Twas hier gepost inderdaad dat artikel.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het ook laatst gelezen, volgens mij op Eurogamer.
Ik zal eens gaan zoeken.
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.
Je hebt je console gedraaid terwijl je zat te gamen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef Aneurism het volgende:
Ok niet cool...
Heb sinds gisteren zaterdag oblivion binnen via marktplaats, ik spelen gisteren. Niets aan de hand.
Nu zet ik hem aan vandaag, hoor raar geluid en krijg wanneer de game laad de melding dat de disc dirty is... Nu kijk ik op de cd, die gisteren perfect eruit zag want daar let je natuurlijk op, en enorme circel! precies een cirkel alsof het erin gesneden is...
Heeft iemand hier al eens over gehoord? Heb zelf direct een mail gestuurd naar xbox360 support... Maar ik wil die game ook terug! Ga geen andere games proberen nu...
Ik wil het spel wel ruilen, maar niet voor Graw (te moeilijk). Ik weet niet of je nog andere spellen hebt die je wil ruilen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Paar dagen later..
tvp
De dvd speler was ook schoon? Er zat dus niks hards tussen de lade en de dvd?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:03 schreef Aneurism het volgende:
Nope niets gedaan, enige wat ik gedaan heb is hem opengemaakt nadat ik de meldingen kreeg en het rare geluid had gehoord.
Lag je dvd wel netjes in de lade? Niet dat ie scheef lag ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De dvd speler was ook schoon? Er zat dus niks hards tussen de lade en de dvd?
slechte tvp dit
Niet echt, ga morgen eens kijken op zolder of ik nog een cd heb die ik nooit gebruik...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb je geen oude of mislukte CD-r liggen ofzo, kan je iig testen of ie het weer doet...
heb je je hotmail acount op nederland staan?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef Mordreth het volgende:
Potver.. koop ik 2100 punten bij de mediamarkt.. tik die code in.. foute code geeft ie aan. Na een stuk of wat keer proberen maar naar de helpdesk gebeld. Nu gaan ze er mee bezig maar ze weten niet hoelang het duurt omdat dit een nieuw (?) probleem is. Die vent heeft de code gechecked en het moet gewoon kloppen.... erg vaag.
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhoudenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jij wil die demo van Saints Row he NX. Luister wij krijgen de engelse OXM en die komt pas 3 augustus uit.. daar zit wel een demo van SR bij, maar de demo staat 1 aug al op XBL
Over een week al, schurft das snel. Naja, hopelijk heb ik weer internet tegen die tijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef NX het volgende:
[..]
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhouden
Wat is OXM? en met wie bedoel je 'wij'? Bedoel je in Nederland, is dat een tijdshrift?
En bij de demo disc zit er extra content op, dat zou ik graag willen zien
Te moeilijk? ik heb zelf zeer weinig ervaring met tactical shooters en met shooters op consoles uberhaupt, maar ik vond GR:AW op normal goed te doen (Hard daarintegenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil het spel wel ruilen, maar niet voor Graw (te moeilijk). Ik weet niet of je nog andere spellen hebt die je wil ruilen.
Het wordt een voetbalgame met een hoop grote competities en teams evenals een groot aantal landen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil FIFA 2007 info
Damn man, dan zit ik nog in Frankrijkquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jij wil die demo van Saints Row he NX. Luister wij krijgen de engelse OXM en die komt pas 3 augustus uit.. daar zit wel een demo van SR bij, maar de demo staat 1 aug al op XBL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |