Hij heeft zaterdag dus al een fles vloeibare ontstopper in geflikkerd, en dat hielp dus ook geen moer.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef speenvarken het volgende:
Dan donder je er toch een zooi van die ontstoppingskorrels in?
Ja dat sowieso, heb ook zijn toestemming. Alhoewel ik aan zijn mimiek zag dat hij dat dus liever niet had...........PECH KEREL!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 11:25 schreef Deetch het volgende:
Rekening richting huisbaas dan maar.
klinkt als een hoofd- of standleiding en dan is het de zaak van een evt. VVE of woningbouwvereniging, al heb jij daar met een huisbaas boven je natuurlijk niks mee te maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, heb ook zijn toestemming. Alhoewel ik aan zijn mimiek zag dat hij dat dus liever niet had...........PECH KEREL!!!!
Nice.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:35 schreef Marczilla het volgende:
Heb ook die rioolservice gebeld waar hij bij stond, en ook het adres van de rekening gegeven. Adres van mijn huisbaas dus.
..ben maar voorzichtig met zaken als caustic soda e.d. dit spul vreet ook je leidingen aan en kan zeker bij dit soort prutswerk in bepaalde hoeken achterblijven en daar sterker inwerken of weer kristalliseren en dan ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Hij heeft zaterdag dus al een fles vloeibare ontstopper in geflikkerd, en dat hielp dus ook geen moer.
Ja dat zei hij ook eerst tegen mij, en toen vroeg ik waar ik het kon declareren....... Toen kwam hij toch liever zelf met een flesje en vandaag dan met zijn gereedschap.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:39 schreef Posdnous het volgende:
Mja, jouwe doet het tenminste zelf. Mijne zei dat ik het zelf maar moest regelen of anders zo'n fles zooi er doorheen moest mikken..
Dat moet je dus niet doen, schrijf een brief dat je de huur ( of een gedeelte daarvan) achterhoud tot het probleem is verholpen.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:41 schreef Make-Yourself het volgende:
Verder zou ik met je huisgenoten samen beslissen om bv een maand geen huur te betalen.
Dat moet je niet zomaar doen. Wat je wel kan doen is aankondigen dat je de huurpenningen op een aparte rekening stort, en dat zodra het achterstallig onderhoud is gepleegd je het op zijn rekening stort.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nice.
Sommige huisbazen nemen hun verantwoordelijkheid niet al te serieus.:N
Als dit probleem al tijden speelde, dan heeft 't wachten het waarschijnlijk alleen maar erger gemaakt.
Hij mag de rekening betalen. Groot gelijk.
En al wilde ie 't niet: dan bestaalde jij gewoon geen huur meer. Klaar.
Jij verwoordt 't iets anders...maar bedoel hetzelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 12:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen, schrijf een brief dat je de huur ( of een gedeelte daarvan) achterhoud tot het probleem is verholpen.
Bij niet betalen geef je de huisbaas een kans om je op straat te zetten,
Van diezelfde service komen ze woensdag de boel repareren:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:00 schreef vigier het volgende:
whahaahaha! Die kerel heeft dus gewoon zelf lopen prutsen. Waarschijnlijk waren die "paar erkende monteurs" ook bevriende huisjesmelkers die nu genomineerd worden in "help, mijn man is een prutser", of hoe dat programma ook heet
Maar kunnen ze het wel fatsoenlijk repareren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |