hier achterthuis zijn ze normaal niet groot,quote:Op maandag 24 juli 2006 10:44 schreef Ronhui het volgende:
[afbeelding]
deze mischien?
On topic:
In het centrum van Almere buiten heb ik ook veel grote mieren gezien, een hele kolonie. Die waren ieder ook rond de 1 cm groot. mischien is het wel een appart ras of zo.
verder: http://images.google.com/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_nlNL176&q=ant%20queen&sa=N&tab=wi
Zouden 't wel heel veel Koninginnen wordenquote:Op maandag 24 juli 2006 11:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
maar dat zijn dan toch de nieuwe koninginen?
Ik heb je tip maar gelijk in het antworks topic gezet, want het wilde daar niet zo vlotten met de kolonies geloof ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:20 schreef luciferist het volgende:
ik flikker er wat suiker in wat watten een beetje vochtig natuurlijk, 2 bakjes en als ze eieren leggen kopen ik zo'n pot met die blauwe smurie
Het bewuste topic: Antworks, een mierarium deel 2quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb je tip maar gelijk in het antworks topic gezet, want het wilde daar niet zo vlotten met de kolonies geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |