abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 23:18:58 #251
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40149339
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik moest in zo'n mobiel steunpunt zitten, 2 uur lang, en na een tijdje moest ik dus zeiken, en dat kon daar niet ofzo. Dus mocht ik het buiten doen.
Ik zei nog: dat is toch wildplassen? Voor deze keer
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_40149450
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Eerst over wat zwijnen heenzeiken.
pi_40156902
nepagent geeft boete aan wilplasser (3)
Veendan ; Een nepagent heeft vorige week de 3-jarige Pascal uit Veendam bekeurd voor wildplassen in het recreatiepark Borgerswold. De peuter was in het park met zijn moeder. Sifrá Nonkes (23). Toen het kind een plas in de bosjes deed , dook een nepagent op en gaf het kind een boete van 75 euro.
"Ik zei nog : Doe effe normaal, het is nog maar een kind!",zegt Sifrá. "Maar die agent zei dat alle mannen wel een smoesje klaar hadden."
Nadat de moeder de publiciteit had gezocht, probeerde de politie te achterhalen wie de bon had uitgeschreven. "Het lijkt niet om een echte agent te gaan", zegt Boomsma. Zo werd het wildplassen van Pascal beboet met 75 euro, terwijl de politiedaar 50 euro voor rekent. Bovendien moest zijn moeder meteen betalen.
"maar er is geen diender die nog met geld op zak loopt", aldus Boomsma. De wet maakt het trouwens onmogelijk om een 3-jarige te bekeuren.
pi_40157035
Óf de politie probeert zich er zo af te make, óf er loopt echt een triest figuur rond te doen alsof hij politieagent is. Hij kwijt zich dan zelfs zo goed van zijn taak, dat hij in overeenstemming met het algemeen bekende handelingspatroon van onze pliesies handelt. Wedden dat hij met een grote boog om wildplassend/spuitend/kotsend/neukend hangtuig heenloopt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40157102
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 07:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Óf de politie probeert zich er zo af te make, óf er loopt echt een triest figuur rond te doen alsof hij politieagent is. Hij kwijt zich dan zelfs zo goed van zijn taak, dat hij in overeenstemming met het algemeen bekende handelingspatroon van onze pliesies handelt. Wedden dat hij met een grote boog om wildplassend/spuitend/kotsend/neukend hangtuig heenloopt?
Als je het bericht boven je gelezen zou hebben, dan zou je zien dat het overduidelijk om een nepagent ging, aangezien de moeder gelijk moest betalen, en de politie dat allang niet meer toepast.
pi_40157138
Hopelijk had hij zijn identiteitskaart op zak.
pi_40157145
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je het bericht boven je gelezen zou hebben, dan zou je zien dat het overduidelijk om een nepagent ging, aangezien de moeder gelijk moest betalen, en de politie dat allang niet meer toepast.
Oww..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:16:54 #258
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40157154
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 07:23 schreef Xanthe het volgende:
Veendan ; Een nepagent heeft vorige week de 3-jarige Pascal uit Veendam bekeurd voor wildplassen in het recreatiepark Borgerswold. De peuter was in het park met zijn moeder. Sifrá Nonkes (23). Toen het kind een plas in de bosjes deed , dook een nepagent op en gaf het kind een boete van 75 euro.
"Ik zei nog : Doe effe normaal, het is nog maar een kind!",zegt Sifrá. "Maar die agent zei dat alle mannen wel een smoesje klaar hadden."
Nadat de moeder de publiciteit had gezocht, probeerde de politie te achterhalen wie de bon had uitgeschreven. "Het lijkt niet om een echte agent te gaan", zegt Boomsma. Zo werd het wildplassen van Pascal beboet met 75 euro, terwijl de politiedaar 50 euro voor rekent. Bovendien moest zijn moeder meteen betalen.
"maar er is geen diender die nog met geld op zak loopt", aldus Boomsma. De wet maakt het trouwens onmogelijk om een 3-jarige te bekeuren.
Wildplassen kost volgens de politie site wel ¤75,-

http://www.om.nl/boetebase/overig/wildplassen/
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:26:12 #259
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40157248
Ik heb een keer tegen de Arena staan aan pissen na een concert..
De politie vroeg of ik even wilde doorlopen, ik zei "ja even dit karwei afmaken" en kreeg er verder ook geen boete voor
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 09:53:50 #260
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_40158506
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Uiteraard, dat lijkt me sowieso het verstandigst.
Maar dit was even een indicatie voor mensen die niets van peuters weten en dus niet weten wanneer zoiets de peuter of de ouder is aan te rekenen.

Er valt met een peuter van 3 dus helemaal niet op te anticiperen waar, wanneer en hoeveel hij moet plassen.
O jawel, de meeste ouders weten toch dat kinderen te pas en te onpas overal willen plassen?
Verplicht bekertjes en schaaltjes meenemen die afsluitbaar zijn, die je kunt hergebruiken en die je thuis kunt legen.

dinsdag 25 juli 2006 @ 09:59:33 #261
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40158618
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:53 schreef Loedertje het volgende:

[..]

O jawel, de meeste ouders weten toch dat kinderen te pas en te onpas overal willen plassen?
Verplicht bekertjes en schaaltjes meenemen die afsluitbaar zijn, die je kunt hergebruiken en die je thuis kunt legen.

[afbeelding]
Ja hoor
pi_40158668
quote:

[..]

[afbeelding]
Jij hebt echt een hekel aan kinderen he?
pi_40159935
quote:

[..]

[afbeelding]
Zo deden jou ouders dat zeker ook vroeger
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:55:16 #264
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40159962
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:54 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zo deden jou ouders dat zeker ook vroeger
Dat zou een hoop verklaren.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:16:34 #265
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40160589
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Dat zou een hoop verklaren.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_40162342
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 07:23 schreef Xanthe het volgende:
Wat is de bron van dit verhaal?
pi_40162406
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef xFriendx het volgende:

[..]

de FP?
pi_40162521
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

de FP?
Maar het zit vol met lay-out fouten Het originele verhaal stond wel op de FP denk ik, maar ik ben benieuwd of het verhaal waarin de hoogte van de boetes vermeld worden (hier 50 euro, waar een andere user al aangeeft dat dit wel degelijk 75 is, met als bron de boetebase) ook op de FP stond.
pi_40162538
Dus de 'agent' liep in 'burger' kleding de echte agent uit te hangen..?
pi_40162556
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar het zit vol met lay-out fouten Het originele verhaal stond wel op de FP denk ik, maar ik ben benieuwd of het verhaal waarin de hoogte van de boetes vermeld worden (hier 50 euro, waar een andere user al aangeeft dat dit wel degelijk 75 is, met als bron de boetebase) ook op de FP stond.
Volgens mij kan het per stad verschillen hoeveel de boete is.
pi_40163118
Politie betwijfelt verhaal wildplassende peuter

Uitgegeven: 25 juli 2006 10:58
Laatst gewijzigd: 25 juli 2006 11:51

AMSTERDAM - De Groningse politie twijfelt aan het verhaal van de moeder van de 3-jarige jongen uit Veendam die woensdag zou zijn beboet voor wildplassen. Het korps laat dinsdag weten dat geen enkele Groningse politieman een bon heeft uitgedeeld aan een 3-jarige wildplasser.

De peuter was woensdag met zijn moeder in het Groningse Borgerswold-park toen hij plotseling nodig moest plassen. Hierop ging hij de bosjes in om zijn blaas te legen. Een politieman die het tafereel gadesloeg, beboette de jongen volgens de moeder met 75 euro.

Het verhaal van de moeder bevat volgens de politie tegenstrijdigheden. Ook kan de vrouw geen bon laten zien. De moeder van de peuter zegt bezwaar te hebben gemaakt tegen de boete en de bon te hebben opgestuurd naar het Openbaar Ministerie. Bij justitie zou totnogtoe echter geen bezwaarschrift of bon zijn binnengekomen.

Nepagenten

De vrouw betwijfelt of een echte politieagent haar kind op de bon heeft geslingerd. Eerder sprak ook de politie een vermoeden uit over een nepagent, maar de politie betwijfelt dit nu. Bij de politie zijn geen eerdere meldingen binnengekomen over nepagenten. Volgens de wet is het overigens niet mogelijk een 3-jarige te bekeuren.

www.nu.nl
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 juli 2006 @ 12:32:11 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40163180
Het verhaal wordt steeds vreemder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:32:55 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_40163210
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef moussie het volgende:

[..]

de meeste winkels sturen je gewoon weg hoor en als je een café oid binnenloopt wordt je vaak verplicht iets te consumeren ..
Dan doe ik het in die winkel als volgt:
'goed mevrouw, dan blijf ik hier staan. U mag straks het plasje opdweilen.'
En dan zeer indringend kijken

Een nepagent
En ze heeft nog betaald ook zeker...
Dan gaan al je alarmbellen toch af: als je direct moet betalen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40163292
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Het verhaal wordt steeds vreemder
Ik verdenk de Joodse lobby in Amerika
pi_40163300
Mwah, niet bij mij hoor. Nu weet ik dat het niet zo hoort...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:37:17 #276
30252 Soempie
Procreating
pi_40163362
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
Mwah, niet bij mij hoor. Nu weet ik dat het niet zo hoort...
Ik zou in elk geval om legitimatie hebben gevraagd, mocht ik niet weten dat je boetes niet direct hoeft te betalen.
Aangezien diegene ook in burger zou zijn
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 juli 2006 @ 12:48:23 #277
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40163719
Eerst was er volgens bepaalde berichten wel een bon, nu weer niet Of omschreef ze het uiterlijk van de bon?
Overigens is de gemeente Veendam en de politie Veendam overspoelt door negatieve reacties. Ook zij willen uiteraard hun hachie redden.

Maar het kan best zijn dat Sifra de bon heeft opgestuurd. Post doet er niet altijd maar 1 dag over.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_40164306
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eerst was er volgens bepaalde berichten wel een bon, nu weer niet Of omschreef ze het uiterlijk van de bon?
Overigens is de gemeente Veendam en de politie Veendam overspoelt door negatieve reacties. Ook zij willen uiteraard hun hachie redden.

Maar het kan best zijn dat Sifra de bon heeft opgestuurd. Post doet er niet altijd maar 1 dag over.
Of het kan zijn dat Sifra gelogen heeft. Zet je dat ook even bij je lijst van opties, dank u
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:11:42 #279
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40166497
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Ik verdenk de Joodse lobby in Amerika
rechelrechte provokatie nu ze toch al bezig zijn!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_40167408
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef xFriendx het volgende:

[..]

dagblad van het noorden , had de krant eerder in huis dan dat het online stond.
pi_40167897
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of het kan zijn dat Sifra gelogen heeft. Zet je dat ook even bij je lijst van opties, dank u
Na het lezen van het volgende stukje in de krant (wederom dagblad van het noorden) lijkt het me best mogelijk dat ze gelogen heeft.

Veendam; Sifra Nonkes (23) wist even niet hoe ze het had. Woensdagmiddag had ze met haar beide zoontjes Pascal (3) en de anderhalf jaar oude Vincent, de kinderboerderij in het Veendammer recreatiepark Borgerswold bezocht. Sifra Nonkes:"Daarna wilden we even het park ingaan en Pascal moest plassen. Ik zei tegen hem dat ie maar even een bosje in moest gaan, toen dook plotseling die agent op en bekeurde mijn zoontje voor wildplassen." De politie heeft Sifra gevraagd een signalement van de agent te geven. "Het was een Nederlandse man, nee, hij sprak niet met een accent." De moeder had niet in de gaten dat het om een nepagent ging. Dat begreep ze pas nadat zij door de politie met een aantal feiten was geconfronteerd. Sifra Nonkes verblijft momenteel met haar twee kinderen in een crisisopvang in Veendam. "Mijn ex-vriend had zoveel schulden gemaakt op mijn naam, dat ik mijn huis ben uitgezet." Vader Gosse Nonkes zegt dat zijn dochter door haar ex word bedreigd. "Dan komt ze dus in de opvang terecht, gaat vervolgens Veendam verkennen en dan krijg je dit! Mijn dochter heeft de laatste tijd al zoveel meegemaakt. De bekeuring voor wildplassen van Pascal was echt de druppel die de emmer deed overlopen."
pi_40171624
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik neem aan dat dat niet aangetekend is gebeurd .. anders zou diegene bij wie dat is verstuurd het verhaal kunnen bevestigen .. dus die zal wel nooit aankomen ..
pleased to meet you
pi_40172256
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:52 schreef moussie het volgende:

[..]

ik neem aan dat dat niet aangetekend is gebeurd .. anders zou diegene bij wie dat is verstuurd het verhaal kunnen bevestigen .. dus die zal wel nooit aankomen ..
Daarom maak ik dus van alles wat ik verstuur kopietjes... Heb je altijd nog bewijs stukken achter de hand.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:49:13 #284
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40174908
Is het niet een excuus om het verlies van E75,- te verdoezelen.

Ze zit in de opvang.
Ze krijgt van iemand (de staat?) geld, en misschien moet ze dan ook elke cent verantwoorden aan iemand (bijstand?).
Misschien heeft ze die E75,- aan iets uitgegeven wat deze instantie? niet mag weten.

Ik ben ook maar een beetje aan het gokken hoor.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:55:03 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_40175059
quote:
Vader Gosse Nonkes zegt dat zijn dochter door haar ex word bedreigd. "Dan komt ze dus in de opvang terecht, gaat vervolgens Veendam verkennen en dan krijg je dit!
Wordt ze bedreigd, ga je haar met naam, toenaam en verblijfplaats in de krant zetten .

Sowieso is het inderdaad nogal een vreemd verhaal. Ook de hoogte van de boete..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:56:23 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_40175091
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef Knarf het volgende:
Is het niet een excuus om het verlies van E75,- te verdoezelen.

Ze zit in de opvang.
Ze krijgt van iemand (de staat?) geld, en misschien moet ze dan ook elke cent verantwoorden aan iemand (bijstand?).
Misschien heeft ze die E75,- aan iets uitgegeven wat deze instantie? niet mag weten.

Ik ben ook maar een beetje aan het gokken hoor.
Dan zou ze niet zelf de publiciteit opzoeken, maar het alleen aan de curator vertellen. Volgens mij kan dit verhaal alleen gelogen zijn als ze labiel blijkt te zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40176436
Jong geleerd..
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 22:15:21 #288
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_40181512
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef Xanthe het volgende:

Sifra Nonkes verblijft momenteel met haar twee kinderen in een crisisopvang in Veendam.
In de crisisopvang krijg je wekelijks *zakgeld* en verzinnen mensen de meest idiote dingen om extra geld te verkrijgen. Zogenaamd je geld weggegeven aan een enge agent die je een bekeuring gaf zou er eentje kunnen zijn.
pi_40191561
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In de crisisopvang krijg je wekelijks *zakgeld* en verzinnen mensen de meest idiote dingen om extra geld te verkrijgen. Zogenaamd je geld weggegeven aan een enge agent die je een bekeuring gaf zou er eentje kunnen zijn.
Dat dacht ik dus ook...beetje brood aap verhaal als ik het zo hoor...
pi_40191613
Omdat ze in de opvang zit wegens een enge ex, zal ze dit wel verzonnen hebben? Flauwe redenering zeg...
Ja, het kan. Kán. Ik zou ook een neger met een hanekam en 5 kilo goud om mijn stierennek kunnen zijn, bijvoorbeeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40191638
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Omdat ze in de opvang zit wegens een enge ex, zal ze dit wel verzonnen hebben? Flauwe redenering zeg...
Ja, het kan. Kán. Ik zou ook een neger met een hanekam en 5 kilo goud om mijn stierennek kunnen zijn, bijvoorbeeld.
Tja, verklaar dan maar eens nader hoe een agent in het Noorden zonder accent een bon uitschrijft die niet bestaat op het bureau, waarvan ze geen bon kan laten zien (alleen wat gebrabbel op papier) en ze contant moest betalen....
pi_40191650
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, verklaar dan maar eens nader hoe een agent in het Noorden zonder accent een bon uitschrijft die niet bestaat op het bureau, waarvan ze geen bon kan laten zien (alleen wat gebrabbel op papier) en ze contant moest betalen....
Ik zit niet in een opvang etc., maar ik ben vrij makkelijk te overdonderen, net als veel mensen.
pi_40191657
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zit niet in een opvang etc., maar ik ben vrij makkelijk te overdonderen, net als veel mensen.
Non-argument, hiermee kan je nog steeds het bovengenoemde verhaal niet ontkrachten. Vooral niet als ze op zakgeld moeten leven en de moeder elke uitgave moet verantwoorden.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 08:31:50 ]
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 09:44:40 #294
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_40192980
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:

Feit is dat heel veel mensen in de opvang nogal creatief omgaan met * de waarheid* en de meest ongeloofwaardige smoesjes verzinnen om extra zakgeld te krijgen.
Zo onlogisch is mijn redenering dus écht niet.
pi_40193336
huh .. sinds wanneer krijg je in zo'n opvang zakgeld .. wat een gelul weer ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 10:04:23 #296
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_40193403
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:01 schreef moussie het volgende:
huh .. sinds wanneer krijg je in zo'n opvang zakgeld .. wat een gelul weer ..
Sedert de datum dat de instelling geld *krijgt* voor je opvang van de uitkerende instantie van die plaats en je ook *leefgeld in overleg* (oftwel geld voor luiers, shag, drank, tandpasta, shampoo e.d.) krijgt.
Afhankelijk van je gezinsamenstelling-hoe meer kids-hoe meer geld- zal het bedrag wekelijks gegeven worden.
pi_40193521
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:04 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Sedert de datum dat de instelling geld *krijgt* voor je opvang van de uitkerende instantie van die plaats en je ook *kleedgeld* (oftwel geld voor luiers, shag, drank, tandpasta, shampoo e.d.) krijgt.
Afhnakelijk van je gezinsamenstelling zal het bedrag wekelijks gegeven worden.
als je als nederlander een uitkering krijgt, wat ik aanneem in haar geval, anders kan die ex geen schulden maken op haar naam, en je zit in zo'n centrum loopt je uitkering gewoon door .. ergo .. je hebt gewoon je eigen inkomen
pleased to meet you
pi_40193588
trouwens, er lopen iedere jaar meer nepagenten rond, vooral in de zomermaanden ..
en was er niet een tijdje terug eentje in de marnixstraat amsterdam, het hoofdbureau nog wel, ingelopen en had daar wat kilo'tjes coke mee laten gaan ?
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 10:14:51 #299
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_40193659
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:09 schreef moussie het volgende:

[..]

als je als nederlander een uitkering krijgt, wat ik aanneem in haar geval, anders kan die ex geen schulden maken op haar naam, en je zit in zo'n centrum loopt je uitkering gewoon door .. ergo .. je hebt gewoon je eigen inkomen
Ja en de opvang is helemaal gratis en daar kun je gewoon wonen zonder dat die opvang om een bijdrage vraagt.
En uiteraard zal het zo zijn dat je uitkering bij verhuizing gewoon doorgaat zonder problemen en zal de uitkerende instantie verder geen enkel probleem maken en zullen ze elke maand keurig je geld storten.

Normaal is dat de instantie waar je verblijft je uitkering *krijgt* (immers, de kosten van je verblijf zullen ook enigzins gedekt moeten worden nietwaar?)
Verder is he gezond omgaan met geld bij de meeste van de *gasten* niet echt hun sterkste punt dús krijgen ze leef/kleedgeld. Verwachten dat de bewoners zélf maandelijks op tijd een stukje van hun uitkering afdragen is een beetje teveel van het goede, vandaar dat men het op deze wijze doet.
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 10:16:23 #300
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_40193712
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:12 schreef moussie het volgende:
trouwens, er lopen iedere jaar meer nepagenten rond, vooral in de zomermaanden ..
en was er niet een tijdje terug eentje in de marnixstraat amsterdam, het hoofdbureau nog wel, ingelopen en had daar wat kilo'tjes coke mee laten gaan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')