Dat verdient een slotje! Hij meent het dus niet eens!quote:
Wel! Ikquote:Op maandag 24 juli 2006 11:51 schreef Ovidius het volgende:
Opzettelijk kuttopic!![]()
[..]
Dat verdient een slotje! Hij meent het dus niet eens!![]()
idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef HuHu het volgende:
Zojuist het Jeugdjournaal gekeken?
Maar zodra je vaststelt dat het Superman is is het geen UFO meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef Ovidius het volgende:
Een UFO kan inderdaad ook Superman zijn.![]()
In Superman Returns bijvoorbeeld!![]()
De piloten van het ruimteschip die nog aan dat vliegtuig aanhingen zagen een UFO aankomen, heeeel erg snel! Is it a bird? Is it an airplane! No! It's Supermaaaan!!!![]()
![]()
Dan is het een IFO!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar zodra je vaststelt dat het Superman is is het geen UFO meer.![]()
76% gelooft niet in UFO'squote:Op maandag 24 juli 2006 11:55 schreef HuHu het volgende:
Zojuist het Jeugdjournaal gekeken?
Superman is een mietjequote:Op maandag 24 juli 2006 11:54 schreef Ovidius het volgende:
Een UFO kan inderdaad ook Superman zijn.![]()
In Superman Returns bijvoorbeeld!![]()
De piloten van het ruimteschip die nog aan dat vliegtuig aanhingen zagen een UFO aankomen, heeeel erg snel! Is it a bird? Is it an airplane! No! It's Supermaaaan!!!![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Ik heb eens in de krant gelezen dat er een Ufo geland is in Menen, klopt het?
Check mijn ondertitel.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
Bestaan we eigenlijk allemaal wel??
Goeie vragen, voor in TRU.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
Is het hele leven geen droom??
Is een neger die je niet kent in een vliegtuig ook een UFO?? Bestaan negers eigenlijk wel??
Nou, dat is ook weer opgelostquote:
Ja, dat is ook weer een mooi voorbeeld van waar ik mij aan stoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:47 schreef arneaux het volgende:
Ufos zijn nep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |