Hij heeft zaterdag dus al een fles vloeibare ontstopper in geflikkerd, en dat hielp dus ook geen moer.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef speenvarken het volgende:
Dan donder je er toch een zooi van die ontstoppingskorrels in?
Ja dat sowieso, heb ook zijn toestemming. Alhoewel ik aan zijn mimiek zag dat hij dat dus liever niet had...........PECH KEREL!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:25 schreef Deetch het volgende:
Rekening richting huisbaas dan maar.
klinkt als een hoofd- of standleiding en dan is het de zaak van een evt. VVE of woningbouwvereniging, al heb jij daar met een huisbaas boven je natuurlijk niks mee te maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, heb ook zijn toestemming. Alhoewel ik aan zijn mimiek zag dat hij dat dus liever niet had...........PECH KEREL!!!!
Nice.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:35 schreef Marczilla het volgende:
Heb ook die rioolservice gebeld waar hij bij stond, en ook het adres van de rekening gegeven. Adres van mijn huisbaas dus.
..ben maar voorzichtig met zaken als caustic soda e.d. dit spul vreet ook je leidingen aan en kan zeker bij dit soort prutswerk in bepaalde hoeken achterblijven en daar sterker inwerken of weer kristalliseren en dan ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Hij heeft zaterdag dus al een fles vloeibare ontstopper in geflikkerd, en dat hielp dus ook geen moer.
Ja dat zei hij ook eerst tegen mij, en toen vroeg ik waar ik het kon declareren....... Toen kwam hij toch liever zelf met een flesje en vandaag dan met zijn gereedschap.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef Posdnous het volgende:
Mja, jouwe doet het tenminste zelf. Mijne zei dat ik het zelf maar moest regelen of anders zo'n fles zooi er doorheen moest mikken..
Dat moet je dus niet doen, schrijf een brief dat je de huur ( of een gedeelte daarvan) achterhoud tot het probleem is verholpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Make-Yourself het volgende:
Verder zou ik met je huisgenoten samen beslissen om bv een maand geen huur te betalen.
Dat moet je niet zomaar doen. Wat je wel kan doen is aankondigen dat je de huurpenningen op een aparte rekening stort, en dat zodra het achterstallig onderhoud is gepleegd je het op zijn rekening stort.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nice.
Sommige huisbazen nemen hun verantwoordelijkheid niet al te serieus.:N
Als dit probleem al tijden speelde, dan heeft 't wachten het waarschijnlijk alleen maar erger gemaakt.
Hij mag de rekening betalen. Groot gelijk.
En al wilde ie 't niet: dan bestaalde jij gewoon geen huur meer. Klaar.
Jij verwoordt 't iets anders...maar bedoel hetzelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 12:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen, schrijf een brief dat je de huur ( of een gedeelte daarvan) achterhoud tot het probleem is verholpen.
Bij niet betalen geef je de huisbaas een kans om je op straat te zetten,
Van diezelfde service komen ze woensdag de boel repareren:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef vigier het volgende:
whahaahaha! Die kerel heeft dus gewoon zelf lopen prutsen. Waarschijnlijk waren die "paar erkende monteurs" ook bevriende huisjesmelkers die nu genomineerd worden in "help, mijn man is een prutser", of hoe dat programma ook heet
Maar kunnen ze het wel fatsoenlijk repareren?
Niet zomaar geen huur betalen hoor! Dan kom je echt in de problemen en heb je juridisch gezien geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef arneaux het volgende:
Dan betaal je geen huur todat t gefixed is. Je betaald namelijk huur voor een goed 'werkend' huis, en dat is nu niet t geval.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:22 schreef Marczilla het volgende:
Hahahahahahaha.........de rioolservice is langs geweest. En hebben moeten concluderen dat er een constructie fout betreft de afvoer is gemaakt.
Nu bleek dus dat mijn afvoer van mijn keuken/badkamer een bochtje naar boven moet maken om op het T-stuk van mijn plee te bereiken.En aangezien water/troep niet naar boven stroomt is dat dus vragen om aanhoudende verstoppingen.
Die gozer van de rioolservice tegen mijn huisbaas:
Gozer: WELKE OETLUL HEEFT DAT IN GODSNAAM GEMAAKT????? DOET GEWOON PIJN AAN MIJN OGEN
Huisbaas: Uhhhhhhh...........ik met een paar erkende monteurs
Gozer: Ahhhhh...........erkend............jaja..............vroeger stroomde water nog omhoog natuurlijk.
Huisbaas: Uhhhhhhhhh...........ja het is idd erg vervelend.![]()
Douchen bij huisgenotes?...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Van diezelfde service komen ze woensdag de boel repareren:
- Keukenvloer+Toilet moet eruit.
- Nieuwe leidingen leggen
En ik ben er van overtuigd dat die gasten de klus netjes klaren, de organisatie waarbij ik werk, huurt dat bedrijf altijd in voor dit soort klussen. En heb nog nooit klachten gehad/gehoord.
Het kon jammergenoeg niet vroeger i.v.m. de vakantie tijd. Ze werken wat ik begreep op dit moment maar met z'n tweeën. Dus in de tussentijd kan ik bij mijn huisgenoten douchen.....geen probleem dus.
Yep we wonen met z'n drieën in dit huis waarvan ik de enige man ben.quote:
..veel plezier....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:32 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Yep we wonen met z'n drieën in dit huis waarvan ik de enige man ben.![]()
Het is onderverdeeld in appartement(en)(jes)
Conclusie: jij en je buuf gepwned!!!11!einszweischnitzeldabei!!1!!een!!11elfquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:20 schreef Marczilla het volgende:
Nou de boel is gerepareerd.....nou ja.....niet helemaal.
- Mijn onderbuuf heeft nu een natte bank/vloer/muur
- Ik zit zonder plee
- Mijn keuken is een kankerbende.
Toen de afvoer werd ontkoppeld bleek de bak te klein voor de hoeveelheid water dat nog in de afvoerbuizen zat.
* Conclusie: Buuf is nat
Mijn toiletvloer moest eruit om bij de afvoerbuis te komen. Er zijn hierbij een paar planken gesneuveld omdat ze al redelijk oud waren.
* Conclusie: Plee kan niet worden teruggeplaatst omdat de vloerdelen stuk zijn.
Elke tiet heeft een buuf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Elke buuf heb' tieten.
Von Hinten.
Beter!....maareh...emailen met je onderbuuf?...quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:49 schreef Marczilla het volgende:
Ik ga idd bij de buuf naar de plee, zij moet die toch delen met een andere huisgenoot.
Nadat ik een briefje tegen haar deur had gekleefd, kwam ze even langs om me te vragen ter getuige van haar water schade. Wat tot gevolg had dat ze tot kwart voor elf is blijven hangen. Lekker biertje/wijntje drinken en slap ouwehoren.
heb ondertussen haar telefoonnummer/e-mail.............mocht er wat gebeuren.......uhhuuuhh.
En ga aankomende vrijdag gezellig met haar uit............wat een lekkage allemaal niet kan doen voor een eenzame jongeman als ik.
E-mail, je weet nooit waar het goed voor kan zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:59 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Beter!....maareh...emailen met je onderbuuf?...![]()
Ook leuk om tegen je buuf te zeggen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef Marczilla het volgende:
[..]
E-mail, je weet nooit waar het goed voor kan zijn.
De 6 maanden dat ik hier nu woon heb ik die buuf maar +/- 4 keer gezien en verder dan dag/hot kwam het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |