=
En...
http://www.youtube.com/watch?v=E0KQ07j0Db4&NR![]()
![]()
whahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:43 schreef Sjotime het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHA
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=22133
Die angst van die 2e gozerquote:
Ja jij ookquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef Atuniel het volgende:
Ik vind struik verdacht stil...
Ik denk dat Angeliekquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef Atuniel het volgende:
Ik vind struik verdacht stil...
Goed zo Merlijnquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Magneet het volgende:
Merlijn ligt nu in zijn bedje te pitten. Als het wat minder warm is gaat hij ook snachts in zijn eigen bed. Nu komt hij gewoon te vaak voor te drinken.
Ik weet dat jullie niet veel doen met de adviezen van de Gijsjes, maar doe het lekker tochquote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij wilde wel alleen maar bij mij in slaap vallen
danoontje mag nog niet en hij krijgt nu ook al een boterhammetje sinds gisteren. Oftewel hij krijgt nu steeds meer vast voedesl maar zijn darmpjes moeten er nog heel erg aan wennen ( was gisteren heel winderig bv en had er echt last van )quote:Op maandag 24 juli 2006 20:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie niet veel doen met de adviezen van de Gijsjes, maar doe het lekker toch
Geef Merlijn overdag meer te drinken zoals roosvicee of water en meer te eten zoals liga met danoontje en hij zal 'snachts ook niet meer zo snel komen om te drinken.
Nee.. er kon wel eens wat op til zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat Angeliekhem een valium heeft gegeven
Er zijn danootjes vanaf 4 maanden met opvolgmelk.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
danoontje mag nog niet en hij krijgt nu ook al een boterhammetje sinds gisteren. Oftewel hij krijgt nu steeds meer vast voedesl maar zijn darmpjes moeten er nog heel erg aan wennen ( was gisteren heel winderig bv en had er echt last van )
Zo moet je het ook doen inderdaad.. iedere ouders is anders, ieder kind is anders.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef Magneet het volgende:
ow en het is absoluut niet zo dat we niks doen met de adviezen van de Gijsjes, we krijgen dermate veel adviezen van alle kanten dan we van alle adviezen gewoon die gebruiken die in onze ogen het beste zijn.
Daarom heeft ze hem valium gegevenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee.. er kon wel eens wat op til zijn
Oh God,... kreeg ineens dat inmense gevoel weer.... wat een avond/nachtquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee.. er kon wel eens wat op til zijn
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:10 schreef Quinny het volgende:
Wat kan je toch af en toe ontzettend verliefd zijn op je eigen kinderen
Ik ging Daan naar bed brengen, maar halverwege op de trap ging Jort huilen die dus al lag te slapen.
Geloof me ik heb gescholden binnensmonds.
Kut wat nu...
Nou gewoon Daan mee helpen met zijn broertje in slaap helpen. Jort nog een beetje drinken. Heel zachtjes zijn en toen Jort weer sliep gaf Daan hem nog een kusje en een beerZo schattig
________________________O________________________quote:Op maandag 24 juli 2006 20:26 schreef Quinny het volgende:
Surfer doe eens posten !!!!!!
Ik weet dat je lurkt en werken doe je niet want mijn man heeft niet eens tijd om me een update van vandaag te geven. Want hij moet alle tickets doen van jou![]()
jaquote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
________________________O________________________
Hij is echt lurker geworden...... !
Lurker... Je kan hem ook gewoon zien als opvolger van LD, Ker en Tiggy. Zeg dat m maarquote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
________________________O________________________
Hij is echt lurker geworden...... !
Ja mooi is dat he Gijsquote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh God,... kreeg ineens dat inmense gevoel weer.... wat een avond/nacht
Boeit m niet Gijsquote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lurker... Je kan hem ook gewoon zien als opvolger van LD, Ker en Tiggy. Zeg dat m maar
Dat denk ik ook nietquote:
Dat hoeft Sjo niet tegen Surfer te zeggen. Dat leest Surfer zelf welquote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lurker... Je kan hem ook gewoon zien als opvolger van LD, Ker en Tiggy. Zeg dat m maar
uhuh of ze zijn nu nog steeds bezigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:47 schreef Atuniel het volgende:
Nog geen struik he![]()
Die is aan het bijkomen nu... starend naar zn dochter.. van hoe heb ik dat geflikt?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:47 schreef Atuniel het volgende:
Nog geen struik he![]()
Die is aan het bijkomen nu... starend naar zn dochter.. van hoe heb ik dat geflikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Inderdaad, zelf zijn bruiloft was geen reden om niet te posten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spanning en onwetendheid![]()
Ik verwacht overigens inderdaad een telefoontje vandaag, Struik niet op FOK gebeurt niet zomaar natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, zelf zijn bruiloft was geen reden om niet te posten.
Ze hebben waarschijnlijk geen internet in het ziekenhuis.
Er schijnen daar negers rond te lopen....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef Atuniel het volgende:
Waarom 2 bodyguards Gijs?
omdat ze iets meer dan 10 miljard op haar bankrekening heeft staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef Atuniel het volgende:
Waarom 2 bodyguards Gijs?
Neeeeeeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
omdat ze iets meer dan 10 miljard op haar bankrekening heeft staan
Maar dan toch nog de hele dag moeten internetten omdat je anders niks te doen hebtquote:
Ik had lekker ontbeten in Rome, daarna gewinkeld in Monaco, bakkie gedaan bij Jos, vervolgens naar mn circuit gegaan en even wat gespeeld met mn auto's.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar dan toch nog de hele dag moeten internetten omdat je anders niks te doen hebt
Ik zou een villa een Zuid-Frankrijk kopen, lekker rustig in de heuvels met uitzicht op de Middellandse Zee. Beetje zoals die van Velderhof heeft. 's Ochtends lekker uitslapen. Dan in mijn cabrio een krantje en een stokbroodje halen. Dan weer terug en lekker ontbijten in de tuin. Tijd verdelen tussen zwembad, ligbed in de zon en een hangmat in de schaduw. Ondertussen lekker lezen en beetje gamen op een handheld. Af en toe even stukje varen met de boot. Ik zou wel wat nuttige dingen willen doen, iets aan zelfontwikkeling. Een studie geschiedenis of psychologie bijvoorbeeld. En er zou ook een fitnessruimte zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
Ik had lekker ontbeten in Rome, daarna gewinkeld in Monaco, bakkie gedaan bij Jos, vervolgens naar mn circuit gegaan en even wat gespeeld met mn auto's.
Afzakkertje pakken ergens, heerlijk eten .. maar allemaal zonder internet
Sterker nog... mij zie je hier niet meer dan
Ja bij mij ook... waar ik mn negers in laat zwetenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En er zou ook een fitnessruimte zijn.
Als je niet 8 uur per dag hoeft te werken is sporten best leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
Ja bij mij ook... waar ik mn negers in laat zweten![]()
![]()
ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene?????????????????????????quote:
aha daar halen ze hun werknemers vandaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:21 schreef mr_Brown het volgende:
ik had ook eeeeeeeeeeecht niet op zo'n duf kantoor gezetenmet slijmballen om me heen
ik snap dat dan eeeecht niet he....
ze komen net terug uit Indonesie, morgen gaan ze naar Duitsland, overmorgen naar Belgie en maandag zitten ze in Zuid-Afrikamaar ze gaan daar geen safari pakken
![]()
Op de zwarte marktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:24 schreef kepler het volgende:
[..]
aha daar halen ze hun werknemers vandaan
Jawel.. beetje in eigen tempo.. niet gehaast in een te dure sportschool waar je moet doorlopen omdat iemand zit te wachten op een toestel. Waar ze je aankijken als je in de kantine een peuk opsteekt alsof je een doodzonde begaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je niet 8 uur per dag hoeft te werken is sporten best leuk.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
Ben echt klaar met m nu.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou verlos ons.. waar zijn de foto's gijs![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Nou verlos ons.. waar zijn de foto's gijs![]()
Daar maak je je anders ook niet druk om... tis net alsof je met het plaatsen van grootte foto's altijd wat wil compenserenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb het best druk weet je, en alle foto`s zijn te groot om te hosten dus moet alles eerst verbouwen
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is allemaal vrij goed gegaan, kleintje lag niet helemaal lekker met der rug dus we zijn 1,5 uur op 7 cm ontsluiting blijven hangen maar daarna was ze er binnen een uurtje
Ze weegt 2880 gram ze heet Tess en ze is de mooiste baby ter wereld![]()
![]()
Geen idee gijs ! Van het pad. Enorm trots op Angeliek, ze heeft niks geklaagd, heeft een aantal weeen op de zij moeten opvangen zodat de kleine goeddraaide en ze had maar 4 persweeen nodig. Ze heeft gewoon 4x geperst in een wee !!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ben superblij voor jullie Gijs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tess![]()
FOTOS!!!!!!!!!!!!!!
Hoe gaat het met jullie? Met Angeliek .. hoe voelt het nou Gijs... geef eens een eerste indruk.. wazig van alles?
Wanneer is ze geboren dan? Gisteravond?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, en ze is tot 4.15 vanacht zo`n beetje wakker geblevenDaarna geslpaen tot nu toe
Ik voel je Gijs..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef -Struikrover- het volgende:
En die kleine gijs, da`s klaar , kan er naar blijven kijken, ga nu weer naar boven
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Het is allemaal vrij goed gegaan, kleintje lag niet helemaal lekker met der rug dus we zijn 1,5 uur op 7 cm ontsluiting blijven hangen maar daarna was ze er binnen een uurtje
Ze weegt 2880 gram ze heet Tess en ze is de mooiste baby ter wereld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, en ze is tot 4.15 vanacht zo`n beetje wakker geblevenDaarna geslpaen tot nu toe
20.06 uur 24 juli 2006quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer is ze geboren dan? Gisteravond?
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou.. dan zal ik het maar vragen he...
"Wie is er jarig dan vandaag?"
Gefeliciteerd Gijsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
Brengt je weer terug hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:18 schreef Atuniel het volgende:
Kheb zowat tranen in mn ogen van die foto's
Sjo: Ja sorry Gijs... volledig overruled door de geboorte van Tess.... sterker nog.... ik feliciteer je niet eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
Zeker wetenquote:
WHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo: Ja sorry Gijs... volledig overruled door de geboorte van Tess.... sterker nog.... ik feliciteer je niet eens
Nee,.... hij is nog jong Gijs !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Gijs![]()
![]()
Ook 30 geworden onderhand?
God dat brengt me terug............. prachtig moment...quote:
en terechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo: Ja sorry Gijs... volledig overruled door de geboorte van Tess.... sterker nog.... ik feliciteer je niet eens
Nou ok......... gefeliciteerd Gijs !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en terecht![]()
ik was t zelf ook weer vergeten
![]()
Nou... dolletjes hoor inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef Sjotime het volgende:
Whahahahaha,.... nee Gijsje.....28 jaar.... de tering.... Ben blij voor je hoor.....
![]()
quote:
en het is 29quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef Sjotime het volgende:
Whahahahaha,.... nee Gijsje.....28 jaar.... de tering.... Ben blij voor je hoor.....
![]()
ja...quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
ikke ikke
lulquote:
quote:
Dat is verkeerde quoten eiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dank je....
alles goed met je vrouwen kind
![]()
Het zal de leeftijd wel zijn.quote:
ohquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
maarre.... alles goed met je handdoek en DSLite?
dank jequote:
coolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
ff gezocht op Forbes....
ze staan gewoon op nr 19
http://www.forbes.com/lists/2005/54/Rank_1.html
chibibo ooooooookkkkquote:
wat een lijst ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
ff gezocht op Forbes....
ze staan gewoon op nr 19
http://www.forbes.com/lists/2005/54/Rank_1.html
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Blij hoofd
[afbeelding]
[afbeelding]
er gaat al een punt af als ze bv een beetje blauw/geel zag of als er ook maar een klein rocheltje hoorbaar is met de stethoscoop dus veel zegt dat niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Nu heeft Angs wel last van de warmtemaar het gaat goed met haar ! Ons minimensje doet het ook goed, ze hangt al aan de borst. Abgar test was 8/10
ofzo. Was voldoende iig
Prima idd.. 10 minuut later weer testen zou ze een 9 hebben misschien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Nu heeft Angs wel last van de warmtemaar het gaat goed met haar ! Ons minimensje doet het ook goed, ze hangt al aan de borst. Abgar test was 8/10
ofzo. Was voldoende iig
Een 4 ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef Sjotime het volgende:
Daan had een 4Spannende tijden
Jort was gewoon een dikke 9 geloof ik en wat later ook 10.....
Ja wat testjes wat ze uitvoeren bij de baby.. loopreflex vnd ik de meest maffe, maar gewoon algeheel gestel zeg maar bij de geboorte..quote:
Daan werd halfdood geboren.... zat even geen leven in.. .was grijs... erg zware bevallingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een 4 ook
Jasmijn had na de zware bevalling nog een 9. ... sterk meisje
Godver.. ja die bult is standaard bij vacuum (zo zielig om te zien)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daan werd halfdood geboren.... zat even geen leven in.. .was grijs... erg zware bevallingArme pik zat vast.... Dagen nog een bult van de vacuumpomp gehad
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Daan werd halfdood geboren.... zat even geen leven in.. .was grijs... erg zware bevallingArme pik zat vast.... Dagen nog een bult van de vacuumpomp gehad
Optiefen newbiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
Struuuiiikkkkk
Gefeliciteerd klootzak!!![]()
Prachtige meid ... geweldig!!
Brownie: gefeliciteerd kut zwarte
Merlijn was die bult na een aantal uur gelukkig al weer kwijt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Godver.. ja die bult is standaard bij vacuum (zo zielig om te zien)
Nou die pik is in ieder geval goed opgedroogd er van
Jij ook weer gefeliciteerd héquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:28 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
mooi poppetje struik
wat een poepie een beauty
en jij bentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
Struuuiiikkkkk
ga us weg newbie. Ksssst!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
Struuuiiikkkkk
H...hoiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Ja dank u haha...
tweede poeperd is onderweg haha![]()
![]()
Daag was ik even laat je zo weer met rust hahaquote:
Jasmijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Daag was ik even laat je zo weer met rust haha
agar score 9 en 5 min later 10 hihi trouwens moppie![]()
Verdomme ze lijkt echt op dr vader hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Daag was ik even laat je zo weer met rust haha
agar score 9 en 5 min later 10 hihi trouwens moppie![]()
Merlijn schreeuwt nu echt naar alles wat hij ziet/leuk vind/ wilt hebben. Kom ik eraan : schreeuwtje, buurmeisje : ook, kat : ook. Mama aan de telefoon : ook. Hij begint nu ook het zwaaien een beetje te ontdekken maar weet nog niet precies hoe dat moet met zijn handquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Verdomme ze lijkt echt op dr vader hebikkel
Hoest met spruitje nu? Nog lekker aan de babbel op alles wat ze ziet?
Dat voorzichtige vasthouden nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Blij hoofd
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zeiden we toen ook tegen jou, maar tevergeefsquote:
jij zei toen helemaal niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat zeiden we toen ook tegen jou, maar tevergeefs![]()
Ik sprak toen voor Sjoquote:
Ik vind toch wel dat we daar eerst even over moeten vergaderenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa ja. Maar goed deze newbie mag op zich wel blijven maar dan moet hij wel posten
Zou jou eens even........quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vind toch wel dat we daar eerst even over moeten vergaderen
Wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zou jou eens even........Ehh................. ehh... vergaderen?
Jawel, ze is slapie aan het doen op haar hete kamer van 25 graden hihiquote:
Ik kom haar zo weer bewonderenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
Jawel, ze is slapie aan het doen op haar hete kamer van 25 graden hihi
Ze is erg lacherig en praterig vandaag ja....
Ah ze is altijd aan het lachen als ik thuis komquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef Rooiegrapjas het volgende:
haha is goed hihi zal haar vast waarschuwen dan schrikt ze minder hihi...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
Goh wat ben ik weer klaar voor vandaag zeg
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:23 schreef Quinny het volgende:
Ik stem trouwens voor dat die dikke weer mag terugkomen. Mis hem wel een beetje
Gijs je hebt meeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllquote:
Je moet dat baby onderweg even veranderenquote:
Of hij soms de tondeuse heeft?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs je hebt meeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll![]()
Check !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet dat baby onderweg even veranderen
Ik heb mn meelbox niet standaard open staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs je hebt meeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll![]()
Was je al voor, check de sigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Quinny het volgende:
[[url=http://b1.lilypie.com/YN1ep2/.png]afbeelding][/url]
Hier
Oh je hebt hem al veranderdquote:
Ga dan pompen Gijsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:05 schreef Sjotime het volgende:
Tess,... mijn engel..... staat zo coolGod moet wat ie trots zijn
Had het er net met B&A over aan de telefoon.......... beetje jaloers dat mijn geboortedag voorbij is.... wel dat gevoel WEER meemaken
Nee Gijsquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:23 schreef Quinny het volgende:
Ik stem trouwens voor dat die dikke weer mag terugkomen. Mis hem wel een beetje
Gijijijiijijijijijijijsssssssssssquote:
Lezen jullie ook( wel even) dus het is nog niet helemaal genoegquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee Gijs2 is echt wel even genoeg............... serieus je handen vol aan..... ventjes
\
YESSSSSSSSSquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef Quinny het volgende:
Ik ga slapen en als die zo thuis komt doe ik net alsof ik slaap
Dag Gijsjes welterusten en voor alle minigijsjesen slaap zacht.
Ik verheug me er nu al op Gijs!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef silver-surfer het volgende:
Als ik weer internet heb thuis (lees over 3 weken) gaan we weer online gijs..
De nieuwe RS ga ik wel halen hoor
Met het vooruitzicht op een temperatuur van 33 graden ben ik eigenlijk wel blij dat ik hier ben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:00 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet nog naar mn werk gaan... maar ben er nu al klaar mee
Nog gefeliciteerd Struik met jullie nieuwe aanwinst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Blij hoofd
[afbeelding]
[afbeelding]
Neee... absoluut niet ook... maakt de dag nog zwaarder dan dat het al is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met het vooruitzicht op een temperatuur van 33 graden ben ik eigenlijk wel blij dat ik hier ben.
The world is full of stories, and from time to time they permit thereselfs themselves to be told.quote:
Oh je had het subforum al ontdekt zag ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
G....geen zin meer.
Scherp en bedanktquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
The world is full of stories, and from time to time they permit thereselfs themselves to be told.
Veels te warm voor Gijs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:08 schreef Atuniel het volgende:
Oh je had het subforum al ontdekt zag ik
Dat betekent 'henzelf', 'thereselfs' bestaat nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Scherp en bedankt
Maar waarom themselves?
Welles http://www.google.nl/search?hl=nl&q=thereselfs&meta=quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat betekent 'henzelf', 'thereselfs' bestaat niet
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welles http://www.google.nl/search?hl=nl&q=thereselfs&meta=
De hele wereld gebruikt het
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien iets voor de Gijsjes die nog zoveel wilden gaan doen, bungeejumpen oa
Ja, volgens mij hebben ze van 13:00 tot 14:00 uur nog wel een uurtje vrij op St. Juttemus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef Atuniel het volgende:
Misschien iets voor de Gijsjes die nog zoveel wilden gaan doen, bungeejumpen oa
Nee das echt nieuw voor mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Atuniel het volgende:
Had ik al gemeld dat ik echt KLAAAARRRR ben met deze zomer?
Ja ik zei het ook tegen Quin vanmorgen.......... van mij mag de herfst beginnen... nazomerse buienquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:11 schreef Atuniel het volgende:
Had ik al gemeld dat ik echt KLAAAARRRR ben met deze zomer?
Douchen ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Quinny het volgende:
Ik heb net mijn bed staan te verschonen.... dom dom dom![]()
Niet meer nodigquote:
Ah jullie slapen apart?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Quinny het volgende:
Ik heb net mijn bed staan te verschonen.... dom dom dom![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Atuniel het volgende:
Nou ja.. ik ben voorbij klaar zelfs nu... klaar ligt achter mij.. *wijst helemaal daar*
Vanacht werd ik wakker op een nat kussenzelfs de wind buiten is warm
ik zit in een te kleine ruimte met 4 (!) zwetende 'mannen'.
Was ik maar Jasmijn.. beetje slapen en in de armen liggen van jonge meisjes... dat is dan nog de dag doorkomen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet meer nodigDaan doet graag een oilfant na als hij wat drinkt
![]()
Neuk jij alleen in bed?quote:
Daanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet meer nodigDaan doet graag een oilfant na als hij wat drinkt
![]()
Ja tegenwoordig wel... ik ben nu ik wat ouder ben wel op comfort gesteld.quote:
Met andere woorden... ben niet meer zo lenig als vroegerquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wel... ik ben nu ik wat ouder ben wel op comfort gesteld.
Weet je hoe erg limonade kleeftquote:
Lenig wasda?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Met andere woorden... ben niet meer zo lenig als vroeger
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lenig wasda?
Nee ik kreeg genoeg van de vorken in mijn kont die op de keukentafel lagen, of de afstandsbediening onder mn elleboog van de bank
Lekker zacht bed FTW (for the win) .. is ook makkelijker omdraaien en slapen daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |