Zonder die koeienseks geen melk hoor, die melk heb je toch al te danken aan een leuke stoeipartij met die lekkere stier van de buurboer of aan een aanvaring met een rietjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:10 schreef Aitan het volgende:
[..]
Maar na al dit gepraat over 'koeiensex' doet het idee melk te drinken mij de komende 24 uur huiveren
Brrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef Aitan het volgende:
[..]
femminist ik ben heel gevoelig op zijn tijd...
als je een goede thermometer hebt kan je precies zien wanneer de eisprong is, wanneer het gaat afdalen en wanneer je het rietje in moet brengen. een mannelijk dier komt wel alleen maar klaar door stoten, of het dier moet aan yoga doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Zonder die koeienseks geen melk hoor, die melk heb je toch al te danken aan een leuke stoeipartij met die lekkere stier van de buurboer of aan een aanvaring met een rietje
stel je eerst eens netjes voor vrind.quote:
Misschien is dat wel omdat hij zijn tong dan pijn doetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:18 schreef SHE het volgende:
Die kat hier zit zijn pipi ook weleens te likken, maar dat rode flubbeltje wat er dan uit komt is niet echt noemenswaardig.
Volgens mij vindt hij dat ook, want hij kijkt nooit echt gelukzalig ofzo erna
hij loopt in F&F al langer mee dan jij, vrindquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stel je eerst eens netjes voor vrind.
Hoezo? blijkbaar zijn wij al vrinden.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stel je eerst eens netjes voor vrind.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat hij zijn tong dan pijn doet
Naar detail van kattenseks is dat de kater een soort van weerhaakjes op zijn penis heeft die de poes even goed pijn doen bij het terugtrekken, wat de eisprong in werking zet.
Dit princiepe is er de oorzaak van dat je kittens van verschillende vaders in 1 nest kan hebben.
Konijnen volgen ditzelfde princiepe, alleen hebben die geen weerhaakjes, maar geven die een schop bij het eraf gaan wat de eisprong in werking zet.
Hmmm...mijn vriend geeft me gewoon een klap op mijn kontquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat hij zijn tong dan pijn doet
Naar detail van kattenseks is dat de kater een soort van weerhaakjes op zijn penis heeft die de poes even goed pijn doen bij het terugtrekken, wat de eisprong in werking zet.
Dit princiepe is er de oorzaak van dat je kittens van verschillende vaders in 1 nest kan hebben.
Konijnen volgen ditzelfde princiepe, alleen hebben die geen weerhaakjes, maar geven die een schop bij het eraf gaan wat de eisprong in werking zet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef Aventura het volgende:
Die kater hier doet het ook, ik word altijd een beetje misselijk als ik het zie. Zo'n minuscuul roze puntje dat als een soort telescoop uit zijn buik komt.
En werkt het?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmmm...mijn vriend geeft me gewoon een klap op mijn kont![]()
ik denk dat ik iets meer dan 278 posts heb ik f&f noob!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
hij loopt in F&F al langer mee dan jij, vrind
waar is jouw introductie, n00bio?
Hoezo, wellicht geven die haken wel een extra sensatiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Aventura het volgende:
[..]De poezen en dameskonijntjes komen er maar bekaaid af
Zie je wel, Perv!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik iets meer dan 278 posts heb ik f&f noob!
Ja ik moet bekennen qua posten ben ik de n00bquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik iets meer dan 278 posts heb ik f&f noob!
dit is geen onz.quote:
Jahaaa sm onder dieren? ff dat bio boek er weer bij graag!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo, wellicht geven die haken wel een extra sensatie
OMG, kloon? ik eet mijn hoed op als jij nog zo'n gezellige, vrolijke en speciale jongen als mij tegenkomt!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is geen onz.![]()
leuk trouwens voor je, dat je die kloon kent.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef Aitan het volgende:
[..]
OMG, kloon? ik eet mijn hoed op als jij nog zo'n gezellige, vrolijke en speciale jongen als mij tegenkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |