waarop de pauper meent te moeten quoten en antwoorden metquote:Op een mooie dag schreef iemand het volgende:
sterf
- Die meteen in de defensie schieten als er ook maar 1 negatief woordje over hun paupermuziek word gesproken, en natuurlijk afsluiten met "H4L"quote:Op een mooie dag schreef een kaalkoppauper het volgende:
... met een gezwel aan je kontgat?
Zo voorspelbaar dat het niet eens in de buurt van grappig meer komt, sarspauperquote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef oor het volgende:
H4L
Homies 4 Lifequote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef oor het volgende:
H4L
sarspauper?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat het niet eens in de buurt van grappig meer komt, sarspauper
wat hij zegt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:25 schreef Metal_Mart het volgende:Mensen als jij die te pas en te onpas het woord 'pauper' gebruiken om stoer over te komen zijn een stuk erger.
Ik kom het gewoon hier tegen, niet alleen op het forum maar ook de FP bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wat hij zegt.
Tevens kom ik op internet NOOIT zulke mensen tegen, wat minder op PartyFlock zitten misschien?![]()
H4L, je weet, chill man.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat het niet eens in de buurt van grappig meer komt, sarspauper
FPquote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik kom het gewoon hier tegen, niet alleen op het forum maar ook de FP bijvoorbeeld.
Dat is voor mensen die op IRC zitten normaal dus stfuquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Nyx96 het volgende:
Zinnen bouwen met afkortingen is voor simpele zielen. Om een paar voorbeelden te geven:
ROFL
LOL
etc.
FP? FartyPlock?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik kom het gewoon hier tegen, niet alleen op het forum maar ook de FP bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef descendent1 het volgende:
H4L! En als hunnie vinden dat wij discram diskrmin descrimina...ehhh.. onderscheid maken omdat we met rood-wit blauwe vlaggetjes op onze bomberjacks lopen; WAT moeten WIJ dan wel denken van merken als FUBU?? Wij zijn degenen die gedescri... gediscram... ge... onderscheden worden in ons ijgen land!!![]()
![]()
![]()
Die base moet je voelen!!!!
![]()
quote:
Komt uit een liedjequote:Op maandag 24 juli 2006 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
is dat een typische gabber-uitdrukking ofzo
Voorbeeld?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Nee, dat is een stuk tekst uit een liedje waar heel veel mensen democratisch over hebben nagedacht om de tekst zo te krijgen als ie is geworden.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dat een typische gabber-uitdrukking ofzo
allemaal best wel eng :|quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef Jikpunth het volgende:
[afbeelding]
die middelste is toch wel beangstigend
Ehm, dat zit er wel in.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:07 schreef jpg97 het volgende:
En die benamingen voor die muziek allemaal, alsof daar verschil in zit:
Hardcore
Early hardcore
Darkcore
Speedcore
Terror ()
Industrial hardcore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:07 schreef jpg97 het volgende:
Hardcore
Early hardcore
Darkcore
Speedcore
Terror ()
Industrial hardcore
Daarom heb ik het ook over paupergabbers, de echte gabbers zie je dat soort dingen niet doen omdat die niks "te bewijzen" hebben, het gebeurt doorgaans alleen door die lonsdale/hooligan pubersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef TimMer1981 het volgende:
Ach ja, echte gabbers willen niets te maken hebben met dat soort meelopertjes. Niks van aantrekken dus, kneusjes met waarschijnlijk wat van die trieste wazineigingen...
Zit wel degelijk verschil in, kneusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:07 schreef jpg97 het volgende:
Hardcore
Early hardcore
Darkcore
Speedcore
Terror ()
Industrial hardcore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs zo'n groot verschil dat een niet kenner het zelfs zou moeten horenquote:
Moeder en zoon?quote:
hail 4 loversquote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef oor het volgende:
H4L
'Rock, metal, punk' + 'r&b, hip-hop, bubbling' is voor mij ook 1 pot nat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:07 schreef jpg97 het volgende:
Hardcore
Early hardcore
Darkcore
Speedcore
Terror ()
Industrial hardcore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topique is geen gabber bash thread, dus dit hoort hier absoluut niet thuis. De meeste gabbers die ik ken zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tsja, ik begrijp dit volk helemaal niet. Waarom luisteren naar muziek die in twee minuten op de PC in elkaar gekloot kan worden, waarom (met name de dames) de helft van je kop kaalscherenWaarom die schijtlelijke kleding?
Ze komen van een andere planeet! Dát zal het zijn!
Als je dit soort berichten eerder post, dan zouden de echte gabbers, waaronder ik mijzelf ook beschouw, zich niet zo aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dit topique is geen gabber bash thread, dus dit hoort hier absoluut niet thuis. De meeste gabbers die ik ken zijn, behalve die pauper gabbers dan.
Dus opzouten met die "gabber is kut" opmerkingen ed.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja hoor:
Hardcore = Gebeuk
Early hardcore = Jaren 90 gebeuk
Darkcore = Duister, langzaam gebeuk
Speedcore = Gebeuk dat zo snel gaat dat je een beroerte krijgt als je er serieus probeert naar te luisteren.
Terror = Snel, overstuur gebeuk
Industrial hardcore = Distorted gebeuk.
Als jij binnen 2 minuten een goed nummer maakt en dit aan de man krijgt bij een goede producer dan ben je mijn held...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tsja, ik begrijp dit volk helemaal niet. Waarom luisteren naar muziek die in twee minuten op de PC in elkaar gekloot kan worden, waarom (met name de dames) de helft van je kop kaalscherenWaarom die schijtlelijke kleding?
Ze komen van een andere planeet! Dát zal het zijn!
Beter onthou je mijn naam volgende keer, vieze belpauperquote:Op maandag 24 juli 2006 11:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Kijk mij! Ik maak mijn eerste klaagbaak topic aan en verzien een hoop extra erbij om steun te krijgen!!!11
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Rock, metal, punk' + 'r&b, hip-hop, bubbling' is voor mij ook 1 pot nat.
Wel erg makkelijk om het allemaal zo zwart-wit te bekijken.
Ja en ook spaties, kut pauper.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan ook wel roepen
Deathmetal
Doommetal
Blackmetal
Speedmetal
Powermetal
Alsof er verschil in zit..
Hear hear!quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:36 schreef OFfSprngr het volgende:
NY stijl Gabber is anders behoorlijk coole muziek, dat de helft van de Gabber bevolking helaas een "pillen slinkende uit zn dak stuiterende coke/speed-snuiver is" is jammer, maar ja, er zitten ook goede lui tussen.
Ik wil al tijden naar een goed gabber feest, maar ik heb geen zin in doped up Gabber-wauzen dus de meeste feesten worden dan uitgesloten.
Ik vind Gabber nog steeds cool, luister het ook zeer regelmatig.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Nosh het volgende:
GaBbUr BeN jE NiEt VoOr EvUh, GaBbEr BeN Juh VOoR JuH LEveN!111
(en 2 maanden later zijn ze de lonsdale-truien en pitbull petjes alweer zat, en is jump/hiphop/trance hun nieuwe ding)
Neophyte en practisch alle andere Rotterdam stijl Gabber heeft sowieso Gabber de nek omgedraaid naar een te commerciele melodie-loze bagger.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:39 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Hear hear!
Weg met de Neophyte-trui / lonsdale bretels / Pittbull cap dragen n00bs![]()
Zijn die Storm feesten die in Nighttown gegeven worden om de paar weken/maanden niks voor je?
Ik wil nog steeds een keer naar Storm maar heb de 3 laatste edities gemist vanwege geld problemen of samenloop met Freitag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:43 schreef hardstylesage het volgende:
Dit dus
http://www.stormparty.nl/?page=home
Erg goed te doen als je er van houdt![]()
Noem een voorbeeld van het tegenovergestelde dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Neophyte en practisch alle andere Rotterdam stijl Gabber heeft sowieso Gabber de nek omgedraaid naar een te commerciele melodie-loze bagger.
Groningen, Amsterdam, Soul, FC Groningen, Liverpool FC, hockey, sigaren, rose, zoete witte wijn, koffie, Italie, Ipod, de blauwe engel, sally's, studentenleven enz enz.quote:
Omar Santana, Critical Mass, Marshall Masters, Pino D'ambino, 3 Steps Ahead, The Prophet etc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld van het tegenovergestelde dan?
Als ik jouw herzenloze reacties lees wil ik me ook vol stoppen met drugs.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:46 schreef MrSASO het volgende:
Gabber is gewoon herenloze herrie, boem boem boem en nog eens boem.
Echt muziek om drugs op te nemen.
Juist!quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omar Santana, Critical Mass, Marshall Masters, Pino D'ambino, 3 Steps Ahead, The Prophet etc.
Genoeg rascistische Hardcore Punk, kijk maar naar Skrewdriver.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Rhinestone het volgende:
Er is maar een soort hardcore en das niet waar die kale racistische losers naar luisteren(of gaat het hier niet over de "muziek"?)
Al moet ik toegeven dat de meeste daarvan van mn Thunderdome CD collectie verleden komt.quote:
Neophyte was anders wel een van de artiesten die doorgegaan is met de scene te blijven steunen, in plaats van het de rug toe te keren toen het minder ging, en hardstyle te gaan produceren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Neophyte en practisch alle andere Rotterdam stijl Gabber heeft sowieso Gabber de nek omgedraaid naar een te commerciele melodie-loze bagger.
Dan zoek je niet goed. Gebruik Soulseek, gasten die 20 gig sharen aan dezelfde soort muziekquote:Op woensdag 26 juli 2006 05:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Niets van te vinden.
ook nog wakker....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Soulseek gebruik ik niet.
Kortzichtige mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:51 schreef black_hacker het volgende:
hakkers![]()
hardcore![]()
londsdale![]()
gabbers![]()
bah bah bah![]()
zielige mensjes![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
mensen die andere mensen niet groeten als je ze groet....![]()
ook zeer irritant jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
mensen die andere mensen niet groeten als je ze groet....![]()
Ben je echt zo dom of doe je maar alsof?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |