Misschien typ je het op de verkeerde plek in, dat had ik de eerste keer ook. Ga anders ff naar download Geometry wars in XBL marketplace, en waar je dan kan kiezen uit full version of trial version druk dan op Xquote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef Mordreth het volgende:
Potver.. koop ik 2100 punten bij de mediamarkt.. tik die code in.. foute code geeft ie aan. Na een stuk of wat keer proberen maar naar de helpdesk gebeld. Nu gaan ze er mee bezig maar ze weten niet hoelang het duurt omdat dit een nieuw (?) probleem is. Die vent heeft de code gechecked en het moet gewoon kloppen.... erg vaag.
Net even geprobeerd en het werkt niet. Dat knopje X had ik ook al eerder geprobeerd (maar dan gewoon in een ander menuquote:Op maandag 24 juli 2006 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien typ je het op de verkeerde plek in, dat had ik de eerste keer ook. Ga anders ff naar download Geometry wars in XBL marketplace, en waar je dan kan kiezen uit full version of trial version druk dan op X
Beter je best doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Atuniel het volgende:
Ik begrijp maar niet hoe die achievment in PGR3 online proffesional behaald moet worden.
Heb alles er voor gedaan.. en nog steeds niks.. ik heb zelfs meerdere keren gedaan wat je moet doen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal nog es een achievment bij jou halen dan
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
ik geloof niet dat oblivion mijn game is![]()
quote:
Paar dagen later..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vraag over een paar dagen nog meer eens, mischien dat ik het toch leuk ga vinden.
Best wel te doen he.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Cool spel, tikkie aan de korte kant
Ik speel hem nu weer, maar dan op hard.. hij is echt mooi gemaakt, de wereld waar je in loopt sick.. soms weet je echt niet hoe of waar je loopt.
MP is ook goed te doen, maar mis wat instellingen. Verwend door Halo2 denk ik
Nee Ben er werkzaam, freelance..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:30 schreef NX het volgende:
[..]
Dank U!
En nu mijn vraag beantwoorden
Is de XBOX MAGAZINE de zogenaamde "officiele"?
Geen bullshit, muis + keyboard mikt gewoon veel soepeler, alleen raak je vanzelf gewend aan een controller.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:51 schreef Atuniel het volgende:
KUCHBullshitKUCHEKUCHE
Heb ze een mail gestuurd, op mijn eigen subtiele wijze...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:46 schreef gijsje79 het volgende:
Volle pond betalen voor TDUvergeet dat maar.
Aha... bestaat er dan een officiele xbox magazine?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nee Ben er werkzaam, freelance..
Wil je dat? M$ die geld dokt voor een hoog cijfer van een game uit een door hen aangekochte developer?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Aha... bestaat er dan een officiele xbox magazine?
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Geen bullshit, muis + keyboard mikt gewoon veel soepeler, alleen raak je vanzelf gewend aan een controller.
Bron?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |