Opzeeeekers vanavond checkenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef Sjotime het volgende:
Ik moest al gniffelen om de titel maar damn dat gegil van die gozer![]()
Can you imagine the pain?
Een Nissan Maxima V6 ookquote:Op maandag 24 juli 2006 12:53 schreef kepler het volgende:
BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG update
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
PEEETS hoor je ook echt.... en dan die schreeuwquote:Op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Opzeeeekers vanavond checkenDat zwaaien met die armen.
Dat verwijfd vechten van die gastjesquote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kUloOmwOzyg&NR
Zo.. rake klappen hier en daar hoor![]()
Die vrouwen ook...
quote:
heb em gewijzigd hoor vanmorgenquote:
Whahaha, goud!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kUloOmwOzyg&NR
Zo.. rake klappen hier en daar hoor![]()
Die vrouwen ook...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHquote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
SJO!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=w6f0tFPMfLE&mode=related&search=
En...
http://www.youtube.com/watch?v=E0KQ07j0Db4&NR![]()
![]()
Ja op KS inderdaad wel 100x gedraaidquote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHDie filmpjes weer.... dat kruipen van de eerste en die 2e in die stoel....
![]()
![]()
![]()
Op KS zagen we deze ook toch... prachtig !!!!!!
die filmpjes zijn zooooooooooooooo briljant......quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef Atuniel het volgende:
SJO!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=w6f0tFPMfLE&mode=related&search=
En...
http://www.youtube.com/watch?v=E0KQ07j0Db4&NR![]()
![]()
whahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:43 schreef Sjotime het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHA
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=22133
Die angst van die 2e gozerquote:
Ja jij ookquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef Atuniel het volgende:
Ik vind struik verdacht stil...
Ik denk dat Angeliekquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef Atuniel het volgende:
Ik vind struik verdacht stil...
Goed zo Merlijnquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef Magneet het volgende:
Merlijn ligt nu in zijn bedje te pitten. Als het wat minder warm is gaat hij ook snachts in zijn eigen bed. Nu komt hij gewoon te vaak voor te drinken.
Ik weet dat jullie niet veel doen met de adviezen van de Gijsjes, maar doe het lekker tochquote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij wilde wel alleen maar bij mij in slaap vallen
danoontje mag nog niet en hij krijgt nu ook al een boterhammetje sinds gisteren. Oftewel hij krijgt nu steeds meer vast voedesl maar zijn darmpjes moeten er nog heel erg aan wennen ( was gisteren heel winderig bv en had er echt last van )quote:Op maandag 24 juli 2006 20:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie niet veel doen met de adviezen van de Gijsjes, maar doe het lekker toch
Geef Merlijn overdag meer te drinken zoals roosvicee of water en meer te eten zoals liga met danoontje en hij zal 'snachts ook niet meer zo snel komen om te drinken.
Nee.. er kon wel eens wat op til zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat Angeliekhem een valium heeft gegeven
Er zijn danootjes vanaf 4 maanden met opvolgmelk.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
danoontje mag nog niet en hij krijgt nu ook al een boterhammetje sinds gisteren. Oftewel hij krijgt nu steeds meer vast voedesl maar zijn darmpjes moeten er nog heel erg aan wennen ( was gisteren heel winderig bv en had er echt last van )
Zo moet je het ook doen inderdaad.. iedere ouders is anders, ieder kind is anders.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef Magneet het volgende:
ow en het is absoluut niet zo dat we niks doen met de adviezen van de Gijsjes, we krijgen dermate veel adviezen van alle kanten dan we van alle adviezen gewoon die gebruiken die in onze ogen het beste zijn.
Daarom heeft ze hem valium gegevenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee.. er kon wel eens wat op til zijn
Oh God,... kreeg ineens dat inmense gevoel weer.... wat een avond/nachtquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee.. er kon wel eens wat op til zijn
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:10 schreef Quinny het volgende:
Wat kan je toch af en toe ontzettend verliefd zijn op je eigen kinderen
Ik ging Daan naar bed brengen, maar halverwege op de trap ging Jort huilen die dus al lag te slapen.
Geloof me ik heb gescholden binnensmonds.
Kut wat nu...
Nou gewoon Daan mee helpen met zijn broertje in slaap helpen. Jort nog een beetje drinken. Heel zachtjes zijn en toen Jort weer sliep gaf Daan hem nog een kusje en een beerZo schattig
________________________O________________________quote:Op maandag 24 juli 2006 20:26 schreef Quinny het volgende:
Surfer doe eens posten !!!!!!
Ik weet dat je lurkt en werken doe je niet want mijn man heeft niet eens tijd om me een update van vandaag te geven. Want hij moet alle tickets doen van jou![]()
jaquote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
________________________O________________________
Hij is echt lurker geworden...... !
Lurker... Je kan hem ook gewoon zien als opvolger van LD, Ker en Tiggy. Zeg dat m maarquote:Op maandag 24 juli 2006 21:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
________________________O________________________
Hij is echt lurker geworden...... !
Ja mooi is dat he Gijsquote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh God,... kreeg ineens dat inmense gevoel weer.... wat een avond/nacht
Boeit m niet Gijsquote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lurker... Je kan hem ook gewoon zien als opvolger van LD, Ker en Tiggy. Zeg dat m maar
Dat denk ik ook nietquote:
Dat hoeft Sjo niet tegen Surfer te zeggen. Dat leest Surfer zelf welquote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lurker... Je kan hem ook gewoon zien als opvolger van LD, Ker en Tiggy. Zeg dat m maar
uhuh of ze zijn nu nog steeds bezigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:47 schreef Atuniel het volgende:
Nog geen struik he![]()
Die is aan het bijkomen nu... starend naar zn dochter.. van hoe heb ik dat geflikt?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:47 schreef Atuniel het volgende:
Nog geen struik he![]()
Die is aan het bijkomen nu... starend naar zn dochter.. van hoe heb ik dat geflikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Inderdaad, zelf zijn bruiloft was geen reden om niet te posten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spanning en onwetendheid![]()
Ik verwacht overigens inderdaad een telefoontje vandaag, Struik niet op FOK gebeurt niet zomaar natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, zelf zijn bruiloft was geen reden om niet te posten.
Ze hebben waarschijnlijk geen internet in het ziekenhuis.
Er schijnen daar negers rond te lopen....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef Atuniel het volgende:
Waarom 2 bodyguards Gijs?
omdat ze iets meer dan 10 miljard op haar bankrekening heeft staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef Atuniel het volgende:
Waarom 2 bodyguards Gijs?
Neeeeeeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
omdat ze iets meer dan 10 miljard op haar bankrekening heeft staan
Maar dan toch nog de hele dag moeten internetten omdat je anders niks te doen hebtquote:
Ik had lekker ontbeten in Rome, daarna gewinkeld in Monaco, bakkie gedaan bij Jos, vervolgens naar mn circuit gegaan en even wat gespeeld met mn auto's.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar dan toch nog de hele dag moeten internetten omdat je anders niks te doen hebt
Ik zou een villa een Zuid-Frankrijk kopen, lekker rustig in de heuvels met uitzicht op de Middellandse Zee. Beetje zoals die van Velderhof heeft. 's Ochtends lekker uitslapen. Dan in mijn cabrio een krantje en een stokbroodje halen. Dan weer terug en lekker ontbijten in de tuin. Tijd verdelen tussen zwembad, ligbed in de zon en een hangmat in de schaduw. Ondertussen lekker lezen en beetje gamen op een handheld. Af en toe even stukje varen met de boot. Ik zou wel wat nuttige dingen willen doen, iets aan zelfontwikkeling. Een studie geschiedenis of psychologie bijvoorbeeld. En er zou ook een fitnessruimte zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:10 schreef Atuniel het volgende:
Ik had lekker ontbeten in Rome, daarna gewinkeld in Monaco, bakkie gedaan bij Jos, vervolgens naar mn circuit gegaan en even wat gespeeld met mn auto's.
Afzakkertje pakken ergens, heerlijk eten .. maar allemaal zonder internet
Sterker nog... mij zie je hier niet meer dan
Ja bij mij ook... waar ik mn negers in laat zwetenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En er zou ook een fitnessruimte zijn.
Als je niet 8 uur per dag hoeft te werken is sporten best leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
Ja bij mij ook... waar ik mn negers in laat zweten![]()
![]()
ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene ene?????????????????????????quote:
aha daar halen ze hun werknemers vandaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:21 schreef mr_Brown het volgende:
ik had ook eeeeeeeeeeecht niet op zo'n duf kantoor gezetenmet slijmballen om me heen
ik snap dat dan eeeecht niet he....
ze komen net terug uit Indonesie, morgen gaan ze naar Duitsland, overmorgen naar Belgie en maandag zitten ze in Zuid-Afrikamaar ze gaan daar geen safari pakken
![]()
Op de zwarte marktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:24 schreef kepler het volgende:
[..]
aha daar halen ze hun werknemers vandaan
Jawel.. beetje in eigen tempo.. niet gehaast in een te dure sportschool waar je moet doorlopen omdat iemand zit te wachten op een toestel. Waar ze je aankijken als je in de kantine een peuk opsteekt alsof je een doodzonde begaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je niet 8 uur per dag hoeft te werken is sporten best leuk.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
Ben echt klaar met m nu.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou verlos ons.. waar zijn de foto's gijs![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Nou verlos ons.. waar zijn de foto's gijs![]()
Daar maak je je anders ook niet druk om... tis net alsof je met het plaatsen van grootte foto's altijd wat wil compenserenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb het best druk weet je, en alle foto`s zijn te groot om te hosten dus moet alles eerst verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |