quote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
[afbeelding]
Mijn uitzendbureau wilde dat ik bij de aldi ging laden en lossen, 5 dagen in de week, 3 weken lang, en kans op overwerkenDus ik heb vriendelijk bedankt voor deze hogefunctie bij deze eervolle en altijd betrouwbare winkel
Gvd, kut winkel!! Ik ga toch gvd niet laden en lossen bij zo'n pauper winkel waar alleen maar proletarische mensen komen. Om in hun armzalige klofie zoveel mogelijk troep te kopen zodat ze binnen 5 jaar dood zijn
Gvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel
![]()
Whahahahaquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
Al zou ik 10 euro per uur krijgen!
Wat hij zegt.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef Nosh het volgende:
Dus je bent liever een werkloze pauper, alleen omdat je opgeblazen ego je in de weg zit?
En dan heb je nog het lef om af te geven op 'proletarische mensen' ook?
Jongen, haal die kop van je uit je reet, en ga lekker Dixi-toiletten schoonmaken. Heb je ook weer wat te vertellen bij Jan-Roderick en de rest van de rotary club.
de meeste jongeren verdienen geen 10 euro netto per uur heur.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Whahahaha
Lekkere standaarden heb jij ...pauper ..
Voor 10 euri per uur doe ik niet eens 1 oog open![]()
En bij een uitzendbureau nemen ze ook nog eens letterlijk 25 % van je loon inquote:Op maandag 24 juli 2006 12:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de meeste jongeren verdienen geen 10 euro netto per uur heur.![]()
En hoe lang heb jij deze vakantie al gewerkt Sturmvogel? 4 uur?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef Sturmvogel het volgende:
Wat ben je toch ook een ongelooflijke schooier hè, Zinvol![]()
Bij een DC laden en lossen, of bij een plaatselijke supermarkt? Bij de supermarkt lijkt me dat een wereldbaan, paar keer per dag wat doen..... voor de rest afwachten op de volgende vrachtquote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Zinvol het volgende:
[afbeelding]
Mijn uitzendbureau wilde dat ik bij de aldi ging laden en lossen, 5 dagen in de week, 3 weken lang, en kans op overwerkenDus ik heb vriendelijk bedankt voor deze hogefunctie bij deze eervolle en altijd betrouwbare winkel
Gvd, kut winkel!! Ik ga toch gvd niet laden en lossen bij zo'n pauper winkel waar alleen maar proletarische mensen komen. Om in hun armzalige klofie zoveel mogelijk troep te kopen zodat ze binnen 5 jaar dood zijn
Gvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel
![]()
[afbeelding]
![]()
bij een dc is juist super-chill....10x beter dan bij de supermarktquote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij een DC laden en lossen, of bij een plaatselijke supermarkt? Bij de supermarkt lijkt me dat een wereldbaan, paar keer per dag wat doen..... voor de rest afwachten op de volgende vracht
Maar bij een DC laden en lossen? Das ook nog niet verkeerd, als er maar airco is![]()
[afbeelding]
![]()
Bij aldi komen mensen uit alle lagen van de bevolking en de kwaliteit van de producten is vaak ontzettend goed.quote:Gvd, kut winkel!! Ik ga toch gvd niet laden en lossen bij zo'n pauper winkel waar alleen maar proletarische mensen komen. Om in hun armzalige klofie zoveel mogelijk troep te kopen zodat ze binnen 5 jaar dood zijnGvd, wat heb ik hekel aan die winkel. Al zou ik 10 euro per uur krijgen! Ik zou er uit principe gewoon niet werken. Kut winkel
![]()
klopt...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:10 schreef manhattan het volgende:
[..]
oke.
[..]
Bij aldi komen mensen uit alle lagen van de bevolking en de kwaliteit van de producten is vaak ontzettend goed.
Maar goed, ik wens je veel plezier met je vakantiebaantje bij Rolls Royce.
Wat hij zegt!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
In Aldi zie je tegenwoordig meer Yuppen dan paupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |