hey marcelquote:
De vraag staat er alquote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef Gooitzen het volgende:
Beetje doorwerken met de vragen, dan komen we vanavond/vannacht nog aan het twee punten topic
Hela hela... HELE garen, ja? Of ik stuur BA op je af. En dan laten we Hannibal een plan bedenken om je weer in elkaar te laten lijmen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Oh waren dat Vietnam-veteranen![]()
Ik dacht gewoon een stelletje halve garen die het kwaad bestreden.
Jij maakt het compleetquote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef Gooitzen het volgende:
Peck, geen flauw idee, luitenant?
Four Vietnam vets, framed for a crime they didn't commit, help the innocent while on the run from the militaryquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Oh waren dat Vietnam-veteranen![]()
Ik dacht gewoon een stelletje halve garen die het kwaad bestreden.
Wel leuke halve garen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hela hela... HELE garen, ja? Of ik stuur BA op je af. En dan laten we Hannibal een plan bedenken om je weer in elkaar te laten lijmen.![]()
Alvast een tip: veel F5en in dit topic want het kan soms heel snel gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef vosje505 het volgende:
teampleton peck was die geen captain?
edit -- nee dus --
McGyverquote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb altijd diepe respect voor die gasten gehad. Dat ze van een broodrooster en een pingpongbal een vlammenwerper konden bouwen
Lang geleden......quote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef dndiek het volgende:
Four Vietnam vets, framed for a crime they didn't commit, help the innocent while on the run from the military
Ik heb een OP klaarstaan, nu maar hopen dat het goed gaat...quote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alvast een tip: veel F5en in dit topic want het kan soms heel snel gaanVeel quiz-plezier trouwens
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:32 schreef Gooitzen het volgende:
Aight!
Even iets heel anders, twee klassiekers:
Wie schreef Robinson Crusoë en wie schreef Junglebook? Ik wil ze beiden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |