Bakken wel, (fatsoenlijk) opruimen nietquote:Op maandag 24 juli 2006 02:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je bent op bezoek bij iemand en gaat daar een schnitzel bakken en nog opruimen ook?
Je moet eens bij mij langs komen![]()
Als jij nou een paar kratten bier gaat sponseren dan kunnen we het met kots doenquote:Op maandag 24 juli 2006 02:16 schreef Mustard_Man het volgende:
pak een mosterdfles en spuit het hele aanrecht onder, succes verzekerd.
Een stukje vet? Bij mij is vet eigenlijk nooit een massief iets, misschien iets minder lang laten doorkoken allemaal...Verder kun je het eigenlijk wel vergeten, die verkleuring krijg je niet meer weg..quote:Op maandag 24 juli 2006 02:12 schreef Zeurberus het volgende:
Ja lekker is dat, ben je een beetje aan het koken en heb je wat vet over van de overheerlijke Schnitzel, besluit een stukje vet ineens uit de pan te springen op je muur te eindigen.
Opzich is dit niet zo erg, ware het niet dat dit mijn huis niet is en dat op bezoek ben bij iemand. Mijn klacht is dus dat er een vet vlek(je) op de muur zit en ik deze er niet uit krijg![]()
![]()
![]()
tips anyone?
ps. Ja de muur is wit, nee we gaan niet 'plamuren'
puur afwasmiddel voorzichtig erop deppenquote:Op maandag 24 juli 2006 02:12 schreef Zeurberus het volgende:
Ja lekker is dat, ben je een beetje aan het koken en heb je wat vet over van de overheerlijke Schnitzel, besluit een stukje vet ineens uit de pan te springen op je muur te eindigen.
Opzich is dit niet zo erg, ware het niet dat dit mijn huis niet is en dat op bezoek ben bij iemand. Mijn klacht is dus dat er een vet vlek(je) op de muur zit en ik deze er niet uit krijg![]()
![]()
![]()
tips anyone?
ps. Ja de muur is wit, nee we gaan niet 'plamuren'
ja maar tis weer warmquote:Op maandag 24 juli 2006 02:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij ging slapen gek
Of wit de hele muur?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak de rest van de muur ook gewoon vettig.
Je mag wel bij mij in bed komen liggen, hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 02:29 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar tis weer warm![]()
eergisteren buiten geslapen trouwens maar nu staat de halve inhoud van mn keuken op ligbed in de tuindus moet maar binnen proberen
ben je koud?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in bed komen liggen, hoor.
quote:Op maandag 24 juli 2006 02:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dit is t coolste op het moment dat ik hier kon vinden![]()
[afbeelding]
ja en dat smelt en dan word t hele bed klamquote:Op maandag 24 juli 2006 02:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bedoel dan kunnen we geile dingen doen met ijsklontjes enzo.
Ik lik 't allemaal op, wat denk jij nouquote:Op maandag 24 juli 2006 02:36 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja en dat smelt en dan word t hele bed klam![]()
kijk dan word t een heel ander verhaalquote:Op maandag 24 juli 2006 02:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lik 't allemaal op, wat denk jij nou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |