En net leek 't nog op Engels...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:52 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Jullie gebrabbel is een dialect, jullie praten eigenlijk gewoon Nederlands maar hebben daar moeite mee. Fries is een taal die veel weg heeft van het scandanavisch. Ze zeggen wel eens dat Nederlands de lelijkste taal ter wereld is. Gelukkig is Fries geen Nederlands.
Eigen bier? (Croy, Oranjeboom, Bavaria, Hertog Jan, Trapist) -check-quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Er is hier genoeg te doen, limburg heeft mooie landschappen, lekker bier, en we kunnen hier ook nog ABN praten als het moet.
Dat zie ik bij jullie nog niet gebeuren.
Beter dat friesland gewoon totaal niets meer te maken heeft met nederland hoor, jullie horen er alles behalve bij.
Jullie dialect stinkt, niet eens eigen bier, en dan heb ik het nog niet eens over het 'landschap' in friesland wat nergens op lijkt.
Ik heb nooit gezegd dat Fries op het Engels lijkt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef DLTF het volgende:
[..]
En net leek 't nog op Engels...
OW en lieverd, Nederland kent 4 talen, Nederlands, Fries, Neder-saksisch en Limburgs, dusse, veel plezier ermee (gebaseerd op de feiten dat je enkel en alleen in een officieele taal kan afstuderen, en je kan in Nederland afstuderen op o.a. deze talen...
Dank u voor uw aandacht, droom verder Fries
Alleen het volk niet (alhoewel ik dat baseer op 2 brabantse klasgenoten)quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Eigen bier? (Croy, Oranjeboom, Bavaria, Hertog Jan, Trapist) -check-
Leuk dialect? (Houdoe) -check-
Leuk landschap? (Biesbos, Strabergtse Heide, Griendsveen) -check-
Brabant is zo slecht nog niet.
Jij bent in je eentje, wat lul jij nouquote:Op zondag 23 juli 2006 23:03 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Fries op het Engels lijkt.
Ze zeggen dat het op het Engels lijkt, tja ik zie weinig overeenkomsten.
Verder heb ik niks gezegd over het aantal talen dat Nederland heeft.
Dus wat lul jij nou?
en Trappist is belgisch?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef TimC het volgende:
Hertog jan is limburgs bier sukkel...
Hier ook een Fries! Alleen ik ga niet met dat lage volk in discussie hehe. Fryslân Boppe!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja lap zeg, nu ben ik hier zeker alleen over met die Limbo's.
losertquote:Op zondag 23 juli 2006 23:18 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
Hier ook een Fries! Alleen ik ga niet met dat lage volk in discussie hehe. Fryslân Boppe!
Als jij het zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:05 schreef TimC het volgende:
Hertog jan is limburgs bier sukkel...
Nee, dat wordt door Bavaria gemaakt.quote:
http://www.trappistbier.be ?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
[..]
Nee, dat wordt door Bavaria gemaakt.
En DLTF van de Achmeatoren af flikkeren?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:28 schreef Grimli het volgende:
Wil de laaste Fries dit Topic Sluiten
Daar heb ik nog een glas van.quote:
Bron?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef DLTF het volgende:
[..]
En net leek 't nog op Engels...
OW en lieverd, Nederland kent 4 talen, Nederlands, Fries, Neder-saksisch en Limburgs, dusse, veel plezier ermee (gebaseerd op de feiten dat je enkel en alleen in een officieele taal kan afstuderen, en je kan in Nederland afstuderen op o.a. deze talen...
Dank u voor uw aandacht, droom verder Fries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |