Oh neem je het nu al over? Wilde deze nog wel doen hoor, maar op zich ook wel fijn want ik ben wel de hele tijd van alles aan het doen. Vergeet niet erin te vermelden dat het een dubbele punten topic is?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb een OP klaarstaan, nu maar hopen dat het goed gaat...
Staat erin. Dan punten tellen. Loop jij 'm dan even na om te kijken of het goed gaat?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh neem je het nu al over? Wilde deze nog wel doen hoor, maar op zich ook wel fijn want ik ben wel de hele tijd van alles aan het doen. Vergeet niet erin te vermelden dat het een dubbele punten topic is?![]()
Is goedquote:Op maandag 24 juli 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Staat erin. Dan punten tellen. Loop jij 'm dan even na om te kijken of het goed gaat?
Nee. Hijzelf komt er niet in voor, het gaat niet over een dochter en ook niet over dood...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
Hijzelf en de dood van zijn dochter?
Trouwens, als het rustig is tel ik de punten vaak al tijdens het maken van het nieuwe topicquote:Op maandag 24 juli 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Staat erin. Dan punten tellen. Loop jij 'm dan even na om te kijken of het goed gaat?
Da's al heel aardig. Maar Adolf is niet de hoofdpersoon.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:39 schreef vosje505 het volgende:
adolf hitler - zijn geboorte
Zie boven jouw hintvraag.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:41 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, misschien een hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |