Nietusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef Sjotime het volgende:
Mensen smaken verschillen.......who cares.... zolang iedereen maar aan zijn of haar portie games komt
Hmm tja ik zeg ook niet dat GoW niks word ik wou alleen weten wat er nou zo tof aan wasquote:
Mooi dan geef ik hem........ vind GoW interessant vanwege de prachtige sfeer... de coole besturing (2nd person heerst), de coop mode en de pure aktie..... ! (en ongekende graphics)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm tja ik zeg ook niet dat GoW niks word ik wou alleen weten wat er nou zo tof aan was. Verder heeft idd iedereen z'n eigen smaak/mening en die mag hij natuurlijk altijd geven
Je speelt vanuit het perspectief van de tegenstander? This is new to me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
(2nd person heerst)
Co-op is idd vet, de graphics zijn idd erg mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi dan geef ik hem........ vind GoW interessant vanwege de prachtige sfeer... de coole besturing (2nd person heerst), de coop mode en de pure aktie..... ! (en ongekende graphics)
SR vind ik persooonlijk niet zo, mede omdat die game de grootste kloon uit de geschiedenis van klonen is..... wil niet zeggen dat het niet cool is hoor... ga de demo ook downen, maar om dat spel nu bijzonder te noemen?
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
Online gangwars spelen vind ik wel bijzonder eerlijk gezegd....
En ververs mn geheugen nog es.. wat is 2nd person?
Okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
En ververs mn geheugen nog es.. wat is 2nd person?
3rd person dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje resident evil 4 achtig over de schouder dus
[afbeelding]
Who cares manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Tain het volgende:
Nu gaat iedereen zeker denken dat een shouldercam 2nd person is
jij bent vast de leukste thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |