Ik bedoel Undertaker helpt jong talent en HHH juist nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Batista en Orton zijn wel "hot" dankzij Evolution.
wat zou f10 kosten!! Tis volgens mij wel the place to be hahaquote:
Zoals je weet heeft hij ook wat andere projecten lopen naast Wrestling en ik denk niet dat hij zich een verlies zou willen opleggen. WWE wilt waarschijnlijk ook niet dat Orton verliest omdat dan zijn hele gimmick naar de tiefus wordt geholpen en ze hem dus ook niet meer zo snel in een main event picture kunnen zetten. Begrijp je nu waar ik op doel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:09 schreef Magneet het volgende:
uuhm als jullie al het nieuws zouden lezen zouden jullie weten dat Hulk bepaald wat er in zijn wedstrijden gebeurd dus ook of hij wint of verliest dus dat boeit niet.
Juist het zou Orton een extra push geven, want hij is één van de grote sterren voor de toekomst.En idd voor z'n gimmick kan hij ook niet verliezenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
WWE wilt waarschijnlijk ook niet dat Orton verliest omdat dan zijn hele gimmick naar de tiefus wordt geholpen en ze hem dus ook niet meer zo snel in een main event picture kunnen zetten.
agreequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef Magneet het volgende:
ik gok op een DQ
beetje verkeerde maten volgens mijquote:
duidelijk genoeg zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
beetje verkeerde maten volgens mij
overigens kan je op usenet 2 oude afleveringen van the weakest link vinden met wwf sterren
Ik gok ook op Smackdown, maar met Vince weet je het nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gaan al veel geruchten dat het Smackdown word
ik lig hier helemaal dubbel door de opmerkingenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
overigens kan je op usenet 2 oude afleveringen van the weakest link vinden met wwf sterren
heb me net Bash at the Beach 1996 gedownload en gekeken. Nog nooit gezien, was opzich wel de moeite waard!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Slap en voorspelbaar einde van RAW
haha it sertainly is!! de setting zag er wel vrij amateuristisch uit haha, maar goed het is ookal 10jaar geledenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
BATB 1996<<<< very historical!
Als ik nu WCW kijk, kan ik niet begrijpen dat ik dat ooit boven WWF(toen nog) verkoos.Maar goed zal wel komen omdat WCW op tv was toen ik net wrestling ging volgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha it sertainly is!! de setting zag er wel vrij amateuristisch uit haha, maar goed het is ookal 10jaar geleden![]()
haha ja, destijds was WWF ook heel weinig waard! Pas toen StoneCold e.d. doorbraken kwam het weer op nummer 1. De nWo angle was best ruig moet ik zeggen alleen het is veel te lang doorgegaan, maar WolfPac Vs. Hollywood vond ik echt top!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als ik nu WCW kijk, kan ik niet begrijpen dat ik dat ooit boven WWF(toen nog) verkoos.Maar goed zal wel komen omdat WCW op tv was toen ik net wrestling ging volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:44 schreef Paxlie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Weight: 485 pounds dus dat is dan 240kiloAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Weight: 485 pounds dus dat is dan 240kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]haha neej was helemaal niet sarcastisch, ik zat echt te kijken van; wat doe je nu!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |