Tofquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tof!
edit: je ego wordt al genoeg gestreeld zie ik al.
Babs is vrijdag geweest, Zhenar was gister.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef mark_03 het volgende:
Babs, hoe was het gisteravond?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was zwaar, maar bijzonder tof
Wij waren er rond half zeven, na een onmenselijke tocht van cs naar java eiland over 'n schaduwloze rechte weg... vergelijkingen met de vierdaagse waren dan ook onvermijdelijk
Vanaf een podium dat héél erg in de verte lag werden wat "gouwe ouwe" gedraaid maar wij waren vooral bezig met overleven, dat wil zeggen: naar de wc's [die je eenmalig betaald met 'n bon, dus als je óók nodig moet bij aankomst, dan niet net als ons linea recta naar de plee's maar dus eerst naar 't bonnenkraampje], patat halen en héél veel water.....
Met verse krachten begaven wij ons zo rond kwart over zeven naar het terrein, waar we schuin achter dat hok van de techneuten belanden; we konden het podium bij lange na niet zien, en de schermen zo'n beetje half...
Acda en de Munnik begon mooi op tijd, om 19.20 uur en speelde een klein uur. Helaas voor mij kwamen "mijn nummers" pas tegen het einde, maar het was hoe dan ook een leuke opening. Acda was erg op dreef - "hallo ook al die mensen op die dure boten die geen geld hebben om een kaartje te kopen! - en er werd lekker gespeeld. Beetje jammer was dat ik steeds "ruzie" met een aantal kereld had, dus na A&dM zijn we lekker wat verder naar achteren gegaan, waar we meer ruimte hadden en het nog beter konden zien ook [op de schermen dan, maar dat boeit niet].
Wisseling duurde een minuut of 10 en bij Van DikHout kwam de pit erin. Goeie set en veel blijheid op het podium. Hebben een ruim uur gespeeld en werden daarna vergezeld door A&dM. Als de Poema's waren ze helemaal leuk, maar deden ze helaas maar 4 nummers...
Na een kwartiertje ofzo kwam tot slot De Dijk en ging het dak eraf. Ik had de indruk dat het grootste deel van het publiek toch wel voor hen kwam, en ook de rest kon het ernstig waarderen. Eén groot feest, springen en dansen tot half 12...
En verder:
- ik weet niet precies wat het weer voor morgen is, maar ga er vanuit dat er vrijwel geen schaduw is!
- neem een petje mee! Je hebt vanaf het begin tot een uurtje of 9 precies de zon in je ogen!
- ik had gelijk
Ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:58 schreef Ovidius het volgende:
Erik of Ody, weten jullie op het internet misschien goede tutorials voor fotobewerking?![]()
Ben ik aan het doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk.Gewoon experimenteren.
Ik bedoel de foto's gaan er toch niet stuk van.
![]()
Aha, wil het een beetje vlotten?quote:
Ik ben bijna elke 'Adjustment Layer' op één foto aan het gebruiken.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, wil het een beetje vlotten?
ik werk graag met erg veel lagen. Dan kun je bijvoorbeeld extreme effecten gebruiken en die dan weer bijna weg gummen, zodat ze weer subtiel zijn.![]()
Aha, als je niet kunt tekenen kun je bijvoorbeeld veel gebruik maken van de SmudgeTool en gum. Gewoon kleurtjes neer kwakken in een laag boven de foto en smeren maar. Dan af en toe met het contrast en helderheid spelen van die laag.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke 'Adjustment Layer' op één foto aan het gebruiken.![]()
Maar ik zou graag zo'n dingetjes doen zoals de wallpapers op de site die ik nu even ga opzoeken.![]()
http://aeiko.net/desktopography/![]()
Daar hebben zo ze allemaal versierseltjes (?) aangebracht op de foto.![]()
Da's best moeilijk nog.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, als je niet kunt tekenen kun je bijvoorbeeld veel gebruik maken van de SmudgeTool en gum. Gewoon kleurtjes neer kwakken in een laag boven de foto en smeren maar. Dan af en toe met het contrast en helderheid spelen van die laag.Teminste dat zou ik waarschijnlijk gaan doen.
![]()
Je bedoeld mijn manier van aanpakken? Of dat het niet zo snel lukt?quote:
Waarschijnlijk heb je niks in die laag staan om te Smudge-en.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:55 schreef Ovidius het volgende:
Ik probeer die SmudgeTool enzo in een nieuwe layer, maar er gebeurt precies niets?
Wat doe ik fout?
Je vergeet:quote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
@ Diz & Zhen: die aflevering van Friends met die gebleekte tanden is nu bezig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |