Met een beperkt budget is dit gewoon moeilijk, helemaal als je geen controle hebt over de structuur van de functionaliteit die je moet includen. Wie zegt dat de partij met de app die in de iframe moet komen een MVC-structuur gebruikt, en zo ja, wie zegt dat die overeen komt met de mijne?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het model en de controller op de server van degene die de dienst levert, en de view in je pagina verwerken doormiddel van een ASP code. Connectie naar de andere server door het één en andere te includen en klaar is kees. Veel netter dan een iframe, gewoon zoals het hoort.
MVC is eigenlijk een splitsing tussen verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat is een model en wat is een controller? Graag concrete voorbeelde gexon, je doet namelijk nogal boude uitspraken
Da's ook makkelijk om te roepenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | browser_version= parseInt(navigator.appVersion); browser_type = navigator.appName; if (browser_type == "Microsoft Internet Explorer" && (browser_version <= 6)) { document.write("<link REL='stylesheet' HREF='css/iefix.css' TYPE='text/css'>"); } </script> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | border-style: solid; border-color: #DDDDDD; border-width: 1px; } .smallblock, .loginblock{ border-style: solid; border-color: #424269; border-width: 1px; } |
Microsoft heeft zelf een veel makkelijkere browserdetect-constructie, zonder JavaScript:quote:Op maandag 15 januari 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Mijn dotted border probleem is trouwens zeer komisch opgelost:
[ code verwijderd ]
Dat is meer een truukje door iets in comments te stoppen wat toevallig alleen IE door heeft, echter wil ik zekerheid dat hij het alleen in IE6 doet.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Microsoft heeft zelf een veel makkelijkere browserdetect-constructie, zonder JavaScript:
http://www.quirksmode.org/css/condcom.html
Ik snap je sarcasme (?) niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef SuperRembo het volgende:
Nee joh,
Conditional comments op deze manier gebruiken is puur om je incompetentie programming-skills te verbergen.
Jouw js oplossing is eerder een hack dan de conditional css dat is.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie het als een hack, de rede dat ik het niet gebruik. De javascript fout zie ik zo 123 al, al is het eerder een schoonheidsfoutje. Dit script is dan ook een brute copy / paste![]()
HTML, CSS en JS zijn niet mijn ding, webdesign laat ik aan langharige hippies met teveel creativiteit en vrijetijd over.
Mja... totdat IE7 of later het straks ook gaat ondersteunen, en dan heb je een probleemquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:34 schreef haaahaha het volgende:
Je kunt trouwens toch via een simpelere hack enkel voor IE definities maken?
TD{border: dotted 1px #ff0000;}
*html TD{border: dotted 2px #ff0000;}
In IE zul je een 2pixel dikke dotted lijn zien, in browsers anders dan IE een 1pixel dikke dotted lijn.
Of mis ik hier het probleem?
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie het als een hack, de rede dat ik het niet gebruik. De javascript fout zie ik zo 123 al, al is het eerder een schoonheidsfoutje. Dit script is dan ook een brute copy / paste![]()
HTML, CSS en JS zijn niet mijn ding, webdesign laat ik aan langharige hippies met teveel creativiteit en vrijetijd over.
IE7 ondersteund dotted border van 1px prima.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:56 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Mja... totdat IE7 of later het straks ook gaat ondersteunen, en dan heb je een probleemOf een andere browser andersom.
Daar waar maar 1 browser conditional CSS ondersteund vind ik dat een hack. Een javascript script die kijkt welke browser de pagina bezoekt en aan de hand daarvan een actie uitvoert lijkt mij veiliger.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:34 schreef GI het volgende:
[..]
Jouw js oplossing is eerder een hack dan de conditional css dat is.
Lees het nog eens en zie dat ik het over de CSS hack had.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
IE7 ondersteund dotted border van 1px prima.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |