Klopt. Een compressiemeting zegt veel meer over een auto.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:40 schreef LowIQ het volgende:
Een hoge kilometerstand zegt toch niet alles over een auto ?
Ten negatieve wel. Maar als de compressie goed is kan de auto gewoon nog steeds 3x niks zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:23 schreef heijx het volgende:
Een compressiemeting zegt veel meer over een auto.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef DS4 het volgende:
Liever een hoge kilometerstand met goed onderhoud en veel snelweg, dan een lage kilometerstand met stadsritjes en bezuinigen op onderhoud.
Belangrijkste is de staat van de auto. Leeftijd en kilometerstand is maar beperkt van belang.
Let wel, de oudere volvo's < 1998 (240 740 940 850 v70 classic en consorten) en ook de oudere SAAB 's <1998 (bv de 99, 90, 900 classic en 9000). De jongere modellen hebben door de vele extra's wat meer onderhoud nodig maar zouden dan ook de 5 ton vol moeten kunnen houdenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef Brembo het volgende:
Met een hoge kilometerstand vind ik 500.000 en groter, dan heb je nog is wat gereden met LPG. Maar ja dit zijn dan meestal wel volvo's.
van me tante/oomquote:Op maandag 24 juli 2006 22:47 schreef arnold-d het volgende:
de peugeot partner zit al op de 280.000 meter ofzo.. is wel eeen diesel maar die doet het nog perfect.
Maar dat is een Toyota. Die zijn niet te vergelijken met de meeste andere merken. Toyota's zijn volgens mij de meest onderhoudsarme auto's die er zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef menmul het volgende:
mhh wij hebben een corrola gekocht met 138 op de teller 4 jaar terug op G3 op het moment staat er 260000 op de teller. Wat er aan stuk is gegaan : waterpomp, en de brandstofpomp aangezien me ouders nooit op benzine reden en die is uitgedroogd. Voor de rest gewoon standaard onderhoud. Maar nog helemaal geen gezeur met dingens als al lagers - koppaking, aandrijfasjes nee hij doet het gewoon nog perfect zonder veel kosten toyota is echt goed
Heb je al eens een auto opgereden dan? Meeste mensen doen de auto weg bij een bepaalde stand omdat ze denken dat hij het weleens kan begeven, maar in de praktijk kan een motorblok heel wat kilometers draaien dan men denktquote:Op maandag 24 juli 2006 22:57 schreef Little_Meanie het volgende:
waarom zou je in godsnaam een auto willen met zo'n hoge kmstand?
het kan goed gaan maar evengoed fout, dus neem gewoon één van zo'n 100000km als je geen nieuwe kan betalen
nee op mijn vorige auto had ik 200000km gereden in 3 jaar, en ik vond dat ik wel toe was aan iets nieuws, 200000km is voor mij het maximumquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je al eens een auto opgereden dan? Meeste mensen doen de auto weg bij een bepaalde stand omdat ze denken dat hij het weleens kan begeven, maar in de praktijk kan een motorblok heel wat kilometers draaien dan men denkt
Dit is een utopie...! Alleen de inbouw van LPG kost zoveel...!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:57 schreef LowIQ het volgende:
Nou ik heb lopen zoeken op marktplaats.nl speurders.nl en nog veel meer sites maar probeer jij maar een lpg g3 auto te vinden met 100k op de teller. Alles zit rond de 200k.
Rond mijn budget dan he van 2500
Ik ben redelijk op de hoogte van prijzen. Voor dat geld heb je geen G3-installatie!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:45 schreef LowIQ het volgende:
inbouwen van lpg kost 1500 vriendelijke vriend
maar daarom zoek ik een 2de hands auto waar hij al ingebouwd is ? rond de 2500
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |