quote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
[afbeelding]
Mijn uitzendbureau wilde dat ik bij de aldi ging laden en lossen, 5 dagen in de week, 3 weken lang, en kans op overwerkenDus ik heb vriendelijk bedankt voor deze hogefunctie bij deze eervolle en altijd betrouwbare winkel
Gvd, kut winkel!! Ik ga toch gvd niet laden en lossen bij zo'n pauper winkel waar alleen maar proletarische mensen komen. Om in hun armzalige klofie zoveel mogelijk troep te kopen zodat ze binnen 5 jaar dood zijn
Gvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel
![]()
Whahahahaquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
Al zou ik 10 euro per uur krijgen!
Wat hij zegt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef Nosh het volgende:
Dus je bent liever een werkloze pauper, alleen omdat je opgeblazen ego je in de weg zit?
En dan heb je nog het lef om af te geven op 'proletarische mensen' ook?
Jongen, haal die kop van je uit je reet, en ga lekker Dixi-toiletten schoonmaken. Heb je ook weer wat te vertellen bij Jan-Roderick en de rest van de rotary club.
de meeste jongeren verdienen geen 10 euro netto per uur heur.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Whahahaha
Lekkere standaarden heb jij ...pauper ..
Voor 10 euri per uur doe ik niet eens 1 oog open![]()
En bij een uitzendbureau nemen ze ook nog eens letterlijk 25 % van je loon inquote:Op maandag 24 juli 2006 12:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de meeste jongeren verdienen geen 10 euro netto per uur heur.![]()
En hoe lang heb jij deze vakantie al gewerkt Sturmvogel? 4 uur?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef Sturmvogel het volgende:
Wat ben je toch ook een ongelooflijke schooier hè, Zinvol![]()
Bij een DC laden en lossen, of bij een plaatselijke supermarkt? Bij de supermarkt lijkt me dat een wereldbaan, paar keer per dag wat doen..... voor de rest afwachten op de volgende vrachtquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
[afbeelding]
Mijn uitzendbureau wilde dat ik bij de aldi ging laden en lossen, 5 dagen in de week, 3 weken lang, en kans op overwerkenDus ik heb vriendelijk bedankt voor deze hogefunctie bij deze eervolle en altijd betrouwbare winkel
Gvd, kut winkel!! Ik ga toch gvd niet laden en lossen bij zo'n pauper winkel waar alleen maar proletarische mensen komen. Om in hun armzalige klofie zoveel mogelijk troep te kopen zodat ze binnen 5 jaar dood zijn
Gvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel
![]()
[afbeelding]
![]()
bij een dc is juist super-chill....10x beter dan bij de supermarktquote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij een DC laden en lossen, of bij een plaatselijke supermarkt? Bij de supermarkt lijkt me dat een wereldbaan, paar keer per dag wat doen..... voor de rest afwachten op de volgende vracht
Maar bij een DC laden en lossen? Das ook nog niet verkeerd, als er maar airco is![]()
[afbeelding]
![]()
Bij aldi komen mensen uit alle lagen van de bevolking en de kwaliteit van de producten is vaak ontzettend goed.quote:Gvd, kut winkel!! Ik ga toch gvd niet laden en lossen bij zo'n pauper winkel waar alleen maar proletarische mensen komen. Om in hun armzalige klofie zoveel mogelijk troep te kopen zodat ze binnen 5 jaar dood zijnGvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel
![]()
klopt...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef manhattan het volgende:
[..]
oke.
[..]
Bij aldi komen mensen uit alle lagen van de bevolking en de kwaliteit van de producten is vaak ontzettend goed.
Maar goed, ik wens je veel plezier met je vakantiebaantje bij Rolls Royce.
Wat hij zegt!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
In Aldi zie je tegenwoordig meer Yuppen dan paupers.
stakkersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef longinus het volgende:
De grootste stakkers kopen bij de Albert Heijn, omdat ze dan nog wat lijken.
Wat de TS betreft, hij hoort duidelijk bij de stakkers.
Zekers ..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
In Aldi zie je tegenwoordig meer Yuppen dan paupers.
Nep vodka, bij de Aldi?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Zekers ..
Ook onder de yuppen is pauper toch wel een beetje in tegenwoordig..
De zalm van Aldi is erg goed..
En ook de wijn enzo schijnt lekker te zijn
En een fles Zuid-afrikaans is tegenwoordig ook maar 3 euri bij de slijter dus dat scheelt niks..
Als ik een feestje heb dan komen er een paar dozen van die nep vodka op tafel en ik hoor daar nooit iemand over klagen.
Mits ijskoud is dat erg lekker ...![]()
Zolang de waar goed is heb ik er helemaal geen bezwaar tegen om bij de Aldi of de Lidl te shoppen.
Ja het is een pauperwinkel omdat alles in dozen staat en het personeel lelijk is..
Maar de tapas bij de Lidl zijn net zo lekker als bij de AH... alleen ligt t daar op een mooi schaaltje en wordt t afgerekend door een mooi blond meisje...en is dus gelijk 4 keer zo duur...
Voor een feestje heb ik voor 100 eurie een kar vol hapjes en zooi bij de Lidl..dat hoef je bij de AH niet te proberen..
Ik was gaan shoppen voor een BBQ bij de Lidl...voor 30 euri klaar...kar vol![]()
Moest nog wat koffie pads en klein spul halen bij een andere supermarkt...20 euri !
Voor 4 dingen !![]()
Nou dan weet ik het voortaan wel hoor.....
Uitzendbureauquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
Mijn uitzendbureau wilde dat ik bij de aldi ging laden en lossen, 5 dagen in de week, 3 weken lang, en kans op overwerken :
OMFGquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
Gvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel![]()
Albert Heijn is voor mensen die niet op hun portomonnee letten. Zijn dezelfde mensen die graag lenen bij lenen.nl, en thuis een plasmascherm op afbetaling hebben staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
stakkers![]()
Bij dat woord krijg ik gelijk flashbacks naar vervlogen tijden...
Menn, vanwege de rest van de bullshit die je uitkraamt, GET BACK IN YOUR CAVE..
AH Rulez...
De arbeidsomstandigheden zijn niet optimaal daar he, en ik geloof dat je je ook niet bij een bond moet aansluiten want daar houden de bazen niet zo van.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef Lemming22 het volgende:
Winkelen bij de Aldi:![]()
Werken bij de Aldi:![]()
Gelukkig heb ik er zelf nooit gewerkt, maar ik heb research moeten doen voor een project voor mijn studie en daar heb ik genoeg gelezen om medelijden te hebben met de mensen die er werken. De titel van het project? De Aldictatuur. Dat zegt genoeg lijkt me.
Klopt, de bazen houden ook niet zo van klokkenluiders en hanteren ook nogal "ouderwetse" manieren om hun zin door te drijven. Maar om er te winkelen is het prima.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef woniya het volgende:
[..]
De arbeidsomstandigheden zijn niet optimaal daar he, en ik geloof dat je je ook niet bij een bond moet aansluiten want daar houden de bazen niet zo van.
Zeg maar gewoon 4 x 40 euro.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt, de bazen houden ook niet zo van klokkenluiders en hanteren ook nogal "ouderwetse" manieren om hun zin door te drijven. Maar om er te winkelen is het prima.
Het eten is er tevens van goede kwaliteit, dit is namelijk door de consumentenbond een tijd geleden getest als goed. Dus alle mensen die zeggen dat het eten er niet te eten is:![]()
Er is alleen wat weinig keus, maarja, daardoor kunnen ze hun prijs laag houden. En je moet je eigen producten uit de doos halen. Boeien. Als ik een kar vol met boodschappen bij de Aldi kan kopen voor 40 euro waar ik bij de AH dik het dubbele voor betaal, wil ik graag een keer extra bukken om zelf iets te pakken.
ze geven je de baan die het best bij jou past...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
[afbeelding]
Mijn uitzendbureau wilde dat ik bij de aldi ging laden en lossen
Oh hahaha ik anders wel toen ik 17 was, 12,50 zelfsquote:Op maandag 24 juli 2006 12:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de meeste jongeren verdienen geen 10 euro netto per uur heur.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |