Een milkshake met kokossmaak ??quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef T3rr0r het volgende:
kokosmilkshake? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
Hahahah jaaquote:Op zondag 23 juli 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
wtf ik had gister een vanille milkshake gekocht maar die smaakte heel raar wel een beetje naar vanille had ik soms een kososshake gehad:?:?:?
Ik denk het wel, ze zeiden hier bij de mac dat ze tijdelijk geen vanille hadden en dat de kokos daarvoor in de plaats was gekomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:08 schreef 2609 het volgende:
wtf ik had gister een vanille milkshake gekocht maar die smaakte heel raar wel een beetje naar vanille had ik soms een kososshake gehad:?:?:?
'Quote-posts' mogen niet (meer).quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Waarom mag ik de mening niet delen van een user hier?
Maar goed, ik post hem zelf nog eens dan:
kokos
De vanille milkshakes komen inderdaad rechtstreeks van de koe. Puur natuur!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Stom want mensen die een vanilleshake bestellen houden meestal juist niet van die vieze chemisch bananen en aarbeienzooi en nu krijg je dus chemische kokoszooi.![]()
Quotes zonder toevoeging worden verwijderd hier in KLB, staat ook in de FAQ overigens. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoeld met 'mening delen'.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
Huh? Waarom mag ik de mening niet delen van een user hier?
Maar goed, ik post hem zelf nog eens dan:
kokos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |