wat hij zegt ...quote:Op maandag 24 juli 2006 04:41 schreef DeeCruise het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo klagen over het feit dat ze binnen 2 uur moeten slapen, opstaan en werken? Knal je pc uit en kruip je nest in lamlul...
Tja das t echte leven als je werkt he.quote:Op maandag 24 juli 2006 04:14 schreef Skv het volgende:
Verdomme, ik moet om 8.30 op mn werk staan, dus 7.15 er uit.
Nog drie uur te slapen.
Ben nóu al gaar
Ook nog werken van 8.30 t/m 17.00
Dinsdag en woensdag ook.
Bah.![]()
Steun mij!
Toch niet omdat je zelf tot zolaat opbleef hequote:Op maandag 24 juli 2006 09:23 schreef Kreupelhout het volgende:
Same here, heb het 4:30 zien worden en ben net pas wakker. Maar ff een half dagje vrij genomen...
amenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:31 schreef Natalie het volgende:
Waarom ga je dan pas zo laat je nest in, vraag ik me af...
Moet je voor de grap eens 3 dagen niet slapen, dan weet je pas wat naar de klote zijn echt betekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:21 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben al helemaal naar de klote als ik later dan half 1 ga pitten en dan om half 7 op moet![]()
En jullie slapen gewoon praktisch niet![]()
Iedereen zijn eigen hobbysquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens 3 dagen niet slapen, dan weet je pas wat naar de klote zijn echt betekend![]()
Je gaat "over je slaap", je lichaam maakt endorfinen aan (soort opiaat)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen hobbys![]()
Ik zou echt hersendood raken...
Mwa, je gaat je na een tijdje alleen maar een beetje vaag voelen, en soms val je half weg. Maar voor de rest is het aardig te doen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen hobbys![]()
Ik zou echt hersendood raken...
Ja, zn gangetje, he.quote:
fysieke arbeidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor werk praten we over?
Ik zou het niet kunnen.... zou ook levensgevaarlijk zijn denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ach gek wtf boeit dat aansteller
Ja vind ik wel... dan val ik praktisch in slaap als ik naar me werk moet... en met 2 uur woon-werk verkeer lijkt me dat niet bepaald veiligquote:
* Ghostbuster even nadenkt hieroverquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Voor mensen die moeten nadenken kan dat lastig zijn.
Bemoei je dr ff mee, joh, pauper.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ach gek wtf boeit dat aansteller
8 uur lang programmeren per dagquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Voor mensen die moeten nadenken kan dat lastig zijn.
Maar ik was kneiterdronken, zondagavond.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
Maikuuul heeft wel een punt, wat maakt t nou als je 1x wat minder slaapt. Als je dan al in slaap valt als je eerst 2 uur (wat trouwens zowieso debiel is als je zover van je werk woont) rijd is dat gewoon kansloos.
Les 1: Maikuuul heeft NOOIT een punt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
Maikuuul heeft wel een punt, wat maakt t nou als je 1x wat minder slaapt. Als je dan al in slaap valt als je eerst 2 uur (wat trouwens zowieso debiel is als je zover van je werk woont) rijd is dat gewoon kansloos.
Maikuuul ís een punt. Een groot punt. Van ergernis.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Les 1: Maikuuul heeft NOOIT een punt!
Jij hebt dan wel weer een punt....quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Maikuuul ís een punt. Een groot punt. Van ergernis.
Da's mijn vakantiewerk. Softwarepakketten maken.quote:
Haha. Waar programmeer je in? Een opleiding bestuurskunde volgen en vervolgens programmeren. Dat zal een kwalitatief hoogstaande applicatie worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:55 schreef Skv het volgende:
Da's mijn vakantiewerk. Softwarepakketten maken.
Bedrijf van mijn pa. Netwerkbeheer en softwarebeheer op scholen e.d. in NL.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Haha. Waar programmeer je in? Een opleiding bestuurskunde volgen en vervolgens programmeren. Dat zal een kwalitatief hoogstaande applicatie worden.
Dat is geen programmeren dat is simpel systeembeheer. Begon me al af te vragen ... maar goed geef marcel een kusje namens mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Bedrijf van mijn pa. Netwerkbeheer en softwarebeheer op scholen e.d. in NL.
Ik maak de aangeleverde pakketten werkend en beheerbaar op het netwerk.
Doe ik al ongeveer 6 jaar, terwijl ik slechts één jaar bestuurskunde er op heb zitten
Nee, ik moet dat spul met allerlei programma's en scripts en meuk aan de praat zien te krijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat is geen programmeren dat is simpel systeembeheer. Begon me al af te vragen ... maar goed geef marcel een kusje namens mij.
Scripts die op de achtergrond werken terwijl jij op de knop volgende drukt zeker? Dat zijn gewoon standaard werkzaamheden van een systeembeheerder.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:09 schreef Skv het volgende:
Nee, ik moet dat spul met allerlei programma's en scripts en meuk aan de praat zien te krijgen.
Je geheugen is zo lek als een zeef. Vraag het maar aan je vriend marcel.quote:Wie ben je überhaupt? En welke marcel heb je het over?
-Angel- ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:13 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Scripts die op de achtergrond werken terwijl jij op de knop volgende drukt zeker? Dat zijn gewoon standaard werkzaamheden van een systeembeheerder.
[..]
Je geheugen is zo lek als een zeef. Vraag het maar aan je vriend marcel.
Er is niet zo iets als toeval. Kan nooit moeilijk zijn wanneer je er niet geleerd voor hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:35 schreef Skv het volgende:
-Angel- ?
Er werken hier toevallig ook 2 lui die marcel heten.
En die scripts moet ik trouwens wel zelf schrijven. Niet al te hoogstaand trouwens, maar toch. Is ook maar een bijbaantje, heb er niet voor geleerd ofzo.
Naja, drie jaar informatica op de middelbare school (standaard) en drie jaar extra (keuzevak). En vroeger was ik altijd al met computers aan het kloten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Er is niet zo iets als toeval. Kan nooit moeilijk zijn wanneer je er niet geleerd voor hebt.
Kan nooit moeilijk zijn dus ... wat leer je immers in drie jaar op de middelbare school. Pascal? Daar zal het wel mee ophouden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:48 schreef Skv het volgende:
Naja, drie jaar informatica op de middelbare school (standaard) en drie jaar extra (keuzevak). En vroeger was ik altijd al met computers aan het kloten.
Maar het is opzich inderdaad niet zo heel moeilijk, als je een beetje wat van computers afweet is het binnen niet al te lange tijd wel te leren.
Wie zegt dat ik in slaap val? Ik merk gewoon dat ik suf wordt van dit weer tijdens het rijden... En dat is niet bevordelijk als je 3/4 van je reistijd langs wegwerkzaamheden moet rijden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
Middelbare school leerde ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:58 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kan nooit moeilijk zijn dus ... wat leer je immers in drie jaar op de middelbare school. Pascal? Daar zal het wel mee ophouden.
true, van dit weer word je echt duf tijdens het rijden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in slaap val? Ik merk gewoon dat ik suf wordt van dit weer tijdens het rijden... En dat is niet bevordelijk als je 3/4 van je reistijd langs wegwerkzaamheden moet rijden.
En die 2 uur reistijd komt omdat ik klanten bezoek
Normaliter reis ik een half uurtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |