beleggen gaat niet goed iig, een aantal javascript-functies doen t niet goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over de raboInternetbankieren lukt iig wel met Firefox, hoewel ze geloof ik nog steeds Internet Explorer aanraden.
Ik beleg niet via de rabobankquote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
beleggen gaat niet goed iig, een aantal javascript-functies doen t niet goed
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).quote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik beleg helemaal niet, tenzij brood.Beleggen is eng.
ik welquote:Op zondag 23 juli 2006 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik beleg helemaal niet, tenzij brood.Beleggen is eng.
en of je het geld nodig hebtquote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).
Mijn vermogen is nul.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doet en met hoeveel geld je dat doet (en vooral welk percentage van je vermogen dat is).
Ik draai verlies op m'n aandelenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wel
ik krijg iig meer rente dan op het spaar gedeelte
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegdquote:
gaat om het aantal kilometersquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dit weekend gewoon meer dan 50 euro naar de NS gebracht.Enkeltje Leeuwarden-Eindhoven, enkeltje Eindhoven-Rotterdam en enkeltje Rotterdam-Leeuwarden. Wel apart dat een enkeltje Eindhoven-Rotterdam bijna even duur is als een enkeltje Rotterdam-Leeuwarden, terwijl het ene ruim een uur en het andere drie uur duurt.
Maar jij had toch een uitkering?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegd
ik niet, maar ik heb ook gewoon een simpel beleggingspakket met weinig risico en weinig winstquote:
jupquote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar jij had toch een uitkering?
Wat mij betreft is geld er om uit te geven.
Als je thuis woont kan dat ja. Maar hoe zit dat dan eigenlijk, heb je gewoon recht op een uitkering als je bij je ouders woont?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
4/5 gaat op aan t sparen, de rest gaat op
das gekquote:Op zondag 23 juli 2006 22:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
R'dam - E'hoven: 110 km
R'dam - L'den: 220 km
Ik heb minder op m'n betaalrekening staan nu. Wordt hoog tijd dat er weer salaris wordt gestort.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu nog 200 euro op mn rekening staan, 70 euro op mn spaarrekening, en de rest(ong. 3000) belegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |