Nou én?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef Augustina het volgende:
Wat een SC gewauwel hier.
Of jij kan normaal quoten ipv Quick-Quoten.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, dat mag dus niet, he! [afbeelding]
En je kan gewoon : 6 doen! [afbeelding]
Oh, wat vreemd!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of jij kan normaal quoten ipv Quick-Quoten.
Een add-on in firefox, dan komt jouw quote gelijk in mijn reply venstertje hieronder te staan.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Huh wat? Ik deed toch gewoon : 6?
Wat is Quick-quoten?
Het is al aan Whoops gevraagd, maar die heeft nog niet gereageerdquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een add-on in firefox, dan komt jouw quote gelijk in mijn reply venstertje hieronder te staan.
En toen zag ik dus [img]......[/img] staan in plaats van : 6 .
Ik weet ook niet hoe dat komt.
Ja dus, als je dit bericht Quick-Quote krijg je wel de ':)', nu krijg je de afbeelding.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is al aan Whoops gevraagd, maar die heeft nog niet gereageerd [afbeelding].
Waarschijnlijk moet zij zelf de smilie-snelcode ook in FOK!Tools implenteren.
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:03 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt dat die add-on ervoor zorgt dat je pagina dan ook niet ververst hoeft te worden?
Ojee, sorry!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef DaMart het volgende:
Je hebt mijn reserveonderwerp erin gezet, Augustina... niet mijn hoofdonderwerp.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Augustina het volgende:
Een is maar alleen 3 punten door broer
Mijn hoofdonderwerp mag het gewoon niet zijn volgens mij. Vorige keer was het Isa ontgaan dat ik een reserveonderwerp had meegestuurd, nu stuurde ik dat als hoofdonderwerp, en wordt het ook weer overgeslagen!quote:
Als je in twee categorieën wint, mag je ook voor beide een onderwerp aandragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:25 schreef Augustina het volgende:
Wat is het nut van een reserveonderwerp eigenlijk?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had het niet zonder Biancavia gekund, trouwens. Props!
Ik ga even kijken of het aangepast kan worden. Anders plaats ik de poll opnieuw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:20 schreef DaMart het volgende:
Kan trouwens de poll niet worden aangepast/opnieuw gepost met het juiste ondrwerp erbij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |