Mog ff duren.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Dead or alive 4 demo online.
Damn heb ik eindelijk wat te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Dead or alive 4 demo online.
Bestel bij dimplus, die leveren de demo discquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef NX het volgende:
[..]
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhouden
Wat is OXM? en met wie bedoel je 'wij'? Bedoel je in Nederland, is dat een tijdshrift?
En bij de demo disc zit er extra content op, dat zou ik graag willen zien
Ik heb mn hotmail account op amerika en kon wel updatenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je je hotmail acount op nederland staan?
dus niet op het buitenland? vriend van mij had namelijk hetzelfde probleem, die MS punten zijn regio verbonden...
Ik denk dat Atari daar weinig aan kan doen, ligt meer aan de invoer en het belastingsysteem lijkt me.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
http://www.nl.atari.com/index.php?pg=form
Voor de mensen die hun mening willen geven over het prijsverschil van Testdrive tussen:
30-40 Dollar in de US
60-65 Euro in Europa
Mijn mailtje hebben ze. hoe meer hoe beter?
Zo,... die laat ik mooi liggen !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
Lumines Live filmpje: http://www.gamevideos.com/video/id/4726
ik ook hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
Heb alvast 1000 punten gekocht voor Streetfighter.... zal wel de enige zijn die dat spel koopt maar toch.....
Mooi,... dan kan ik mijn ass even laten kicken door jequote:
Ik ook, tis toch meer een spel voor onderwegquote:
je hebt nog tot 1 november om te oefenenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi,... dan kan ik mijn ass even laten kicken door je
Juist....En wat maakt het een spel voor onderweg? En zorgt dat ervoor dat het thuis niks aan is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ook, tis toch meer een spel voor onderweg
Tis een lekker simpel spel voor onderweg, die je kan spelen wanneer je maar wilt en voor spellen op een console maak ik graag meer tijd vrij en dan is zo'n spel voor mij gewoon niet interessant genoeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist....En wat maakt het een spel voor onderweg? En zorgt dat ervoor dat het thuis niks aan is?
Bij Mohammed op de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef donald_dick het volgende:
waar kan je momenteel de goodkoopste xbox360 premium halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |