jaa fransquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:07 schreef Roi het volgende:
Klik op de voorbeeldfoto en verander in de url het getal.
Usenet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik heb tijden lang de hele collectie online te downloaden gehad, maar heb nu geen server meer waar ik dat op kan/wil helaas..
Zal eens kijken of ik ze kan downloaden en dan uploadenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
tvp
Ik heb ze gisteren gedownload, ben ze nu even aan het rarren, en als dat klaar is dan ga ik ze uploaden in a.b.nl of a.b.ftn. Ik post tzt wel een nzb hier, dan kunnen jullie het zo eraf halen. Degene die usenet gebruiken tenminste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:50 schreef Adagio het volgende:
tvp indeed. erg boeiend. Kunnen we de foto's niet verdeeld sharen? Dat 10 mensen elk 100mb sharen oid?
Bedankt alvast!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren gedownload, ben ze nu even aan het rarren, en als dat klaar is dan ga ik ze uploaden in a.b.nl of a.b.ftn. Ik post tzt wel een nzb hier, dan kunnen jullie het zo eraf halen. Degene die usenet gebruiken tenminste.
Er zitten erg indrukwekkende foto's bij.
Het wordt nu geupload, de server moet het dan nog ff allemaal verwerken dus dan kan het morgen ochtend wel worden gedownload.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
http://www.binsearch.info/?q=wwII+photos&max=250&adv_age=
Het staat erop. Succes met downloaden!
Rot eens op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:22 schreef J_CDA het volgende:
tvp
Krijg de tyfus!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:12 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb ze nu ook. Ik heb ze nog niet kunnen bekijken, ik heb alleen 2 delen bekeken. Zijn het alleen maar Amerikaanse foto's of zitten er ook Duitse en dergelijke tussen?
[..]
Rot eens op.
Usenet #5quote:Op zondag 17 juni 2007 12:47 schreef Pumatje het volgende:
hee hoe sla ik die foto's op ? NBZ bestand ofzo? ik snap het nietiemand hulp ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |