Een milkshake met kokossmaak ??quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef T3rr0r het volgende:
kokosmilkshake? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
Hahahah jaaquote:Op zondag 23 juli 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
wtf ik had gister een vanille milkshake gekocht maar die smaakte heel raar wel een beetje naar vanille had ik soms een kososshake gehad:?:?:?
Ik denk het wel, ze zeiden hier bij de mac dat ze tijdelijk geen vanille hadden en dat de kokos daarvoor in de plaats was gekomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
wtf ik had gister een vanille milkshake gekocht maar die smaakte heel raar wel een beetje naar vanille had ik soms een kososshake gehad:?:?:?
'Quote-posts' mogen niet (meer).quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Waarom mag ik de mening niet delen van een user hier?
Maar goed, ik post hem zelf nog eens dan:
kokos
De vanille milkshakes komen inderdaad rechtstreeks van de koe. Puur natuur!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Stom want mensen die een vanilleshake bestellen houden meestal juist niet van die vieze chemisch bananen en aarbeienzooi en nu krijg je dus chemische kokoszooi.![]()
Quotes zonder toevoeging worden verwijderd hier in KLB, staat ook in de FAQ overigens. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoeld met 'mening delen'.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Waarom mag ik de mening niet delen van een user hier?
Maar goed, ik post hem zelf nog eens dan:
kokos
Mc Donaldsquote:
Als je het niet eens bent met de moderatie dan ga je maar zeuren in het FB topic. Als je de FAQ door hebt gelezen dan weet je dat quotes zonder toevoeging verwijderd worden. Niet zeuren dus.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mc Donalds
Beetje posts verwijderen..
Nee daarom zeg ik ook dat ik nog liever een shake zonder kunstmatig smaakje heb!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef Guilin het volgende:
[..]
De vanille milkshakes komen inderdaad rechtstreeks van de koe. Puur natuur!
Nofi, maar als je mijn post had gelezen had je gezien dat ik wat toegevoegd had..quote:Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de moderatie dan ga je maar zeuren in het FB topic. Als je de FAQ door hebt gelezen dan weet je dat quotes zonder toevoeging verwijderd worden. Niet zeuren dus.
hij vond me vast geen kneus hij zei nog dat ik een mooie auto had ook al was het de range rover sport van mn broerquote:Op zondag 23 juli 2006 23:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahah jaa, dat die MC medewerker zo d8 van: hahah jaa, dat kneusje ga ik een poets bakken
![]()
Je broer had een BMWquote:Op maandag 24 juli 2006 10:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
hij vond me vast geen kneus hij zei nog dat ik een mooie auto had ook al was het de range rover sport van mn broer![]()
hij heeft ook echt maar 1 autoquote:
quote mn bericht goed hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 11:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja, duh, sorry, ik verwarde je even met iemand anders.
Mijn pa heeft 2 brommers.
Jij enorm piepen natuurlijk, piepertjequote:Op maandag 24 juli 2006 14:50 schreef Piepertje het volgende:
En bij ons is de bananemilkshake ervoor weg![]()
Wil ik banane, zegtiej, we hebben kokos ervoor in de plaats![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |