waarop de pauper meent te moeten quoten en antwoorden metquote:Op een mooie dag schreef iemand het volgende:
sterf
- Die meteen in de defensie schieten als er ook maar 1 negatief woordje over hun paupermuziek word gesproken, en natuurlijk afsluiten met "H4L"quote:Op een mooie dag schreef een kaalkoppauper het volgende:
... met een gezwel aan je kontgat?
Zo voorspelbaar dat het niet eens in de buurt van grappig meer komt, sarspauperquote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef oor het volgende:
H4L
Homies 4 Lifequote:Op maandag 24 juli 2006 11:19 schreef oor het volgende:
H4L
sarspauper?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat het niet eens in de buurt van grappig meer komt, sarspauper
wat hij zegt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:25 schreef Metal_Mart het volgende:Mensen als jij die te pas en te onpas het woord 'pauper' gebruiken om stoer over te komen zijn een stuk erger.
Ik kom het gewoon hier tegen, niet alleen op het forum maar ook de FP bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
wat hij zegt.
Tevens kom ik op internet NOOIT zulke mensen tegen, wat minder op PartyFlock zitten misschien?![]()
H4L, je weet, chill man.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat het niet eens in de buurt van grappig meer komt, sarspauper
FPquote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik kom het gewoon hier tegen, niet alleen op het forum maar ook de FP bijvoorbeeld.
Dat is voor mensen die op IRC zitten normaal dus stfuquote:Op maandag 24 juli 2006 11:38 schreef Nyx96 het volgende:
Zinnen bouwen met afkortingen is voor simpele zielen. Om een paar voorbeelden te geven:
ROFL
LOL
etc.
FP? FartyPlock?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:30 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik kom het gewoon hier tegen, niet alleen op het forum maar ook de FP bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:23 schreef descendent1 het volgende:
H4L! En als hunnie vinden dat wij discram diskrmin descrimina...ehhh.. onderscheid maken omdat we met rood-wit blauwe vlaggetjes op onze bomberjacks lopen; WAT moeten WIJ dan wel denken van merken als FUBU?? Wij zijn degenen die gedescri... gediscram... ge... onderscheden worden in ons ijgen land!!![]()
![]()
![]()
Die base moet je voelen!!!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |