abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 12:46:47 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40130026
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 24 juli 2006 @ 14:29:39 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40133543
quote:
Materazzi: 'Onjuiste beslissing'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 23 juli om 20:07

In verklaringen aan de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport heeft Marco Materazzi laten weten diep teleurgesteld te zijn in de beslissing van de wereldvoetbalbond FIFA.

De verdediger werd namelijk voor twee wedstrijden geschorst naar aanleiding van het incident met Zinedine Zidane in de WK-finale. De Fransman gaf de Italiaan een kopstoot in de borststreek nadat deze zogenaamd de familie van Zidane had beledigd.

"Ik ben diep teleurgesteld, maar ik kan tenminste met opgeheven hoofd over straat. Ik heb niets te verbergen. Iedereen heeft van alles over mij geschreven en bovendien allemaal in negatieve zin."

"Ik heb fouten gemaakt in mijn leven, maar niet continue. Het leven gaat door en nogmaals, ik kan tenminste met opgeheven hoofd over straat," aldus de verdediger van Internazionale.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40133611
quote:
De Fransman gaf de Italiaan een kopstoot in de borststreek nadat deze zogenaamd de familie van Zidane had beledigd
Had ie niet zelf toegegeven dat ie iets gezegd had?
  maandag 24 juli 2006 @ 14:35:59 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40133736
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Had ie niet zelf toegegeven dat ie iets gezegd had?
Marco Materazzi gaf toe dat hij Zinedine Zidane beledigd had, maar volgens mij niet dat het over de familie van de Fransman ging. Hij gaf aan dat het iets was wat je meer hoort op de voetbalvelden, ben benieuwd of het ooit nog bekend wordt gemaakt wat de precieze woorden waren?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 juli 2006 @ 14:37:39 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40133788
tja, hopelijk straft de fifa dan ook vaker de 'aanstichter' en niet nu alleen marco
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_40138055
Ben ik ook benieuwd naar
  maandag 24 juli 2006 @ 17:33:55 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40138649
idd hopen dat dit niet een eenmalige ingeving van de FIFA is. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 24 juli 2006 @ 17:52:29 #8
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40139106
Belachelijk inderdaad als ze zo redeneren kan je bij elke actie wel 2 schorsingen uitdelen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 24 juli 2006 @ 22:05:40 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40146393
quote:
Seedorf nam het niet alleen op voor zichzelf, maar ook voor Marco Materazzi, die vorige week een schorsing voor twee interlands kreeg opgelegd omdat Zinedine Zidane hem een kopstoot had gegeven tijdens de WK-finale. De FIFA pakte de Italiaan aan omdat deze de Fransman had uitgedaagd. "Ik ben van mening dat alleen Zidane fout zat. Materazzi heeft moeten boeten omdat hij geen voorbeeld is voor schoon voetbal. Maar het is niet juist. Het is voor het eerst in het voetbal dat iemand voor zoiets is veroordeeld. Of men bestraft het altijd of men doet het nooit," wijst Seedorf op de willekeur van de straf voor Materazzi. "Zidane mag niet op zo'n manier reageren. En het is niet voor het eerst dat Zidane zoiets doet. Als je groots bent, moet je ook in alles groots zijn. Er zijn andere grote spelers die nog nooit zoiets hebben gedaan. Het geweld hoeft niet."
De spijker op zijn kop, hij mag dan wel een uitgesproken mening hebben, hier valt niets op af te dingen.
pi_40147444
Zal straks met Frankrijk - Italie wel leuke spandoeken opleveren, deze zaak.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_40445679
Marco tekent een contractverlenging en verbetering voor 4 jaar, zodat ie z'n loopbaan bij Inter ook wel zal beeindigen.
pi_40533475
Daarna gewoon nog wat jaartjes Perugia
pi_40579793
Marco is een held.

FIFA en Zidane zijn kut.
pi_40604121
http://www.youtube.com/watch?v=6dj3-UjAGyo

Marco's zwaarste overtredingen volgens een talk-show
pi_40605105
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef the_legend_killer het volgende:

Wat een tuig!
pi_40606079
Dat kun je haast geen voetbal meer noemen
pi_40606179
Die laatste
pi_40606200
En het ergste is dat ze allemaal gewoon doelbewust waren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:23:48 #19
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40606765
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef Suijk het volgende:
En het ergste is dat ze allemaal gewoon doelbewust waren.
Dat maakt niet uit Marco blijft een held, zolang hij maar van Sheva afblijft
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41034676
Hij was zaterdag jarig

Feli nog Marco

33 jaar inmiddels

hiep hiep hoera
pi_41048450
En vanavond weer eens rood (2 keer geel) in de oefenpot tegen Sporting Lisabon.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:56:39 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41058777
quote:

Wat een jankerd is die Sheva, naar zijn hoofd grijpen, terwijl hij op zijn rug geraakt wordt.

Overigens staan er op youtube.com ook nog enkele mooie eigen doelpunten van Marco Materazzi.
pi_41064790
Als hij stopt met voetballen, kan hij altijd de muziekwereld nog in. Heeft al met de Stones opgetreden.

pi_41073734
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[afbeelding]
Mooiere foto:

pi_41511023
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een jankerd is die Sheva, naar zijn hoofd grijpen, terwijl hij op zijn rug geraakt wordt.

Overigens staan er op youtube.com ook nog enkele mooie eigen doelpunten van Marco Materazzi.
Als je goed kijkt zie je dat hij hem eerste in zijn gezicht slaat.
pi_41511234
De kopstoot is weer voorpagina nieuws op de Gazzetta vandaag in aanloop naar Frankrijk - Italie morgen. Ze sporen Zizo aan om sorry te zeggen, iets wat ie naar Materazzi toe in het openbaar nog geheel niet gedaan heeft, wat eigenlijk zeer opmerkelijk is na zo'n ridicule actie.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:11:18 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41511515
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef DIGGER het volgende:
De kopstoot is weer voorpagina nieuws op de Gazzetta vandaag in aanloop naar Frankrijk - Italie morgen. Ze sporen Zizo aan om sorry te zeggen, iets wat ie naar Materazzi toe in het openbaar nog geheel niet gedaan heeft, wat eigenlijk zeer opmerkelijk is na zo'n ridicule actie.
Marco Materazzi zal vaak in beeld genomen worden, als hij de wedstrijd bezoekt.

Dat excuses aanbieden lijkt me overigens niet meer dan terecht.
pi_41511966
Die overtredingen zijn allemaal spijkerhard, toch zijn de meeste geen benenbrekers. Je ziet ze bijna allemaal vrijwel meteen weer opstaan.
pi_41512061
sterf kut Fifa, neem de Uefa meteen mee dan, dank
pi_41516709
Dit heeft Materazzi vandaag in de Gazzetto dello Sport gezegd over wat er precies is voorgevallen.

Materazzi: 'Ik trok aan zijn shirt, toen hij aan mij vroeg 'als je mijn shirt zo graag wil geef ik het wel na de wedstrijd', waarop Materazzi antwoordde: 'Ik heb liever je zus'
Christian Gyan Ole Ole
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:22:38 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41518943
Inderdaad ja.

Hier het volledige bericht:
quote:
Materazzi tegen Zidane: liever zus dan shirt

ROME - De Italiaanse voetballer Marco Materazzi heeft twee maanden na de finale van het WK in Duitsland zijn...

...lezing gegeven van het incident met Zinedine Zidane. De aanvoerder van het Franse elftal moest het veld af nadat hij Materazzi een ziedende kopstoot gaf.

Materazzi weerspreekt dinsdag in de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport dat hij de moeder en zus van Zidane beledigde, zoals de Fransman heeft betoogd. De verdediger van Internazionale zegt dat hij reageerde op een hautaine opmerking van de vedette.

"Als je mijn shirt zo graag wil hebben, geef ik je het wel na de wedstrijd", beet Zidane zijn tegenstander toe nadat die aan het tricot had getrokken. "Ik heb liever je zus", antwoordde Materazzi. Zidane ontstak daarop in woede en gaf de beruchte kopstoot, die zo pijnlijk het afscheid van de gelauwerde voetballer inluidde. Italië won ook nog eens de finale na strafschoppen.

Materazzi had zich verbaasd over die heftige reactie:"Op het voetbalveld worden veel ergere dingen gezegd", aldus de 33-jarige international in de krant. Hij nodigde Zidane uit voor een verzoeningsgesprek. "Mijn deur staat altijd open. Kom Zizou, verontschuldig je".
A.M.A.B
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:28:02 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41519097
quote:
Materazzi bekent beledigen zus van Zidane

Uitgegeven: 5 september 2006 15:52
Laatst gewijzigd: 5 september 2006 15:54

AMSTERDAM - Marco Materazzi maakte in de WK-finale tegen Frankrijk een beledigende opmerking over de zus van Zinedine Zidane. Dat biecht de Italiaanse verdediger dinsdag op in de sportkrant Gazzetta dello Sport. Zidane reageerde op de provocatie met een kopstoot, waarna de Franse aanvoerder met de rode kaart van het veld werd gestuurd.

Materazzi legt de schuld voor het incident neer bij Zidane. "Ik heb me alleen verbaal verdedigd. Zidane vroeg me op een heel arrogante manier of ik na de wedstrijd zijn shirt wilde hebben. Daarop antwoordde ik dat ik liever zijn zus kreeg. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat hij een zus had."

Excuses

De verdediger van Internazionale zegt nog altijd op excuses van Zidane te wachten. "Je moet na een oorlog toch vrede kunnen sluiten. Mijn deur staat altijd voor hem open. Als hij het wil, mag hij langskomen." De wereldvoetbalbond Fifa schorste Materazzi voor twee duels. Zidane die zijn voetbalcarričre heeft beëindigd, moet drie dagen liefdadigheidswerk verrichten.

Materazzi had zich verbaasd over die heftige reactie:"Op het voetbalveld worden veel ergere dingen gezegd", aldus de 33-jarige international in de krant. Hij nodigde Zidane uit voor een verzoeningsgesprek. "Mijn deur staat altijd open. Kom Zizou, verontschuldig je".

Schorsing

Frankrijk kan zich woensdag tegen Italië revancheren voor de verloren WK-finale. Beide landen treffen elkaar dan in een kwalificatiewedstrijd voor het EK van 2008. Materazzi is in Parijs als gevolg van zijn schorsing niet van de partij.
Zo'n bijzonder zware provocatie is dit toch niet? Zal toch wel vaker voorkomen?
pi_41519377
Wat een anti-climax Dat Zidane zo is geflipt om deze opmerking verbaast mij ernstig...
pi_41519496
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een anti-climax Dat Zidane zo is geflipt om deze opmerking verbaast mij ernstig...
Als je zijn verleden kent, kan het je niet verbazen, hij schoot wel eens meer zo uit z'n slof hoor.
pi_41519523
Misschien is de zus van Zidane wel een hoer die probeert uit het vak te komen....
too much is not enough....
pi_41521399
Ik zei toch dat onze Marco onschuldig was
pi_41521508
quote:

haha

Marco Materazzi
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:53:39 #38
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41521622
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef WaStEd het volgende:
Misschien is de zus van Zidane wel een hoer die probeert uit het vak te komen....
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:36:37 #39
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41522890
Als dit waar is...vind ik het een vrij grappige opmerking van Matterazzi. beter dan moeders en terroristen enzo.
bovendien laat Zizou zich wel érg kennen..alsof hij eraf gestuurde wílde worden. vreemd, op een wk finale. heeeel vreemd
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41523926
pi_41527677
Marco zal er vast wel een draai aan gegeven hebben die zin
pi_41530012
Ik vind het een super grappige opmerking. En dat zidane daar zo kwaad om wordt is toch echt weer zo'n achterstandwijk reactie.
pi_41530790
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:57 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het een super grappige opmerking. En dat zidane daar zo kwaad om wordt is toch echt weer zo'n achterstandwijk reactie.
het is nogal een yo mamma, jah moedah grap ja
  woensdag 6 september 2006 @ 00:42:22 #44
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41536656
marco materazzi heeft wel met voorsprong de vetste naam van het hele wk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 6 september 2006 @ 04:35:51 #45
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41539488
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef chrisgyan het volgende:
Dit heeft Materazzi vandaag in de Gazzetto dello Sport gezegd over wat er precies is voorgevallen.

Materazzi: 'Ik trok aan zijn shirt, toen hij aan mij vroeg 'als je mijn shirt zo graag wil geef ik het wel na de wedstrijd', waarop Materazzi antwoordde: 'Ik heb liever je zus'
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 6 september 2006 @ 05:23:27 #46
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41539537
materazzi is een smerig geniepig mannetje, die gozer kan dus echt niks behalve op andere mensen in beuken. is toch niet normaal als je die filmpjes ziet op youtube
ik vraag me dus echt werkelijk af hoe hij ooit prof voetballer is geworden, hij kan werkelijk waar niks. behalve de tegenstander zo goed mogelijk irriteren met smerige acties, en na trappen als de scheids even niet kijkt..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_41539851
quote:
Op woensdag 6 september 2006 05:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
materazzi is een smerig geniepig mannetje, die gozer kan dus echt niks behalve op andere mensen in beuken. is toch niet normaal als je die filmpjes ziet op youtube
ik vraag me dus echt werkelijk af hoe hij ooit prof voetballer is geworden, hij kan werkelijk waar niks. behalve de tegenstander zo goed mogelijk irriteren met smerige acties, en na trappen als de scheids even niet kijkt..
Dan heb jij niet op zitten te letten tijdens het WK, ventje
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41543107
Idd, ik volg niet zo heel veel voetbal dus ik vroeg me juist af hoe hij zolang "verborgen" was gebleven want ik had tot voor de wedstrijd tegen ajax (toen huntelaar kennismaakte met een echt goede verdediger) nog nooit van hem gehoord.
pi_41544141
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef Stansfield het volgende:
Idd, ik volg niet zo heel veel voetbal dus ik vroeg me juist af hoe hij zolang "verborgen" was gebleven want ik had tot voor de wedstrijd tegen ajax (toen huntelaar kennismaakte met een echt goede verdediger) nog nooit van hem gehoord.
dat blijkt wel... materazzi is een cultheld in italie, en er is geen spits in europa die hem niet kent...
  woensdag 6 september 2006 @ 12:04:40 #50
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41545192
En tijdens het WK heeft hij bewezen dat hij ook geweldig kan verdedigen zonder smerige overtredingen.
Zidane.
pi_41545392
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:04 schreef pfaf het volgende:
En tijdens het WK heeft hij bewezen dat hij ook geweldig kan verdedigen zonder smerige overtredingen.
Zidane.
Wedstrijd tegen Duitsland was een mooi voorbeeld, gewoon foutloos, hard maar fair. En toen ie zelf een bewuste rotschop op de enkel kreeg ook niet zeurend om geel maar gewoon doorgaan.

Ik snap best dat sommige mensen die voetbal half volgen denken dat ie wel erg veel schopt, maar die mensen zouden in diezelfde wedstrijd ook moeten kunnen zien dat ie ook gewoon incasseerd.

Veel erger zijn spelers die zelf uitdelen maar niks kunnen incasseren zonder theater, gemekker en zeiken om geel.

Of spelers die op hun eigen provocatie een provocatie terug krijgen en zich meteen gewelddadig gaan gedragen, dan gaan zeiken over de provocatie van de tegenstander, die een schorsing aannaaien en op de eigen nationale TV zielig gaan doen dat de provocatie te erg voor herhaling was etc. en zich tenslotte alleen bij de eigen jeugd verexcuseerd ipv bij z'n slachtoffer.

Zidane

Materazzi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')