quote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef welkominspace het volgende:
haha die maikuuul bezorgt iedereen trauma's
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef lurf_doctor het volgende:
tja die maikuul is toch wel de meest overrated user van dit jaar (of is dat geen award)
R-E-E-Dquote:Op maandag 24 juli 2006 10:55 schreef prof.bierbekje het volgende:
En nu? Dus je bent 6 en je rijd op een Batuvuslollerfox. Als je groot bent later en zelf centjes verdiend koop je toch gewoon een andere rofllolllerfiets..........
W-A-Squote:Op maandag 24 juli 2006 10:55 schreef prof.bierbekje het volgende:
En nu? Dus je bent 6 en je rijd op een Batuvuslollerfox. Als je groot bent later en zelf centjes verdiend koop je toch gewoon een andere rofllolllerfiets..........
Oke, wel pics posten hé.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef Ronhui het volgende:
heb ook een peugot fox gehad, ga nu ff van een hoog gebouw afspringen
Niet meer dan logisch lijkt me.... moeten we nog een afscheidstopic voor je openen?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef Ronhui het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef lurf_doctor het volgende:
tja die maikuul is toch wel de meest overrated user van dit jaar
I don't know, maar ik hoop het wel!quote:(of is dat geen award)
Ozzyquote:Op maandag 24 juli 2006 12:38 schreef most_wanted het volgende:
''Get the gun, get the gun... SHOOT SHOOT!''
en jij bent?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef lurf_doctor het volgende:
tja die maikuul is toch wel de meest overrated user van dit jaar (of is dat geen award)
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef Ronhui het volgende:
quote:Laatste bezoek: 2 uur, 28 minuten gelede
truequote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef welkominspace het volgende:
Rijderen nog wel!quote:Op maandag 24 juli 2006 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
Daar moetje trots op zijn gek om op een Fox te rijderen !
Nou...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ja lach jij maar schavuit.quote:
je bent terugquote:Op maandag 24 juli 2006 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
zon gast met een peugeot fox en hendig sjieke slippe enzoquote:Op maandag 24 juli 2006 19:43 schreef Fetai het volgende:
Misschien een heel erg raar vraagje... maar wie is Maikuuul....?!? Iedereen heeft het over deze gast op 't forum (negatief of positief). Ik ben dan ook vrij nieuw op dit forum, daar niet van...![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuulquote:Op maandag 24 juli 2006 19:43 schreef Fetai het volgende:
Misschien een heel erg raar vraagje... maar wie is Maikuuul....?!? Iedereen heeft het over deze gast op 't forum (negatief of positief). Ik ben dan ook vrij nieuw op dit forum, daar niet van...![]()
Lees zijn topics (ONZ, KLB) maar een beetje door en let op zijn taalgebruik, huis, marmeren deuren etc...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:43 schreef Fetai het volgende:
Voor een goed beeld van m kun je ook gewoon zn lollerboek checken natuurlijk..quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef Fetai het volgende:
Haha.. bedankt voor de reacties... Ik denk dat ik nu wel een vrij aardig beeld van hem gekregen heb nu...![]()
Ik heb een aantal filmpjes op youtube gezien, onder andere die waarbij hij zijn G-star T-shirt showt, "je weet toch". Dus 't is voor mij wel duidelijk. Ik ben bang dat ik nooit een grote fan zal worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Voor een goed beeld van m kun je ook gewoon zn lollerboek checken natuurlijk..![]()
en ga me nu ajb niet vragen wat een lollerboek is..
quote:
aka lolleromfgboek..quote:Op maandag 24 juli 2006 20:24 schreef Beach het volgende:
lollerboek, ook wel roflboek
Tjeh dat viel eigenlijk best wel mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef JDude het volgende:
Die Batavus Fox slipt vast hendig sjiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |