...quote:Op maandag 24 juli 2006 02:27 schreef MUUS het volgende:
En denk aan de voordelen: meer vlees in frikandellen!.
Dat staat een beetje raar op mijn eikel, NightH4wk.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:27 schreef NightH4wk het volgende:
Je wilt dus ook een klit, muus?
Oh men, ik heb gewoon buikpijn van het lachen nuquote:Op maandag 24 juli 2006 02:27 schreef MUUS het volgende:
En denk aan de voordelen: meer vlees in frikandellen!.
En vallen én geen klit hebben. Dan heb je toch een kutleven?quote:
Jij bent bang dat ze meteen helemaal los gaan en alles en iedereen gaan humpen? Ja, ik snap het punt, maar daar hebben ze medicijnen en therapie voor.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:38 schreef popolon het volgende:
Het lijkt mij een slecht idee.
Ze horen niet te genieten van sex.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij bent bang dat ze meteen helemaal los gaan en alles en iedereen gaan humpen? Ja, ik snap het punt, maar daar hebben ze medicijnen en therapie voor.
Teken..
Ik wist niet eens dat ze geen clit hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
En vallen én geen klit hebben. Dan heb je toch een kutleven?
Misschien is het vlees wel malser als ze een mooi leven hebben gehadquote:Op maandag 24 juli 2006 02:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze horen niet te genieten van sex.
Ze moeten op de barbeque, hoe vroeger hoe beter. De melk nemen we voor lief, gekookte melk is ook melk.
Jaaaaaaaa, en geen make-up tot ze zestien zijn, voor twaalven binnen en een burqa vanaf hun tweede week zeker? Bekrompen geest.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze horen niet te genieten van sex.
Ze moeten op de barbeque, hoe vroeger hoe beter. De melk nemen we voor lief, gekookte melk is ook melk.
quote:Op maandag 24 juli 2006 02:46 schreef Ringo het volgende:
Eigenlijk weet ik zeker dat koeien wél een klit hebben.
Via Google hoop ik spoedig bewijs hiervoor te vinden.
Het vlees van een klein kalfje is heerlijk. Niks geen volwassen worden, huppetee, onder het mes en wel heel snel.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, en geen make-up tot ze zestien zijn, voor twaalven binnen en een burqa vanaf hun tweede week zeker? Bekrompen geest..
Bovendien is het bewezen dat sex ontspant. Wat wil je nou? Zwaar gestresst, taai vlees of van dat vlees dat van je bord afglijdt van ontspanning? NOU NOU NOU?
Daaaaat bedoel ik..
Het zou best eens kunnen, ik heb het ze nooit gevraagdquote:Op maandag 24 juli 2006 02:46 schreef Ringo het volgende:
Eigenlijk weet ik zeker dat koeien wél een klit hebben.
Via Google hoop ik spoedig bewijs hiervoor te vinden.
Moet muus haar vriendin in doggystyle nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 02:47 schreef nVincible het volgende:
Als jij in doggystyle je vriendin neemt, als miesje zijnde, voel je dat toch ook niet aan je clit?
Wat zeg je nou voor rare dingen?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:47 schreef nVincible het volgende:
Als jij in doggystyle je vriendin neemt, als miesje zijnde, voel je dat toch ook niet aan je clit?
En mogen die kalfjes geen lol hebben van het doktertje spelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Het vlees van een klein kalfje is heerlijk. Niks geen volwassen worden, huppetee, onder het mes en wel heel snel.
NOU?
Ze mogen verstoppertje spelen op de grill !quote:Op maandag 24 juli 2006 02:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
En mogen die kalfjes geen lol hebben van het doktertje spelen?
NOU?
Wil je dit soort ranzige dingen even lekker in SEX gaan bespreken?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:47 schreef nVincible het volgende:
Tssk alsof ik trotse bezitter van een klit 24/7 in de wei sta te neukenquote:Op maandag 24 juli 2006 02:52 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 neukende koeien op je wei hebben staan lijkt me nou ook niet ideaal als boer. Straks gaan ze nog ontwikkelen en verschillende standjes proberen.
Hallo, júist als ze eens kunnen klaarkomen, zal dat humpen ophouden! Ze staan nu te humpen in de hoop een orgasme te krijgen, maar dat gaat niet zonder klit.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:52 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 neukende koeien op je wei hebben staan lijkt me nou ook niet ideaal als boer.
Oh, die is op zich veel logischerquote:Op maandag 24 juli 2006 02:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo, júist als ze eens kunnen klaarkomen, zal dat humpen ophouden! Ze staan nu te humpen in de hoop een orgasme te krijgen, maar dat gaat niet zonder klit.
Klaarkomen, omdraaien, uitrusten. Misschien later op de dag nog een nummertje, maar dat valt reuze mee.
Wat een trut hè die MUUS. Altijd maar dingen posten waarmee je het eens bent. Tis dat ik geen wijf ben anders had over haar geroddeld.quote:
Dus je tekent, begrijp ik?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een trut hè die MUUS. Altijd maar dingen posten waarmee je het eens bent. Tis dat ik geen wijf ben anders had over haar geroddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |