Er was wel een user die er heel vlakbij woonde, KRIBBET dacht ik?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Woont er niet iemand van dit forum in Aalsmeer? Zo ja, kan diegene dan niet even een keer op de fiets langs de Van Cleeffkade 15 rijden met zo'n mooi digitaal cameraatje?
Streamgate nr. 21 en hoger zijn nog wel in eigendom van Talpa, ze verwijzen atm ook door naar o.a. http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpa3.asp, maar daar is op dit moment (nog?) niets te zien. Op de provider-afhankelijke streamadressen van deze nummers is de 3FM Webcam te zien (zie o.a. http://streams.versatel.nl/streamgate24 ).quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ff de streamadressen van vorig jaar geprobeerd voor de zekerheid. Werkte dus niet
Ik woon ook wel redelijk dichtbij, maar ik vind Haarlem -> Aalsmeer toch nog best wel ver om te fietsen...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er was wel een user die er heel vlakbij woonde, KRIBBET dacht ik?Verder heb ik geen idee wie er nog meer dichtbij woont..
En een paar camera'squote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet alleen dat er een zwembad inkomt...
Die tas erboven van Kevin. Lijkt zo simpel, maar er kwam al gelijk ruzie doorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef Inca het volgende:
Zwembad hadden ze ook in bb Belgie dat was wel leuk met opdrachten
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als vorig jaar alleen met een bolle lens camara genomen
Ik ben benieuwd, het ziet er wel nogal hokkerig uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef koen... het volgende:
hier heb ik ene paar screenshots van de najaar presentatie van talpa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier is ook nog de link van de najaarprentatie (38:10 begint het filmpje over bb6)
http://www.talpa.tv/web/s(...)224/typeofpage=47019
kunnen ze lekker verstoppertje spelenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het ziet er wel nogal hokkerig uit.
ikke, maar aan de buitenkant is dus echt geen ruk te zien.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er was wel een user die er heel vlakbij woonde, KRIBBET dacht ik?Verder heb ik geen idee wie er nog meer dichtbij woont..
Kijk aan wormpje is terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:29 schreef regenworm het volgende:
Moet deze link van Opa Gert hier plaatsen.
En dat zegt een vent van in de veertig met als usertag "wormpje".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:29 schreef regenworm het volgende:
Muertequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:29 schreef regenworm het volgende:
ik mis je vrienden nou moet je het helemaal alleen doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat zegt een vent van in de veertig met als usertag "wormpje".![]()
Oei, als dat maar lukt tegen "wormpje".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik mis je vrienden nou moet je het helemaal alleen doen.![]()
![]()
Haai lekkere Friebel Morwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Muerte![]()
![]()
Zier er goed uit, lekker fris![]()
Heeee, pretletter, ben je al klaar voor morgen?quote:
Yes, ben ff onderzeil geweest, zit nu aan een wijntje te nippen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeee, pretletter, ben je al klaar voor morgen?
Wormpje is alweer onder de grond gekropen van schrik?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, als dat maar lukt tegen "wormpje".
ja dat...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef avonne het volgende:
Ik vind het huis er VERSCHRIKKELIJK uitzien!!!
Met al die pilaren en kleine hokjes kunnen we niks meer in de gaten houden!
Of krijgen we nu 12 streams? Denk het niet, he!
Met BB5 hebben we regelmatig alle streams op een dood punt zien staan...
... nou, dan kunnen we dit jaar 4 dode punten zien, voor de afwisseling
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef regenworm het volgende:
Hier kan je de eerste caps van het BB6 huis vinden.
Bron?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ze kunnen niet meer naar buiten.. dus het vertrouwde roepen over de schutting is ook voorbij
100 dagen geen daglicht meer voor de BB bewonersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bron?
Lijkt me sterk dat ze niet naar buiten kunnen hoor
Thnxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
100 dagen geen daglicht meer voor de BB bewoners
daar krijg ik een prachtig rood kruisjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef basst2005 het volgende:
Virtual Tour:
http://www.talpa.tv/web/s(...)295/typeofpage=51230
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |