abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40126233
Alles wat ze proberen te communiceren gaat via schreeuwen lijkt het haast.

Zijn ze blij komt er lawaai uit.
Zijn ze verdrietig komt er lawaai uit
Zijn ze boos komt er lawaai uit.

Moet ik zeggen ze zijn wel heel vaak boos/verdrietig.
En nu kom ik tot de hoofdvraag. Waarom willen die kinderen zoveel aandacht?
Echt meer als normaal lijkt het haast. Het is altijd Mama Kijk eens mama kijk eens. En dan gewoon niet iets bijzonders, maar ik sta hier en sta hier te staan. En gruwelijk boos worden wanneer er niet gekeken word.

Maar ze zijn eigenlijk wel heel vaak gruwelijk boos. Eerst hoor je tien keer dat iets moet/niet mag iets simpels als het zwembad uit, niet vervelen, netwat. En vervolgens begint het tieren en gillen en janken.

Worden kinderen gewoon vervelend geboren? of ligt het aan de opvoeding?
  maandag 24 juli 2006 @ 11:04:18 #2
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_40127047
ik heb er ook last van.
op dit moment komt het gewoon door de warmte. kinderen kunnen daar slecht tegen en ouders gaan daar slecht op reageren.
maar het ligt hoofdzakelijk aan de opvoeding. als de kinderen op zeer vroege leeftijd alle aandacht krijgen dan willen ze dat altijd hebben. maar dat wordt na een paar jaar minder en dan gaan ze vervelend doen.
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_40127077
slechte opvoeding, veel te veel zeggenschap voor die kinderen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40127095
kinderen schreeuwen ALTIJD, als ze met z'n tweeen buiten aan het spelen zijn en ze staan naast elkaar schreeuwen ze ook. Ik woon voor een basisschool en vooral tijdens de pauzes is het apocalyptisch.

Maar het kan erger, mijn beste vriend woonde vroeger voor een doven/slechthorenden school...
pi_40127103
kinderen zeiken gewoon veel, ze kunnen niets anders dan kabaal maken, geld opmaken en je tijd in beslag nemen...

Volledig nutteloos...
Kinderen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 24 juli 2006 @ 11:08:24 #6
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_40127151
hebben geleerd hun zin te krijgen als ze hard schreeuwen. wen er maar aan zou ik zeggen ;p
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_40128574
>>>>>>>> Klaagbaak
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_40129087
Ik heb zo'n gevoel dat het komt doordat ze heel aardig zijn totdat ze het zat zijn en uit hun slof schieten.
  maandag 24 juli 2006 @ 12:18:39 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40129171
Kleine kinderen hebben nog geen controle over hun stembanden. Daarnaast gillen veel andere kinderen ook, en kinderen kijken alles bij elkaar af.
Dat gecombineerd met warm weer en ouders met een slecht humeur-van-wege-slaapgebrek-van-wege-het-warme-weer: zie daar je antwoord.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_40129215
Ik kan me nog levendig de tijd herinneren dat ik zulke achterburen had, kind was altijd aan het janken, moeder altijd aan het schreeuwen als een viswijf.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 24 juli 2006 @ 12:20:54 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40129226
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan me nog levendig de tijd herinneren dat ik zulke achterburen had, kind was altijd aan het janken, moeder altijd aan het schreeuwen als een viswijf.
kip-ei verhaal
  maandag 24 juli 2006 @ 12:21:45 #12
64387 ioor
be cool!
pi_40129250
kan ook aan de geboorte liggen, onze buren hebben nu voor de 2e keer een huilbaby gekregen, dus nu liggen ze met een huilpeuter en een huilbaby in de tuin, om gek van te worden.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  maandag 24 juli 2006 @ 12:47:15 #13
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40130033
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
Waarom willen die kinderen zoveel aandacht?
Echt meer als normaal lijkt het haast. Het is altijd Mama Kijk eens mama kijk eens. En dan gewoon niet iets bijzonders, maar ik sta hier en sta hier te staan. En gruwelijk boos worden wanneer er niet gekeken word.
Even kort door de bocht, dit lijkt mij typisch een geval van echt te weinig aandacht krijgen. Als je een kind bewust aandacht geeft kan het daarna weer een tijdje alleen spelen zonder steeds de bevestiging van ouders/verzorgers nodig te hebben. Ik merk dat bij mijn dochter al (negen maanden oud) Heb ik eerst lekker met haar gespeeld en zet haar daarna in de box om alleen te spelen kan ze met gemak zelf spelen zonder mij nodig te hebben. Zet ik haar 'te snel' in de box dan blijft ze om aandacht vragen.
En dat schreeuwen, tja dat lijkt mij een gevalletje van horen schreeuwen doet schreeuwen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 24 juli 2006 @ 13:00:53 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40130479
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef Jelief het volgende:

[..]

Even kort door de bocht, dit lijkt mij typisch een geval van echt te weinig aandacht krijgen. Als je een kind bewust aandacht geeft kan het daarna weer een tijdje alleen spelen zonder steeds de bevestiging van ouders/verzorgers nodig te hebben. Ik merk dat bij mijn dochter al (negen maanden oud) Heb ik eerst lekker met haar gespeeld en zet haar daarna in de box om alleen te spelen kan ze met gemak zelf spelen zonder mij nodig te hebben. Zet ik haar 'te snel' in de box dan blijft ze om aandacht vragen.
En dat schreeuwen, tja dat lijkt mij een gevalletje van horen schreeuwen doet schreeuwen...
Nou.... Is toch wel een beetje leeftijdafhankelijk hoor! Ik merk bij mijn kinderen dat het in fases gaat. Bepaalde periodes gaat het goed en kan er ook op een normale manier om aandacht gevraagd worden, andere periodes lijkt er wel alleen maar geschreeuwd te kunnen worden.
In het begin legde ik de schuld altijd bij mezelf, maar toen merkte ik dat kinderen die in dezelfde maand waren geboren het gelijke gedrag vertoonden... Maak me nu een stuk minder druk over mijn eigen opvoedingsvaardigheden.
pi_40130704
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

kip-ei verhaal
Het boeit me geen reet hoe het komt, ik ben alleen blij dat ze uiteindelijk opgerot zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:08:35 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_40130745
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
Alles wat ze proberen te communiceren gaat via schreeuwen lijkt het haast.

Zijn ze blij komt er lawaai uit.
Zijn ze verdrietig komt er lawaai uit
Zijn ze boos komt er lawaai uit.

Moet ik zeggen ze zijn wel heel vaak boos/verdrietig.
En nu kom ik tot de hoofdvraag. Waarom willen die kinderen zoveel aandacht?

Maar ze zijn eigenlijk wel heel vaak gruwelijk boos. Eerst hoor je tien keer dat iets moet/niet mag iets simpels als het zwembad uit, niet vervelen, netwat. En vervolgens begint het tieren en gillen en janken.

Worden kinderen gewoon vervelend geboren? of ligt het aan de opvoeding?
jij woont naast me?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_40130767
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:08 schreef moussy het volgende:

jij woont naast me?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:15:41 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_40131004
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:09 schreef snoopy het volgende:

[..]

ik ga het voor je filmen
  maandag 24 juli 2006 @ 13:30:11 #19
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40131549
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou.... Is toch wel een beetje leeftijdafhankelijk hoor! Ik merk bij mijn kinderen dat het in fases gaat. Bepaalde periodes gaat het goed en kan er ook op een normale manier om aandacht gevraagd worden, andere periodes lijkt er wel alleen maar geschreeuwd te kunnen worden.
In het begin legde ik de schuld altijd bij mezelf, maar toen merkte ik dat kinderen die in dezelfde maand waren geboren het gelijke gedrag vertoonden... Maak me nu een stuk minder druk over mijn eigen opvoedingsvaardigheden.
Maar zelfs in die fases is er eenverschilin aandacht vragen omdat het 'nodig' is of om de haverklap bevestiging vragen. En alle kinderen schreeuwen wel eens maar je hebt ook van die gezinnen waar alles geschreeuwd wordt , bij mij in het gebouw woont zo'n gezin
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40131625
Ach, wij woonden ook naast zo'n gezin. Die schreeuwden de hele dag tegen hun kinderen. Die kinderen hoorden het niet eens meer. Dus gingen die ouders nog harder schreeuwen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:39:43 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_40131872
Ik hoor mijn kinderen niet eens meer schreeuwen. Zelfs als ze achter in de auto in de fik zouden staan en het uitschreeuwen, ik rij gewoon door
pi_40131999
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef Jelief het volgende:

[..]

Maar zelfs in die fases is er eenverschilin aandacht vragen omdat het 'nodig' is of om de haverklap bevestiging vragen. En alle kinderen schreeuwen wel eens maar je hebt ook van die gezinnen waar alles geschreeuwd wordt , bij mij in het gebouw woont zo'n gezin
Bij mij in de straat ook. Als Pa en Ma al niet eens normaal kunnen communiceren, hoe moeten kinderen dat dan leren? Je hebt ook van die mensen (vaak dezelfde) die als ze een hond hebben daar ook alleen maar tegen kunnen schreeuwen. Is echt niet nodig imho.

Alle kinderen gillen en schreeuwen en huilen weleens, maar het hoeft niet 24/7.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40132692
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef moussy het volgende:

[..]

ik ga het voor je filmen
www.youtube.com
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 14:10:50 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_40132946
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

www.youtube.com
Kan even duren, moet natuurlijk wel even wachten op een van woede trillend lijf
  maandag 24 juli 2006 @ 17:59:54 #25
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40139277
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:59 schreef easy-going het volgende:
>>>>>>>> Klaagbaak
Twee zielen - één gedachte
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')